اخبار روز سینما

4 پیشنهاد را به خاطر فرزندم رد کردم. از وقتی که مادر شدم… سریال خانه به ما کمک کرده که دیده شویم







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، مهسا طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون در حاشیه ویژه برنامه یورو 2024 که از شبکه داخلی پخش می شود، درباره تماشای این مسابقات گفت: با توجه به مشغله ای که با برنامه خودم دارم. -کودک و نیم ساله اغلب بازی ها را به طور مختصر دنبال می کردم و بیشتر وقتم را به وظایف مادری می گذراندم. در حال حاضر اساساً فعالیت دیگری ندارم و بیشتر وقتم را با فرزندم می گذرانم.

من چهار پیشنهاد را به خاطر فرزندم رد کردم

وی افزود: در یک ماه گذشته حدود چهار پیشنهاد کاری داشتم که به دلیل شرایطی که داشتم آنها را رد کردم زیرا می خواستم بیشتر روی فرزندم تمرکز کنم. دنیای مادر واقعا دنیای عجیبی است. من شخصا از این موقعیت بسیار لذت بردم و همیشه دوست داشتم اختلاف سنی کمی با فرزندم داشته باشم. بعد از تولد فرزندم می توانم بگویم که تمام دنیای من تغییر کرد.

طهماسبی ادامه داد: مهمترین تجربه برای من بزرگ شدن دوباره با دخترم است. قبلا اصلا صبور نبودم اما در این مدت خیلی صبور شدم. در این مدت چیزهای زیادی یاد گرفتم و رژیم غذایی و سرگرمی‌ام نیز سالم‌تر شده است. دنیای مادری برای من پر از تغییرات مثبت بوده است و واقعیت این است که از این تجربه لذت می برم.

این بازیگر که تجربه حضور در تلویزیون و سریال های خصوصی را دارد درباره تفاوت این دو حوزه گفت: شاید زمانی گفته می شد که مخاطب تحصیل کرده تلویزیون نمی بیند اما امروز به نظر می رسد تلویزیون نمی تواند حداقل انتظارات را برآورده کند. مخاطبان آن . در این شرایط قطعا ورود پلتفرم ها به بازار اتفاق بسیار خوبی بود.

سریال خانگی به ما کمک کرد دیده شویم

وی با بیان اینکه سریال های خانگی به بازیگرانی مثل من کمک کرده تا دیده شوند، افزود: ما بازیگرانی هستیم که کمتر کار کرده ایم و به اصطلاح سوپراستار یا سلبریتی نیستیم. از سوی دیگر، پلتفرم ها آزادی بیشتری برای فعالیت ها ارائه می دهند. به نظر می رسد دنیای تخیلی سریال های خانگی نسبت به سریال های تلویزیونی واقعی تر شده است. بعد از حضور در سکوها، واقعاً با فرصت های شغلی بیشتری مواجه شدم. فعال شدن این پلتفرم ها دایره محدود بازیگرانی را که به نظر می رسید در مقطعی در همه سریال ها حضور داشتند گسترش داد و چهره های جدیدی وارد این عرصه شدند. امروز هم شاهد درخشش بازیگران خوب و درجه یک در سریال های خانگی هستیم.

طهماسبی با بیان اینکه خود را سلبریتی نمی دانم، تصریح کرد: سلبریتی بودن هم جنبه مثبت دارد و هم جنبه منفی. البته جنبه مثبت آن می تواند این باشد که فرصت های بیشتری برای کاری وجود دارد که دوست دارید و می توانید آن را با چهره های خاص تری تجربه کنید. اما نکته بد این است که زندگی شخصی شما را تحت الشعاع قرار می دهد. از آنجایی که من تازه تشکیل خانواده داده ام، فکر می کنم برای من خیلی بهتر است، حداقل در این مرحله، اگر سوپراستار نباشم و نباشم.

وی افزود: به هر حال سلبریتی بودن تمرکز و زمان را از خانواده دور می کند، “اگر می خواهید کاری را درست انجام دهید، باید 100 درصد روی آن تمرکز کنید. اگر در موقعیتی قرار بگیریم که بخواهم هر شب از فرزندم دور باشم، قطعا برایم جالب نیست. در عین حال مثل هر بازیگر دیگری دوست دارم دیده شوم و مورد توجه قرار بگیرم. دیدگاه من واقعاً این نیست که بگویم سلبریتی بودن را دوست ندارم، اما فکر می کنم حداقل زمان من امروز نبود، امیدوارم در آینده آن را تجربه کنم.

ورود به عرصه بازیگری با معرفی فرهاد آئیش

مهسا طهماسبی با اشاره به رابطه خانوادگی خود با مائده طهماسبی و تاثیر آن در ورود او به عرصه بازیگری، خاطرنشان کرد: قطعا آن رابطه تاثیر داشت و اصلا نمی توانم آن را انکار کنم. خانواده ام یاور من بودند. اولین کار موفقی که در آن نقش آفرینی کردم سریال «دیوار به دیوار» بود که با معرفی فرهاد آئیش وارد پروژه شدم و در کنار آن خانواده تنها مشوق من بودند و عمو فرهاد و خاله مائده همیشه به من انرژی می دادند.

وی همچنین درباره رضایت خود از پیشرفتش بیان کرد: زمانی که سریال دیوار به دیوار پخش شد انتظار داشتم اتفاقات خیلی بهتری برایم بیفتد اما بعد از آن مدت ها بیکار بودم. بعد از اکران فیلم “قانون مورفی” مدت زیادی بیکار بودم. اما امروز فکر می کنم شاید باید تمام این مراحل را تا حد ممکن آهسته انجام می دادم تا هم از منظر شخصی و هم از نظر روحی برای شرایطی که در آن قرار گرفتم کاملاً آماده باشم.

این بازیگر گفت: اگر این اتفاقات برای من تندتر و سریع‌تر می‌افتاد، ممکن است آن جنبه را نداشته باشم و اگر کندتر پیشرفت کنم، ممکن است ناامید شده و انگیزه‌ام را از دست بدهم سرعت حرکت کرده اند

طهماسبی درباره حضور مکرر برخی شخصیت ها در رئالیتی شوها نیز گفت: این انتقاد شاید بجا باشد اما مثل این گروهی که امروز در رئالیتی ها حضور دارند، گروه دیگری مدام در سریال ها دیده می شود. بازیگرانی که در «زودیاک» یا «پدرخوانده» یا نمایش های مشابه حضور دارند، بازیگرانی هستند که در سریال های خانگی چندان مطرح نیستند و شاید تعادلی در این زمینه ایجاد شده است. به شخصه ترجیح می دهم این دو گروه با هم ادغام شوند و همان بچه های رئالیتی شو در سریال های تلویزیونی ظاهر شوند و بالعکس.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا