اخبار روز

200 میلیون تومان ودیعه برای خانواده های دارای فرزند

ثبت نام وام فرزندخواندگی از طریق تلفن همراه از طریق سامانه قرض الحسنه فرزند به آدرس اینترنتی ve.cbi.ir و محدوده ثبت نام جدید انجام می شود. لازمه ثبت نام و تکمیل فرم ثبت نام در این موسسه این است که فرزندان در تاریخ 1 دی ماه 1400 به بعد متولد شوند. مدارک لازم برای وام فرزند شامل مشخصات کارت ملی و شناسنامه والدین و نوزاد می باشد. از آنجایی که دریافت وام فرزند برای خانواده هایی که از نظر مالی توانایی نگهداری از کودک را ندارند، حائز اهمیت است، در تفکر امروزی اطلاعاتی در خصوص نحوه ثبت وام فرزند 1403 از طریق تلفن همراه ارائه شده است.

ثبت وام فرزند با استفاده از تلفن همراه

یکی از برنامه های دولت برای ارتقای جوانان جمعیت، اعطای وام تولد به زوجین است. این فرصت به خانواده های متقاضی دارای نوزاد به عنوان کمک هزینه برای تامین هزینه های کودک اعطا شد که با توجه به تورم و عدم توانایی مالی خانواده در تامین هزینه ها مهم تلقی می شود.

هدف اصلی وام فرزند تشویق زوجین به ازدواج و بچه دار شدن است. با وجود آن؛ ذکر این نکته ضروری است که متقاضیان برای دریافت این وام باید شرایط لازم را داشته باشند و مدارک مورد نیاز را ارائه دهند. همچنین اطلاعاتی در مورد مراحل و نحوه به دست آوردن این فرصت؛ نکته مهم دیگری نیز وجود دارد که باید در گرفتن وام به آن توجه کرد.

ثبت وام فرزند با استفاده از تلفن همراه

متقاضیان برای ثبت نام کمک هزینه فرزند به سامانه 1403 ثبت نام وام فرزندخواندگی به نشانی ve.cbi.ir مراجعه کنند. رجوع شود

سامانه تسهیلات قرض الحسنه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نشانی ve.cbi.ir تنها مرجع رسمی در کشور است که از متقاضیان این تسهیلات ثبت نام می کند.

فرم درخواست وام مراقبت از کودک

به گزارش اندیشه ماسازه، پدران نوزادان متولد شده از تاریخ 01/01/1402 به بعد و حداکثر تا 2 سال پس از تولد نوزاد می توانند در سامانه اعتبار کودک ثبت نام و درخواست خود را ارائه دهند.

پرداخت نفقه به ازای هر فرزند یک بار به پدر امکان پذیر است

کمک هزینه تولد فرزند به پدرانی تعلق می گیرد که نرخ تولد آنها در شهری که پدر یا فرزند در آن متولد شده بیشتر از 2.5 نباشد.

وام کودک وام بدون پیش پرداخت و کارمزد آن 4 درصد است.

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای تولد فرزند با اخذ ضامن و سفته معتبر انجام می شود.

برای شروع ثبت نام تسهیلات باروری و مشاهده وضعیت درخواست خود (یا پیگیری وام) به سایت وام های باروری ve.cbi.ir مراجعه کنید.

افرادی که بدهی بانکی دارند و مشمول قانون حمایت از جمعیت هستند نیز می توانند این وام را دریافت کنند. (اما برای گرفتن آن باید نیمی از بدهی خود را به بانک پرداخت کرده باشید.) اگر چک نقدی دارید، می توانید پس از پرداخت اقساط، وام فرزند بگیرید./اندیشه معاصر

ثبت وام فرزند به ساده ترین روش

کلیه متقاضیان واجد شرایط وام فرزند ابتدا باید از طریق سامانه ve.cbi.ir ثبت نام و فرم مربوطه را پر کنند. در صورت موفقیت آمیز بودن ثبت نام، کد رهگیری ده رقمی کاملاً محرمانه مختص متقاضی از طریق پیامک به شماره تلفن همراه مندرج در فرم ثبت نام ارسال می شود.

این افراد باید با سامانه تسهیلات اعتباری تماس گرفته و پس از تکمیل اطلاعات، درخواست خود را برای استفاده از وام فرزند ۱۴۰۳ ارائه دهند. پس از ثبت درخواست شما در سایت مذکور، بررسی های لازم برای اطمینان از صلاحیت شما انجام خواهد شد.

در صورت داشتن شرایط لازم برای استفاده از این نوع تسهیلات، پیامکی برای شما ارسال می شود که به شعبه بانک منتخب مراجعه کرده و ثبت نام را تکمیل کنید. نکته مهم در این زمینه نحوه ورود به سایت مشخص شده و ثبت نام وام فرزند در آنجا است.

از آنجایی که بسیاری از افراد برای اولین بار است که برای کمک هزینه فرزند درخواست می کنند، ممکن است اطلاعات زیادی در مورد این سیستم و نحوه ورود به آن نداشته باشند.

در این قسمت نحوه ورود به وبسایتی که قرار است موسسات کودک در آن ثبت شود و همچنین مراحل ثبت نام را توضیح خواهیم داد. برای شروع کار در این سیستم کافی است یک سری مراحل ساده را که در مورد آنها صحبت کردیم را دنبال کنید. برای دسترسی به سیستم اعتبار تولد 1403 مراحل زیر لازم است:

1. در مرحله اول باید آدرس سایت مذکور یعنی ve.cbi.ir را وارد مرورگر خود کرده و جستجو کنید. برای ورود به این سامانه و ثبت درخواست وام هم می توانید از تلفن همراه و هم از سیستم های کامپیوتری استفاده کنید و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

2 پس از جستجو در آدرس بالا، کمی صبر کنید تا گوگل نتایج جستجوی شما را نمایش دهد. اولین سامانه مندرج در گوگل لسیت با همین آدرس و عنوان «وام ازدواج – بانک مرکزی» به ثبت وام فرزند اشاره دارد. زیرا این سامانه برای ثبت نام تسهیلات وام ازدواج و زایمان با هم کار می کند. پس روی آن کلیک کرده و وارد شوید.

3. در مرحله بعد صفحه ای مانند تصویر زیر به شما نمایش داده می شود که شامل دو گزینه “سیستم تسهیلات وام ازدواج” و “سیستم تسهیلات وام کودک” است. از آنجایی که قصد ثبت نام برای بهره مندی از وام تولد 1403 را دارید، باید روی گزینه دوم که با رنگ سبز مشخص شده است کلیک کنید. 4 با انتخاب گزینه قبلی به صفحه اصلی سامانه تسهیلات اعتباری هدایت می شوید.

در این قسمت برخی از مهم ترین شرایط این نوع وام ارائه می شود که ابتدا باید آن ها را مطالعه کنید. سپس می توانید فرآیند ثبت نام تسهیلات را آغاز کنید. با انجام این چند مرحله ساده به صفحه ثبت نام وام فرزند هدایت می شوید و می توانید درخواست خود را ثبت کنید.

کمک هزینه تولد فرزند به پدرانی تعلق می گیرد که نرخ تولد آنها در شهری که پدر یا فرزند در آن متولد شده بیشتر از 2.5 نباشد.

وام کودک وام بدون پیش پرداخت و کارمزد آن 4 درصد است.

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای تولد فرزند با اخذ ضامن و سفته معتبر انجام می شود.

مبلغ دقیق وام تحصیل کودک از سال 1403

مبلغ 1403 وام فرزند بستگی به این دارد که فرزند متولد شده فرزند دوم خانواده باشد. جدول زیر میزان وام فرزند در سال 1403 را برای هر فرزند نشان می دهد:









کودک جمعیت
بچه اول 40 میلیون تومان
فرزند دوم 80 میلیون تومان
فرزند سوم 120 میلیون تومان
فرزند چهارم 150 میلیون تومان
از فرزند پنجم 200 میلیون تومان

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا