اخبار روز

400000 تومان جریمه اجرای چراغ قرمز در شهرهای بزرگ

رئیس اداره آموزشی و فرهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی با بیان اینکه نرخ جریمه ها با توجه به تصادفات افزایش یافته است، از میزان جدید جرایم تخلفات «راه اندازی چراغ قرمز» در شهرهای بزرگ خبر داد. 400000 تومان.

سرهنگ علیرضا رحیمی در گفت وگو با ایسنا، درباره افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی در سال 1403 اظهار کرد: به تناسب وقوع تصادفات و دخالت متخلفان در کمیت و شدت تصادفات، جریمه های رانندگی افزایش یافته است.

وی افزود: بر این اساس تخلفاتی که بیشتر منجر به تصادف می شود بررسی شده و به گفته کارشناسان فراوانی آنها افزایش یافته و درصد آن متغیر است، بنابراین این افزایش برای برخی تخلفات بیشتر و برای برخی دیگر با درصد بالاتر کمتر است. . “استفاده شد.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور افزود: برای جریمه هایی مانند سرعت غیرمجاز به ازای هر 10 واحد افزایش سرعت جریمه به نسبت افزایش یافت.

رحیمی در خصوص افزایش نرخ جریمه در ترافیک شهری تصریح کرد: به عنوان مثال نرخ جریمه تخلف از چراغ قرمز در شهرهای بزرگ 200 هزار تومان و در نرخ جدید 200 هزار تومان 400 هزار تومان است. تومان

وی در خصوص جریمه اجرای چراغ قرمز در سایر شهرها و روستاها افزود: این جریمه قبلاً در روستا و شهرستان به ترتیب 100 و 180 هزار تومان بود.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در خصوص اجرای افزایش نرخ جریمه ها از سوم تیرماه در رابطه با میزان بازدارندگی جریمه تخلفات گفت: پلیس فقط به دنبال این نیست. جریمه

وی ادامه داد: همچنین کمپینی را با عنوان «بدون تخلف، بدون جریمه» تشکیل داده‌ایم که پلیس می‌خواهد کسی را جریمه نکنیم، اما با توجه به کشورهایی که وضعیت رانندگی بهتر است، می‌بینیم که سطوح تعقیب و مجازات برای تخلفات بالا هستند و به راننده هشدار می دهند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا