اخبار ورزشی

تلاش کادرفنی تیم ملی فوتبال برای بهره‌گیری از فیفادی در شهریور ماه! /۲۴ ساعت دیگر انتقال بیرانوند مشخص می شود!

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد که کادرفنی این تیم در تلاش است تا از فیفادی پیش رو در شهریور ماه نهایت استفاده را ببرد.

به گزارش عرش آنلاین ، پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ازبکستان کشورمان و قهرمانی در تورنمنت کافا، در پاسخ به اینکه با وجود اینکه مسابقات کافه از کیفیت بالایی برخوردار نبود، دیدار مقابل ازبکستان ثابت کرد که تورنمنت جدی بوده است. وی گفت: ابتدا از شما تشکر می کنم از همه عزیزانی که ما را در این مسیر یاری کردند تشکر می کنم. من کاری به مسائل فنی ندارم. در بازی با ازبکستان در نیمه اول اتفاقی افتاد که دو بازیکن ما مصدوم شدند و من از سعید عزت اللهی خواستم بیرون بیاید اما او بیرون نیامد و این اولین برد ما بود و این همدلی در تیم ملی کم پیش آمده است.

ما هم دوست داریم با تیم های بزرگتر بازی کنیم و این درخواست را داریم.

وی ادامه داد: ازبکستان تیم خوبی بود، قرقیزستان هم با روسیه بازی کرد. دیروز هم بازی خوبی انجام دادیم البته این مسابقات از قبل برنامه ریزی شده بود و ما هم دوست داریم با تیم های بزرگتر بازی کنیم و در نامه ای که به فدراسیون دادم خواستیم با تیم های قوی تری بازی کنیم اما خوشحالیم که بازیکنان قلبشان را بازی کردند، این کار را کردند و من از همه شما تشکر می کنم.

می خواهیم از ماه سپتامبر نهایت استفاده را ببریم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که «چه برنامه ای برای فیفا بعدی خواهی داشت؟» گفت: برنامه خود را به صورت مکتوب به فدراسیون دادیم و باید ببینیم می توانند آن را اجرا کنند. برنامه ریزی می کند یا نه ما می خواهیم بیشترین استفاده را از Fifadi در ماه سپتامبر ببریم. انشاالله به تعطیلات می رویم چون یک سال درگیر فوتبال بودیم و بعد از آن باید بنشینیم و برنامه های آینده را بررسی کنیم و بعد از آن گزارش بدهیم.

بزرگان تیم کمک زیادی به من می کنند.

قلانویی در پاسخ به این سوال که «چه اتفاقی افتاده که یکدفعه همه بازیکنان تیم ملی اینطوری همدردی کردند؟» گفت: سوال خیلی خوبی است. من در سال 2006 آنجا بودم و هنوز هم اینجا هستم، بازیکنان تیم ملی واقعاً همبستگی خود را نشان دادند. برای سعید هم همین اتفاق افتاد اما او در آن شرایط بازی کرد و بقیه بازیکنان گل زدند و خوشحال بودند. جزئیاتی وجود دارد که زیاد توضیح نمی دهیم. مدیریت تیم خیلی خوب بود. بزرگان تیم کمک زیادی به من می کنند و از آنها تشکر می کنم. ما کادر مربیگری خوبی داریم و از آنها تشکر می کنم. آقای نبی نیز با تجربیات خوب خود به ما در راس هرم کمک می کند.

24 ساعت دیگر انتقال بیرانوند مشخص می شود

وی در پایان درباره وضعیت علیرضا بیرانوند گفت: اتفاق بدی افتاده، انشالله فردا یا پس فردا عمل می کند و کنار بیرانوند هستیم، فکر نمی کنم شش تا هفت هفته بیشتر طول بکشد. » ما هم دعا می کنیم که خداوند به او سلامتی بدهد اما اجازه بده تا 24 ساعت دیگر کمک هزینه بیرانوند مشخص شود./ تسنیم

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا