اخبار روزعمومی

این لباس‌ها هرگز از مد نمی‌افتند!/ این لباس‌ها را بپوشید و بدرخشید!

خوش تیپ بودن، کار سختی نیست؛ فقط کافی است رمز و راز این کار را بدانید. با جزئیات دقیق تر این موضوع، همراه ما باشید.

 

گاهی کافیه کارهای شیک رو به سادگی انجام بدی و نیازی نیست خیلی وقت و پولت را صرف استایل کردن بکنی. به همین حالت برعکس، با چندتا مورد اساسی و ضروری میتونی همیشه با آخرین استایل‌ها روز باشی. فقط این رازو بدونید: این ۳ تا لباس که هیچ وقت از مُد نمی‌افتند رو تو کمدت داشته باش. پیروی کردن از دنیای مُد ممکنه سخت باشه. با این حال، فقط با چندتا لباس، میتونی بدون پیروی از مُد، اون ظرافت رو کسب کنی

لباس های همیشه شیک

از خود می‌پرسید: «لباس‌هایی که همیشه شیک به نظر می‌رسند چیست؟» اگر به دنبال پاسخی برای سوال خود هستید، حتما این مقاله را بخوانید.

لباس های همیشه شیک

پیراهن سفید کلاسیک

پیراهن سفید یکی از لباس هایی است که هرگز از مد نمی افتد. می توانید پیراهن سفید خود را با دامن، شلوار جین یا شلوار پارچه ای ترکیب کنید.

لباس های همیشه شیک

لباس های همیشه شیک

لباس های همیشه شیک

از آنجایی که پیراهن های سفید کاملاً با هر لباسی ست می شوند، به شما این امکان را می دهند که بدون صرف زمان زیادی برای انتخاب لباس، شیک به نظر برسید.

لباس های همیشه شیک

کابوی ها

اگر طرفدار راحتی و ظرافت هستید، شلوار جین می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. می توانید شلوار جین خود را با پیراهن یا تی شرت در رنگ های مشکی و سفید ترکیب کنید.

لباس های همیشه شیک

لباس های همیشه شیک

لگ سیاه

هر خانمی باید یک لگ مشکی در کمد خود داشته باشد.
لگ‌های مشکی عالی با بلوزهای اسپرت، کت‌ها، تی‌شرت‌های معمولی یا گرمکن‌ها ست می‌شوند و بهتون راحتی و شیکی رو هم بخش می‌دهند.

لباس های همیشه شیک

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا