به گزارش مانیبان به نقل از ایلنا، مجید باقری اظهار داشت: با توجه به تنوع و تعدد تصمیمات و کندی روند اصلاحات و در عین حال مطالبه گری کارکنان و آغاز فصل تابستان، در راستای اقدامات حمایتی معیشتی همکاران، قسمت اول پرداخت معوقات تعمیرات به صورت علی الحساب به مبلغ 25 میلیون تومان پرداخت می شود.

وی گفت: مبلغ 25 میلیون تومان از محل استرداد حقوق معوقه همکاران ثابت به صورت علی الحساب پرداخت می شود.

معاون شهردار تهران در دیدار با تنی چند از مسئولان سرمایه انسانی گفت: پس از اجرای احکام و اجرای مصوبات حقوق شاغلان ثابت از ابتدای سال جاری، روند ترمیم و سپس معوقات آن آغاز می شود. با رویکرد “دقت در محاسبات” برای جلوگیری از نقض حقوق کارکنان.

وی با اشاره به مطالبات همکاران در جلسات حضوری در خصوص پرداخت معوقات افزود: با توجه به لزوم تعدیل مصوبات پرداخت معوقات 10 مهر ماه 1401، لازم بود حدود 140 هزار مصوبه اصلاح شود که این امر می باشد. در اداره کل سرمایه انسانی انجام می شود.

باقری با بیان اینکه اصلاح این میزان از احکام مختلف در تاریخ شهرداری تهران بی سابقه است، گفت: از آنجایی که تنوع جملات موضوع بسیار زیاد است و هر یک از همکاران ممکن است در این مدت چندین نوع حکم اصلاحی داشته باشند، مجموع این احکام به 140000 حکم رسیده است.

وی ادامه داد: با توجه به تنوع و تعدد احکام و طولانی بودن مراحل اصلاحی و در عین حال مطالبه گری کارکنان و آغاز فصل تابستان، در راستای اقدامات حمایتی معیشتی به گفته همکاران ، قسمت اول پرداخت معوقات تعمیرات به مبلغ 25 میلیون تومان واریز می شود.

معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: پس از انتشار کامل احکام و تکمیل نهایی محاسبات، غرامت معوقه نیز به همکاران پرداخت می شود که میزان آن بسته به تنوع و تفاوت احکام متفاوت است. .


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما