وام برای بازنشستگان

وام برای بازنشستگان | به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل لالقانی با اعلام این خبر افزود: مرحله دوم پرداخت این تسهیلات بالغ بر 40 هزار فقره امروز یکشنبه 18 مهر این ماه در غیاب کلی بدون حضور در شعبه و بدون نیاز به ضامن به حساب مستمری بگیران واجد شرایط واریز شد.

وی افزود: مبلغ این تسهیلات پیش از این به ازای هر فقره 200 میلیون ریال بود و با موافقت بانک رفاه کارگران و انعقاد تفاهم نامه بین سازمان تامین اجتماعی و این بانک به 300 میلیون ریال برای هر فقره افزایش یافت.

ثبت نام غیر حضوری وام بازنشستگی آغاز شد

رئیس کانون بازنشستگی تامین اجتماعی تهران گفت: ثبت نام مرحله سوم به زودی اعلام می شود و مستمری بگیران می توانند به صورت غیرحضوری از طریق سایت کانون مستمری بگیران ثبت نام کنند.

علی دهقانکیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی از پرداخت وام 30 میلیون تومانی به مستمری بگیران در روز شنبه هفته آینده خبر داد.

تسنیم نوشت: وی افزود: تا این لحظه 36 هزار مستمری بگیر در سراسر کشور از این تسهیلات استفاده خواهند کرد.

وی درباره زمان واریز فاز دوم وام مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده این وام از شنبه هفته آینده به حساب مستمری بگیران این سازمان واریز می شود.

رئیس کانون مستمری بگیران تامین اجتماعی تهران تصریح کرد: وام در نظر گرفته شده برای مستمری بگیران بالغ بر 30 میلیون تومان است که حدود 36 هزار مستمری بگیر از این تسهیلات بهره مند می شوند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران درباره مدت بازپرداخت وام 30 میلیون تومانی مستمری بگیران افزود: اقساط این وام برای مدت دو سال با کارمزد 4 درصد در نظر گرفته شده است.

دهقانکیا در خصوص ثبت نام مستمری بگیران مرحله سوم تامین اجتماعی گفت: ثبت نام مرحله سوم به زودی اعلام می شود و مستمری بگیران می توانند به صورت غیرحضوری از طریق سایت کانون بازنشستگان ثبت نام کنند./بازتاب آنلاین

وام 30 میلیونی برای بازنشستگان

چندی پیش علی اکبر عیوضی، دبیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران درباره وام مستمری بگیران گفت: مرحله اول وام مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال 1403 تا قبل از مرداد ماه پرداخت می شود و سایر متقاضیان واجد شرایط می توانند از مزایای آن بهره مند شوند. این وام پس از آن، تعداد افرادی که در مرحله اول وام دریافت کردند، حدود 40000 نفر در سراسر کشور بود.

شایعه عضویت وام گیرندگان در مراکز بازنشستگی در مناطق و شهرستان های کشور کذب محض است و عضویت شرط لازم برای دریافت وام نیست. بارها اعلام کرده ایم که برای دریافت وام نیازی به عضویت در مرکز نیست و تنها با ثبت نام غیرحضوری می توان وام دریافت کرد. حتی اعلام کردیم که وقتی وب سایت شماره عضویت کنون را درخواست می کند، از عدد پنج صفر 00000 برای تکمیل مراحل وام استفاده می کنید.

عیوضی با تاکید بر اینکه مستمری بگیران تامین اجتماعی نباید تحت تاثیر شایعات با نیت سوء قرار بگیرند، گفت: پنج شرط اصلی برای دریافت وام ضروری برای مستمری بگیران تامین اجتماعی وجود دارد، ابتدا فرد باید مستمری خود را از بانک رفاه برداشت کند یک حساب کاربری داشته باشید ثانیاً به هیچ بانکی در کشور بدهی نداشته باشد. سوم اینکه موبایلش به نام خودش باشه. چهارم اینکه چک برگشتی نداشته و در سه سال اخیر از تسهیلات بانک رفاه استفاده نکرده است. این قوانینی است که بانک رفاه و سازمان تامین اجتماعی برای وام وضع کرده اند./ منبع: ایلانا

وام برای بازنشستگان

وام روزانه و آنلاین برای بازنشستگان

دور جدید ثبت نام وام بازنشستگی تامین اجتماعی طی روزهای آینده آغاز می شود. ثبت نام وام 30 میلیون تومانی مرحله دوم طی چند روز آینده از طریق مراکز بازنشستگی یا باجه های دولتی انجام می شود. ثبت نام به صورت آنلاین انجام می شود، بازدید شخصی ضروری نیست.

با این حال، همه متقاضیان در صورت داشتن شرایط سخت وام دریافت نمی کنند. با توجه به محدودیت سهمیه بازنشستگان و کثرت متقاضیان، پیشنهادات ویژه به قید قرعه در سایت تامین اجتماعی متوقف خواهد شد.

در واقع بازنشستگان واجد شرایط هنوز باید منتظر قرعه کشی باشند. مستمری بگیران برای شرکت در قرعه کشی باید شرایطی مانند محدودیت سنی، عدم برگشت چک و عدم بدهی به سیستم بانکی کشور را داشته باشند./ایلنا

وام ازدواج برای فرزندان مستمری بگیر

جعفر امیرآبادی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: 30 میلیون تومان وام اول بازنشستگان و 35 میلیون تومان وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری پرداخت شد.

امیرآبادی زاده افزود: با همکاری بانک صادرات تسهیلات لازم به مبلغ 30 میلیون تومان در روز سه شنبه به 47 هزار و 685 مستمری بگیر داخلی مشمول این تسهیلات که در سال گذشته ثبت نام نکرده و تسهیلات (وام اولیه) دریافت نکرده اند اعطا می شود. 6 شهریور 1403 به حساب این عزیزان واریز شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، امروز (سه شنبه) و ساعتی پیش برای ازدواج فرزندان مستمری بگیران کشوری برای 4262 عزیز وام 35 میلیون تومانی اعطا کرد. بهمن آنها ماه گذشته مدارک مربوطه را ثبت و بارگذاری کرده بودند و مورد تایید ادارات کل استان قرار گرفت و مشمول دریافت این تسهیلات شدند. همزمان با تسهیلات وام مادی پرداخت شد.

به گفته امیرآبادی زاده، ارائه تسهیلات مالی از جمله سیاست های رفاهی و خدماتی صندوق بازنشستگی کشوری برای کمک به بهبود معیشت و رفع نیازهای بازنشستگان تحت تکفل و خانواده های آنان مستمر است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما