وام | متقاضیان تسهیلات می توانند از طریق اسپینو، نئوبانک بانک صادرات، وام تا سقف 300 میلیون تومان دریافت کنند. مهمترین نکته در مورد این گزینه این است که اخذ وام نیازی به حضور در شعب بانک صادرات ندارد و متقاضیان می توانند با استفاده از اپلیکیشن اسپینو مراحل ثبت درخواست و اخذ وام را تکمیل کنند.

جزئیات اخذ وام ناموجود از بانک صادرات

مبلغ این وام بستگی به میانگین حساب متقاضی و حداکثر 300 میلیون تومان است. نرخ سود این تسهیلات بین 15 تا 23 درصد و مدت بازپرداخت حداکثر 60 ماه است. لازم به ذکر است برای وام تا سقف 50 میلیون تومان حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه است.

متقاضیان این وام ابتدا باید در اپلیکیشن اسپینو حساب بانکی باز کرده و مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند. حداقل سپرده لازم برای دریافت این وام 10 میلیون تومان است. متقاضیان وام می توانند با ارائه ضامن، بارگذاری مدارک مورد نیاز و طی مراحل اعتبار سنجی بانکی درخواست وام خود را ثبت کنند.

قسط وام 300 میلیون تومانی بانک صادرات چقدر است؟

هر قسط وام 300 میلیون تومانی بانک صادرات با نرخ سود 23 درصد و حداکثر بازپرداخت 60 ماهه به هشت میلیون و 457 هزار تومان می رسد. به این ترتیب، وام گیرندگان باید در پایان دوره بازپرداخت کنند. مبلغ 507 میلیون تومان و 428 هزار تومان با احتساب اصل و سود وام به بانک صادرات بازگردانده می شود./تجارت نیوز

پرداخت فوق العاده وام های ویژه در این ماه

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ورزنه گفت: این طرح با هدف رفع مشکلات اشتغال ناشی از کم آبی و خشکسالی چندین ساله در این منطقه اجرا می شود.

محمد حیدری با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای پروژه نیروگاه خورشیدی افزود: از ابتدای سال تاکنون 320 متقاضی واجد شرایط حمایت شناسایی شده اند که قرض الحسنه برای راه اندازی 155 پروژه پنل خورشیدی تسهیلات با تعداد بیشتر بیش از 21 میلیارد و 700 میلیون تومان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه برای شروع هر پروژه نیروگاه خورشیدی بیش از 140 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت می شود، گفت: وی گفت: راه اندازی این طرح با همکاری اداره برق، مراکز خیریه و بسیج محلات و بانک های عامل با هدف کمک به اشتغالزایی است. این به طور مرتب برای مشتریان حمایت شده اتفاق می افتد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: در نیمه نخست امسال 2 هزار و 257 میلیارد ریال مستمری و هزینه درمانی به بیماران سالمند تحت این نهاد حمایتی پرداخت شد.

مجید الهیراد توضیح داد: 2 هزار و 230 میلیارد ریال از این وام در قالب مستمری به بیماران سالمند و 27 میلیارد ریال نیز برای درمان بیماران تحت بیمه پرداخت شد.

وام وام

گرفتن وام به مشتریان

به گفته وی، تحت حمایت این نهاد حمایتی، هر خانواده سالمند 2 نفره ماهانه 14 میلیون و 200 هزار ریال مستمری دریافت می کنند.

الهیراد تصریح کرد: 31 هزار و 86 سالمند در مناطق شهری و روستایی این استان تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند و از حقوق بازنشستگی و خدمات درمانی و سایر خدمات بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: سالمندان در گروه سنی 60 سال به بالا هستند که از این تعداد 9 هزار و 112 نفر در نقاط شهری و 21 هزار و 976 نفر در مناطق روستایی زندگی می کنند.

الهراد تصریح کرد: 15 هزار و 403 زن و 15 هزار و 683 مرد تحت حمایت سالمندان هستند که 20 هزار و 190 نفر 60 تا 74 سال، 10 هزار و 261 نفر در سنین 75 تا 90 سال و 635 نفر بالای 90 سال هستند.

وی گفت: خدمات حمایتی کمیته مددکاری سالمندان شامل خدمات بستری، خدمات پاراکلینیکی، دارو و تجهیزات، فرانشیز و جبران مابه التفاوت مزایای بیمه است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی تصریح کرد: ارائه اقلام ضروری برای سالمندان، خدمات مددکاری موردی، لوازم خانگی، پرداخت یارانه اجاره مسکن به مستاجران، شش میلیون ریال به ازای هر خانوار مستاجر در ماه از دیگر خدمات ارائه شده توسط این سازمان امدادرسانی به سالمندان

وی تصریح کرد: 80 تا 100 درصد هزینه های درمان بیماران سالمندی که در حصر خانگی به سر می برند توسط این سازمان حمایتی تامین می شود.

الهیراد ادامه داد: از 31 هزار و 86 سالمند، 600 نفر در حصر خانگی نیاز به سرپناه دارند و در نیمه نخست امسال پنج میلیارد و 600 میلیون ریال برای نگهداری سالمندان بیماران حبس خانگی بالای 60 سال پرداخت شد. نیاز به حفاظت دارد

وی بیان کرد: پرداخت یارانه خرید تجهیزات یا کالا برای سالمندان از جمله تجهیزات پزشکی از جمله تخت، تشک موجدار، دستگاه اکسیژن ساز و همچنین پرداخت یارانه خرید سمعک، عینک از دیگر خدمات است. و دندان مصنوعی .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی تامین حداقل نیازهای اولیه سالمندان نیازمند را از سیاست های این نهاد دانست و افزود: فراهم آوردن امکان ادامه حضور سالمندان در جامعه منطقه و تاکید بر حفظ جایگاه و جایگاه سالمندان در خانواده محور برنامه های کمیته مددکاری در حوزه سالمندان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردستان از افزایش 34 درصدی کمک های مردمی به این نهاد خبر داد.

محمدجواد شفیعی اردستانی گفت: امسال در جشنواره محبت 1000 بسته لوازم التحریر با میانگین هر بسته 400 هزار تومان توزیع شد و امیدواریم تا پایان طرح پاسخگوی نیاز دانش آموزان باشیم.

وی با بیان اینکه بیش از 800 دانش آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: امسال جشنواره عاطفه در بیش از 80 مدرسه شهرستان اردستان برگزار می شود و کمک های جمع آوری شده توسط مدیران در مدارس به سرعت در حال افزایش است. خانواده های مدارس همسایه یا مجاور دانش آموز نیازمند دارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردستان با اشاره به اینکه مردم نیکوکار این شهرستان در شش ماهه نخست امسال 71 میلیارد ریال به این نهاد کمک کردند، گفت: مجموع کمک های خیرین مشترکین در شهرستان اردستان است. شش ماهه امسال 607 میلیون تومان بوده که نسبت به سال گذشته 607 میلیون تومان بوده است. 17 درصد رشد کرد.

شفیعی با اشاره به اینکه هم اکنون 2000 حامی این شهرستان از 372 کودک بی سرپرست و بی سرپرست حمایت می کنند، خاطرنشان کرد: در شش ماهه امسال حامیان با 2 میلیارد تومان کمک به ایتام و ایتام 58 درصد افزایش نسبت به ایتام داشته اند. سال گذشته

وی گفت: امسال یک هزار و 100 بسته لوازم التحریر از سوی مراکز امدادی و نیکوکاری به دانش آموزان تحت حمایت اهدا شد که نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردستان با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال با کمک خیرین 28 جهیزیه و 70 اقلام ضروری بین نیازمندان و نیازمندان توزیع شد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما