وام وام

در یک طرح جواهر پویا، وام وام 300 میلیون تومان بانک سپه به افرادی که نزد این بانک سپرده دارند با سود 25 درصد پرداخت می شود.

به گزارش تجارت نیوز، بانک سپه در طرح تسهیلات نگین پویا به مشتریانی که تا سقف 300 میلیون تومان و تا 200 درصد مانده سپرده خود نزد این بانک سپرده دارند وام می دهد. نرخ سود این تسهیلات از پنج تا 23 درصد و مدت زمان وام سه تا دوازده ماهه است.

جزئیات وام 300 میلیون تومانی بانک سپه

میزان پرداخت تسهیلات به وام گیرندگان بین 10 تا 300 میلیون است که متقاضیان برای دریافت آن ملزم به ارائه ضامن رسمی یا وام کاری هستند. به علاوه میانگین حساب متقاضی در بازه زمانی سه تا دوازده ماهه بررسی می شود. مبلغی که متقاضی باید در سپرده خود داشته باشد پنج میلیون تومان است و سود این سپرده 0.01 درصد محاسبه شده است.

متقاضیان می توانند از 25 تا 200 درصد مبلغ سپرده خود وام دریافت کنند و باید در بازه زمانی 12 تا 60 ماهه وام را بازپرداخت کنند. همچنین متقاضیان باید مبلغ 200000 تومان برای ارسال و اعتبار سنجی در بانک بپردازند. لازم به ذکر است متقاضیان چک نقدی یا بدهی به بانک نداشته باشند.

شرایط بازپرداخت وام 300 میلیون تومانی بانک سپه

هرکسی که بتواند 300 میلیون تومان وام با سود پنج درصد از بانک سپه بگیرد باید ماهانه پنج میلیون و 661 هزار تومان بپردازد. این مبلغ برای دریافت کنندگان تسهیلات با سود 23 درصد هشت میلیون و 457 هزار تومان است.

با این حساب کل مبلغ وام و سود تسهیلات نگین پویا برای وام گیرندگان با نرخ سود پنج درصد 339 میلیون و 882 هزار تومان و با نرخ سود 23 درصد مبلغ 507 میلیون و 628 هزار تومان است. محاسبه شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد طرح گوهر پویا بانک سپه به جداول زیر مراجعه کنید:








صبر کنید (ماه) عامل برابری تسهیلات ضرایب فاصله حداکثر تعداد اقساط علاقه به تسهیلات
3 75% 25% 60 ماه (هر چه ضریب اعتبار بیشتر باشد تعداد اقساط کمتر می شود) 23%
4-6 100% 25% 60 ماه (هر چه ضریب اعتبار بیشتر باشد تعداد اقساط کمتر می شود) 23%
7-9 150% 25% 60 ماه (هر چه ضریب اعتبار بیشتر باشد تعداد اقساط کمتر می شود) 23%
10-12 200% 25% 60 ماه (هر چه ضریب اعتبار بیشتر باشد تعداد اقساط کمتر می شود) 23%









3 ماه، 4 تا 6 ماه زمان انتظار بیشتر برای هر ماه 2 درصد تخفیف در نرخ سود تسهیلات تا سقف 5 درصد
برای 25٪ راه اندازی کمتر هر کدام 2 درصد تخفیف در نرخ سود تسهیلات تا سقف 5 درصد
با 12 قسط کمتر 2 درصد تخفیف در نرخ سود تسهیلات تا سقف 5 درصد
4 ماه، 4 تا 6 ماه زمان انتظار برای هر ماه انتظار، بیشتر 1% تخفیف در نرخ سود تسهیلات تا سقف 5%
برای هر یک 25٪ راه اندازی کمتر 2 درصد تخفیف در نرخ سود تسهیلات تا سقف 5 درصد
با 12 قسط کمتر

مشخصات اعتبار بانک رسالت

متقاضیانی که می خواهند از بانک رسالت وام بگیرند ابتدا باید سپرده قرض الحسنه نزد این بانک افتتاح کنند. مدت خواب این سپرده حداقل سه ماه و حداکثر شش ماه است و این سپرده مسدود نخواهد شد.

افراد واجد شرایط می توانند تا سقف 100% مبلغ سپرده را با مدت 6 ماه دریافت کنند و می توانند وام با مدت 12 ماه از این بانک دریافت کنند. ضمناً به ازای هر ماه افزایش سپرده، دو قسط به دوره بازپرداخت اضافه می شود.

همچنین حداکثر مدت بازپرداخت این وام 60 ماهه با نرخ سود 20 درصد متوسط ​​مانده حساب است. حداکثر مدت بازپرداخت این وام برای معدل 40، 60، 80 و 100 درصد به ترتیب 48 ماه، 36 ماه، 24 ماه و 12 ماه است.

وام قرض الحسنه

قسط 400 میلیون تومانی وام بانک رسالت چقدر است؟

هرکسی که موفق به دریافت وام 400 میلیون تومانی از بانک رسالت با کارمزد دو درصد و بازپرداخت 60 ماهه شود باید هر ماه هفت میلیون و 272 هزار تومان به بانک بپردازد. به این ترتیب کل مبلغ پرداختی وام گیرنده به بانک رسالت در پایان دوره بازپرداخت به 424 میلیون تومان می رسد./تجارت نیوز

همه چیز درباره وام قرض الحسنه بانک ملی

وام 300 میلیون تومانی بانک ملی در طرح مهربانی با کارمزد دو تا چهار درصد و مدت بازپرداخت حداکثر پنج سال به مشمولان پرداخت می شود.

تسهیلات بانک ملی مهربانی، وام آنی است که تا سقف 300 میلیون تومان به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود. این وام بانک ملی یک طرح امتیازی است. این بدان معناست که متقاضیان باید بتوانند بر اساس میانگین استفاده از حساب خود برای یک ماه تا 12 ماه تخفیف دریافت کنند.

مشتریان و متقاضیان وام بانک ملی می توانند در غیاب خود در هر یک از شعب بانک ملی و یا از طریق سامانه بام حساب باز کرده و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

همانطور که گفته شد حداکثر مبلغ وام بانک ملی مهربانی 300 میلیون تومان است. ضمناً در صورتی که مبلغ وام مورد نظر از 300 میلیون تومان بیشتر شود، تا سقف 300 میلیون تومان به صاحب حساب تعلق می گیرد و مابقی وام قابل انتقال به دیگران است.

بانک ملی برای این وام نرخ کارمزد دو تا چهار درصد در نظر گرفته است. مدت بازپرداخت این وام نیز بین 6 تا 60 ماه متغیر است.

طبق اعلام بانک ملی برای اخذ این وام تنها ارائه ضامن کافی است و برای اخذ وام ارائه چک، سفته و گواهی کسر حقوق الزامی نیست.

همچنین اشخاص حقوقی می توانند با افتتاح حساب ریالی قرض الحسنه پس انداز در بانک ملی و معرفی کارکنان خود، امتیاز جمع شده را به آنها واریز کنند. با کسب امتیاز لازم می توانند شرایط اخذ وام را فراهم کنند.

قسط 300 میلیون تومانی وام بانک ملی چقدر است؟

متقاضیان دریافت وام از بانک ملی به مبلغ 300 میلیون تومان با مدت متوسط ​​12 ماهه و بازپرداخت 60 ماهه باید در هر قسط مبلغ 5 میلیون و 454 هزار تومان به این بانک پرداخت کنند. مجموع اقساط این تسهیلات در زمان سررسید به 331 میلیون و 547 هزار تومان می رسد.

متقاضیان دریافت این وام می توانند مبالغ اقساط این وام را برای مبالغ مختلف وام، مدت بازپرداخت و میانگین دوره در صفحه وام مهربانی در سایت بانک ملی بررسی کنند.

وام وام

300 میلیون وام از بانک مهر ایران با اقساط طولانی

اشخاص حقوقی دریافت کننده وام از بانک به مبلغ 300 میلیون تومان مهر ایران تمایل به حضور در آنجا دارد یکی واریز اعتبار در شعب این مجموعه و ایجاد حساب متوسط ​​به مدت سه ماه.

اشخاص حقوقی که 300 میلیون تومان وام فوری از بانک دریافت می کنند مهر ایران تمایل به حضور در آنجا دارد یکی واریز اعتبار در شعب این مجموعه و ایجاد حساب متوسط ​​به مدت سه ماه.

اشخاص حقوقی مشتریان بانک مهر ایران با افتتاح و داشتن حساب متوسط ​​می تواند برای دریافت وام 300 میلیونی در طرح مهریار اقدام کند. این وام یک وام خوب است که فقط کارمزد دریافت می کند.

اشخاص حقوقی دریافت کننده وام 300 میلیون تومانی از بانک مهر ایران تمایل به حضور در آنجا دارد یکی واریز اعتبار در شعب این مجموعه و ایجاد حساب متوسط ​​به مدت سه ماه. اشخاص حقوقی برای انتقال امتیاز این وام به کارکنان خود باید معرفی نامه ای در اختیار آنها قرار دهند تا پس از مراجعه به بانک و ارائه معرفی نامه، کارمندان نسبت به دریافت وام اقدام کنند. ضمانت اصلی دریافت این وام ضامن رسمی می باشد. هزینه این تسهیلات 4 درصد است و متقاضیان تا 36 ماه پس از دریافت این امکان را دارند که این مبلغ را پرداخت کنند.

در صورتی که بانک کل مبلغ وام را با نرخ کارمزد تعیین شده و حداکثر مدت بازپرداخت به مشتری اعطا کند، مبلغ هر قسط برای وی 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان خواهد بود. سود کل این تسهیلات 18 میلیون و 196 هزار تومان خواهد بود. جمع مبلغ وام و نرخ کارمزد 318 میلیون و 919 هزار و 38 تومان است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما