اخبار روز

شرایط دریافت 200 میلیون تومان وام فوری با سود کم از این بانک!

به گفته پی ام آپ، جعفر برزگر روز یکشنبه افزود: تسهیلات نوسازی 200 میلیون تومانی با بازپرداخت 20 ساله و 4 درصد کارمزد بانکی برای مقاوم سازی ساختمان های مسکونی روستایی پرداخت می شود.

وی بیان کرد: مالکان واحدهای مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر و تمامی روستاییان می توانند برای بهره مندی از این وام و ساخت خانه های ایمن و مقاوم به اداره بنیاد مسکن محل سکونت خود مراجعه کنند.

برزگر ادامه داد: وام 200 میلیون تومانی بهسازی خانه های فرسوده و غیرمقاوم با بازپرداخت 20 ساله با ضمانت نامه بانکی در زنجیره ای سفت و سخت از متقاضیان بازپرداخت می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی با بیان اینکه تمام روستاهای استان مشمول این طرح هستند، گفت: در شهرک های اقماری شهرستان خوی مالکان اماکن مسکونی که در زلزله های اخیر خسارت جزئی دیده اند می توانند. همچنین برای دریافت مزایایی که مندی در این مرکز ثبت نام می کند، به دفتر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه کنید.

برزگر تاکید کرد: شکل پرداخت این نوع تسهیلات به صورت مرحله ای و متناسب با پیشرفت ساخت خانه انجام می شود.

در مجموع در آذربایجان غربی 2725 روستای دارای سکنه وجود دارد که 2168 روستای آنها بیش از 20 خانوار دارند و نقشه طرح هادی در تمامی این روستاها تهیه شده است. پروژه لیدر روستایی با هدف ایجاد تجهیزات لازم برای بهسازی مسکن همسایگان، جهت‌گیری فیزیکی شهرک‌ها و تامین عادلانه تجهیزات انجام می‌شود.

اساس چنین طرح هایی در کشور در سال 1362 هجری شمسی تحت عنوان توسعه روستایی در یکی از مناطق روستایی شهرستان شهرکرد توسط وزیر مسکن و شهرسازی وقت اجرا شد و در سال های بعد به ویژه از سال 1366 ه. از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با جدیت تمام دنبال شد، احیاء و جهت دهی روستاها از بعد کالبدی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از جمله اهداف مورد نظر در طرح های مذکور است.

این استان مرزی 3 میلیون و 265 هزار نفر جمعیت دارد که 34.6 درصد آن در مناطق روستایی و 65.4 درصد در مناطق شهری سکونت دارند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا