اخبار روز

4 روز مرخصی اجرا برای سربازان جهت شرکت در انتخابات

فرمانده انتظامی کشور: سربازان فراجا در انتخابات یازدهم شرکت می کنند اسفند 4 روز مرخصی اجرایی دریافت خواهید کرد.

به گزارش ایرنا، فرمانده کل انتظامی کشور از اعطای چهار روز مرخصی تشویقی به سربازان فراجا خبر داد.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل نیروی انتظامی کشور امروز در همایش حساس سازی کارکنان فرجه که در ستاد فرماندهی فرماندهی کل قوا برگزار شد، بزرگترین افتخار سربازان را خدمت به ملت ایران دانست و گفت: «امروز اسرائیلی» سربازان بیش از 30 هزار نفر را کشتند. مردم شهید می شوند و سپس ادامه می دهند. می رقصند و آواز می خوانند. این در حالی است که سربازان در جمهوری اسلامی ایران آماده فداکاری برای مردم خود و ایستادگی در برابر ستمگران خود هستند.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با یادآوری اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی دوران خدمت سربازی را دوران مقدسی می دانند، خاطرنشان کردند: جوانانی که وارد ارتش می شوند از نظر تجربه با سایرین تفاوت دارند و جوانان تجربه را متمایز می کنند. بین تحمل و سختی

سردار رادان به رویکرد حاج قاسم سلیمانی در دفاع از میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار در وصیت نامه خود اصرار داشتند که بر سنگ مزارش «سرباز ملت» نوشته شود و امروز هم در نیروهای مسلح از سرباز تا سرلشکر همه. مردم سرباز و نگهبان هستند. وکیل باشید

فرمانده فرجا با تاکید بر اینکه سربازان کشور از دل شهرها تا مرزها آماده جانفشانی برای ملت ایران هستند تا مردم آسایش و امنیت داشته باشند، گفت: یکی یکی از وظایفی که ما در مأموریت ها انجام می دهیم، حفظ امنیت انتخابات است. تامین این امنیت برای فرزندان این سرزمین و این آب ها کار سختی است.

سردار رادان تاکید کرد: همه متفق القول بودیم که امنیت انتخابات پیش رو که با حضور پرشور مردم برگزار می شود را تامین کنیم.

وی حضور در انتخابات را وظیفه آحاد ملت ایران دانست و گفت: ملت ایران این بار نیز در رتبه یازدهم قرار دارد. اسفند کار خودش را می کند.

فرمانده فرجا تاکید کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات ناامیدی دشمن و شکست اوست و همه باید پای صندوق های رای برویم.

وی اعلام کرد: سربازان فراجا در انتخابات یازدهم شرکت کنند اسفند 4 روز مرخصی اجرایی دریافت خواهید کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه یازدهم اسفند در سراسر کشور انجام می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا