اخبار ارز دیجیتال

5 آلتکوین برتر برای سرمایه گذاری در ماه جدید میلادی!

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با توجه به آغاز ماه می، بازار ارزهای دیجیتال در روندی نسبتاً متلاطم قرار دارد. برخی از آلت‌کوین‌ها عملکرد بهتری نسبت به بقیه دارند. در این زمینه، عملکرد Finbold و پیشرفت‌های بعدی پیرامون این آلت‌کوین‌های برتر در بهار را تجزیه و تحلیل کرده است تا فهرستی از پنج آلتکوین را ارائه کند که سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال را در ماه پنجم سال 2023 به آنها توجه ویژه داشته باشند.

5 آلتکوین برتر برای سرمایه گذاری در ماه جدید میلادی!۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، 500 میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!



ثبت نام

پپه (PEPE)

حسام در فضای رمزارزها پیدا شده است. میم کوین پپه (PEPE) شاهد موفقیتهای عظیمی بوده است. افزایش بیش از 120 درصدی در تاریخ 1 می، تبدیل به سومین میم کوین بزرگ جهان، وارد شده به جمع بزرگ‌ترین میم‌کوین‌ها و پیشی گرفتن از امثال فلوکی (FLOKI) و بیب ی دوج (BABYDOGE).

5 آلتکوین برتر برای سرمایه گذاری در ماه جدید میلادی!

علاوه بر این، PEPE اخیراً در فهرست OKX قرار دارد که به رشد انبوه 329.18 درصدی قیمت آن در هفته گذشته و حتی رشد چشمتر 1503.11 درصدی در یک ماه کمک کرده است.

رندر توکن (RNDR)

سورپرایز اخیر در این بخش، Render Token (RNDR) در صرافی کوین بیس در اوایل سال جاری، توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است.

5 آلتکوین برتر برای سرمایه گذاری در ماه جدید میلادی!

با افزایش 285 درصدی در چند ماه، Render Token در حال حاضر در محدوده قیمت 2.15 دلار در نوسان است و 2.76 درصد در روز، 6.33 درصد در هفت روز گذشته، و همچنین 68.08 درصد در ماه گذشته بوده است.

MultiversX (EGLD)

از آنجایی که فهرست‌بندی‌ها در صرافی‌های رمزارزی تأثیر مثبتی بر دارایی‌های دیجیتال دارند، فهرست MultiversX (EGLD) می‌شوند، که قبلاً با نام الروند می‌شد، در صرافی Upbit، افزایش قابل‌توجهی قیمت آن را افزایش داد. مشابه آنچه قبلاً برای میم کوین Floki (FLOKI) پس از ثبت آن در Binance.US، شعبه آمریکایی صرافی بایننس، اتفاق افتاد.

5 آلتکوین برتر برای سرمایه گذاری در ماه جدید میلادی!

در زمان نگارش این خبر، MultiversX با قیمت 40.07 دلار پول می‌شود که 0.65 درصد نسبت به روز گذشته و 2.14 درصد در ماه گذشته کاهش یافته است. اما در هفت روز گذشته، همان طور که جدیدترین داده‌های ثبت شده در تاریخ 3 می‌تواند نشان دهد، 3.40 درصد افزایش داشته است.

وی چین (VET)

VeChain (VET) که در ماه می صفحه را بازگرداند. VechainThor را در تاریخ 4 می، مانند گذشته، آغاز می‌کند.

5 آلتکوین برتر برای سرمایه گذاری در ماه جدید میلادی!

با این حال، VeChain در حال حاضر در محدوده قیمت 0.02 دلار نوسان دارد. با این که وی چین در تمام موارد کاهش یافته است، از جمله 2.47 درصد در روز، 9.13 درصد در طول هفته، و 11.50 درصد بوده است.

پشته ها (STX)

پس از اینکه بایننس اعلام کرد که از ارتقای لایه 2 آتی خود برای شبکه بیت کوین پ شتیبانی می‌کند که قرار است طبق اعلامیه مشخص شده در ارتفاع 787651 ش ود، Stacks (STX) شاهد پیشرفت‌هایی بوده است.

به طور خاص، STX در حال حاضر در محدوده قیمت 0.81 دلار پول می‌شود؛ با افزایش 17.27 درصدی در 24 ساعت گذشته و 8.75 درصدی در طول هفته و تلاش برای جبر کاهش 7.91 درصدی در 30 روز گذشته ادامه می‌دهد.

5 آلتکوین برتر برای سرمایه گذاری در ماه جدید میلادی!

بازار کریپتو گاهی نمی‌تواند ناظر ناآگاه را غافلگیر کند، میشائل ون دپ وپ (Michaël van de Poppe)، کارشناس ارزیابی ارز، پیش از این پیشبینی کرده بود که آلتکو این‌ها به پیشرفت خود ادامه دهند. به خصوص اگر بیت کوین به بالای 3000 دلار برسد و بقیه بازار نیز از این رو ند پیروی کنند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا