اخبار روز

3 میلیون توکن به حساب بازنشستگان واریز کنید.


به گزارش مانیبان، 9 تیرماه محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور طی نامه ای خطاب به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه در خصوص تصویب نامه مصوب 14 هیات وزیران. /24/1403 در مورد «افزودن متنی به عنوان تبصره» در بند 1 تصویب نامه موضوع پرداخت ماهیانه ده میلیون ریال به عنوان مبلغ علی الحساب تناسب حقوق مستمری بگیران توضیح داده شد.

ایلانا نوشت: در این نامه آمده است که هیئت وزیران «سه میلیون تومبی که به حساب حداقل مشمولان تأمین اجتماعی واریز می شود، کمک رزق است و سه ماهه پرداخت می شود» را تصویب کرده است. به این ترتیب به گفته محمدزاده حداقل ذینفع تامین اجتماعی، حداقل مستمری بگیران از فهرست تناسبی حذف شدند و مشخص نیست تکلیف تناسب برای این قشر چیست.

این بازنشسته اضافه کرد: در حالی که بازنشستگان منتظر صدور احکام تناسب هستند، هیات وزیران نامه ای را تصویب می کند که در آن سه میلیون تومبه فقط کمک معیشتی است و فقط برای سه ماه اول سال است و نباید ادامه پیدا کند.

محمدزاده ادامه داد: با وجود اینکه اعتبارات دولتی به دلیل تناسب بندی مصوبه پرداخت یک میلیون تومبه را دارند، چرا حداقل های تامین اجتماعی از لیست تناسب خط زده می شود؟


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا