سرگرمی

5 بازیگر مشهور ایرانی که از فقر به ثروت رسیدند+ تصاویر

برخی از بازیگران مطرح ایرانی امروز ساده و موفق هستند نبود و برخی با مشکل بی پولی و فقر دست و پنجه نرم می کردند. در ادامه سرنوشت برخی از بازیگران ایرانی همچون مهران مدیری، میلاد کی مرام، امیر آقایی، حامد بهداد و بهرام افشاری را مشاهده می کنید که از فقر به ثروت رسیدند.

در ادامه مطلب به معرفی بازیگران ایرانی که از فقر به ثروت رسیدند می پردازیم و توضیحات لازم را ارائه می دهیم.

مهران مدیری

مهران مدیری از 10 سالگی وارد جامعه شد و مشاغلی چون تراشکاری مکانیکی، کتابفروشی، تعمیرات صوتی و تصویری، باربری و کارگری را تجربه کرد. از نظر مالی به جایی رسیده بود که توان خرید نان و پنیر را نداشت و به قول خودش تا رسیدن به اینجا پوستش را بریده بودند. او اکنون مشهورترین شخصیت کمدی ایران است.

جدا از بازیگری، مجری گری، طراحی صحنه و کارگردانی مهران مدیری، او استعداد خوانندگی نیز دارد و تمامی درآمد حاصل از فروش بلیت کنسرت بزرگ خود در برج میلاد در سال ۱۳۹۷ را صرف خرید شیرخشک برای کودکان بی بضاعت کرده است. یکی او یکی از قدرتمندترین چهره های فرهنگی ایران است

حامد بهداد

5 بازیگر مشهور ایرانی که از فقر به ثروت رسیدند+ تصاویرحامد بهداد پس از ورشکستگی پدرش به تهران آمد و در دانشگاه پذیرفته شد و به دلیل فقر شدید، جایی برای ماندن نداشت. مگتو او را به خانه پدرش برد و به او پناه داد و بعدها او را برای فیلم پایان بازی به همایون اسعدیان معرفی کرد.

امیر آقایی

5 بازیگر مشهور ایرانی که از فقر به ثروت رسیدند+ تصاویر

امیر آقایی با فوت پدرش در 9 سالگی زندگی سختی داشت و چند سال بعد به تهران نقل مکان کرد و در یک مدرسه شبانه روزی ثبت نام کرد تا با کار روزانه در تراشکاری، مخارج خانواده را تامین کند. او برای اولین بار در فیلم سینمایی «ضیافت» مسعود کیمیایی در نقش «سیاهی لشکر» جلوی دوربین رفت.

میلاد کی مرام

5 بازیگر مشهور ایرانی که از فقر به ثروت رسیدند+ تصاویر

میلاد کی مرام به دلیل نداشتن محل زندگی مدت ها در موتورخانه مسعود کیمیایی زندگی می کرد و همزمان با گذراندن کلاس بازیگری در پیتزا فروشی مشغول به کار بود و به طور اتفاقی با گلاب آدینا آشنا شد. او اکنون یکی او یکی از گران ترین بازیگران ایران است

بهرام افشاری

5 بازیگر مشهور ایرانی که از فقر به ثروت رسیدند+ تصاویر

وقتی بهرام افشاری 2 ساله بود پدر و مادرش از هم جدا شدند و او تا زمانی که پدرش را از دست داد با پدرش زندگی کرد. در نانوایی، پیتزا فروشی و مدتی جلوی سینما کار می کرد. او خیلی تلاش کرد تا تبدیل شود یکی او به یکی از محبوب ترین بازیگران تلویزیون و سینما تبدیل شد و عکسش را روی همان صفحه فیلمی که جلویش پخش می شد گذاشتند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا