اخبار روز

27 و 28 مرداد / اسامی استان ها تعطیل شد


به گزارش مانیبان، با توجه به شرایط فعلی و آتی و پس از اخذ مجوزهای لازم، مقرر شد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 26 و 28 مرداد ماه ادارات، بانک ها، شهرداری ها و مراکز آموزشی استان اصفهان تعطیل و کار از راه دور باشد.

اختاز آنلاین در گزارشی نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خطاب به شهروندان تاکید کرد: رعایت اصول ایمنی بهداشتی در برابر گرمازدگی و اشعه ماوراء بنفش، کاهش زمان حضور در فضاهای باز و تابش مستقیم نور خورشید، کاهش سفرهای درون شهری و امروزه استفاده بهینه از انرژی الکتریکی و آب ضروری است.

تغییر ساعت کاری ادارات کهگیلویه و بویراحمد

فعالیت کلیه مراکز دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد از شنبه 22 مرداد لغایت پنجشنبه 27 مرداد ماه . مرداد 1403 از ساعت 6 صبح تا 12 صبح است.

دولت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به تداوم افزایش دمای هوا و مصرف برق طی روزهای آینده، تصمیم کمیته مدیریت مصرف برق و انرژی استان و در راستای حمایت از بخش صنعت و کشاورزی، کارگران جدول زمانبندی کلیه دستگاه های اجرایی به جز ارائه دهندگان خدمات. درمان نظامی و مراکزی که نوبت کاری و نگهبانی دارند از امروز شنبه سیزدهم. مرداد تا پنجشنبه 18 مرداد 1403 از ساعت 6 الی 12 ظهر اعلام می شود.

کاهش ساعات کار در ادارات یزد

ˈمحمدحسین پارسائیانˈ در این خصوص با اشاره به اینکه مصوبه کاهش ساعات کاری ادارات روز چهارشنبه نهایی شد، اظهار داشت: کارگروه انرژی استان یزد از فردا شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه ماه تصویب کرد. مرداد تا 27 مرداد ساعت کار ادارات و دستگاه های اجرایی به دلیل تداوم گرما از ساعت 18 الی 12 خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه هفته گذشته ساعات کاری از ساعت 6 صبح الی 11 صبح بوده که باعث کمبود نیرو شده است، ادامه داد: ساعت کاری 6 صبح تا 12 این هفته شامل حال می شود. ادارات، دستگاه های اجرایی و بانک ها و ارائه دهندگان خدمات و کمک رسانی مانند اول باید فعالیت خود را آغاز کرده و خدمات ارائه دهند.

تغییر ساعت کاری استان مرکزی

طبق اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع دولت مرکزی، با توجه به روند افزایشی مصرف برق در کشور، ساعات تعطیلی کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌ها در استان به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای شیفت هستند. کار و نگهبانی از شنبه تا پنجشنبه ساعت 11:30 صبح خواهد بود.

فعالیت کارکنانی که پس از زمان ذکر شده در بانک ها و بیمه های استان مشغول به کار می شوند با تشخیص شورای هماهنگی مربوطه می باشد. پایگاه های انتقال خون و مراکز اهدای خون در استان مشمول کاهش ساعت نیستند و طبق ساعات عادی به فعالیت خود ادامه می دهند.

کلاس های کلیه موسسات و آموزشگاه های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و مرکز اوقات فراغت تابستانی تا ساعت 11:30 صبح دایر است.

کاهش ساعت کار در ادارات کرمانشاه

ساعت کاری ادارات استان کرمانشاه از روز یکشنبه 23 مرداد ماه مجددا کاهش می یابد.

در این خصوص افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: بر اساس مصوبه فرماندهی عملیات، هماهنگی و پیشگیری از بحران استانداری کرمانشاه، با توجه به گرمای شدید هوا و در راستای کمک به پایداری استان شبکه برق خانگی و صنایع، ساعات کار کلیه ادارات و سازمان های دولتی استان به استثنای دستگاه های خدمات رسان از ساعت 6 صبح الی 23 شب از یکشنبه تا پنجشنبه هفته جاری باز خواهند بود و کارمندان ادارات خواهند داشت دو ساعت به ترک (کار از راه دور).

هفته گذشته ساعت کاری ادارات استان از شش تا یازده بود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا