دروازه بان سابق پرسپولیس مدعی شد برای وقت اضافه به عضو هیئت مدیره شیرینی داده است!

به گزارش “ورزش سه”، علیرضا بیرانوند عصر امروز در دیدار تراکتورسازی مقابل فولاد خوزستان در ترکیب تیمش به میدان رفت. دو روز پیش به دلیل فسخ غیرقانونی قراردادش با باشگاه پرسپولیس، چهار ماه از میادین محروم شد و 20 میلیارد تومان غرامت پرداخت کرد.

بیرانوند که در آن بازی دو گل به ثمر رساند و تراکتور را 2-1 شکست داد، پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: به تیم خوب فولاد تبریک می گویم. از همه هواداران تراکتورسازی عذرخواهی می کنیم و به تیم فولاد تبریک می گوییم. پس از چند بازی خارج از خانه، ما باید این شخصیت داخل سالن را برای انجام همان بازی های خارج از خانه در اینجا بیاوریم. متاسفانه این اتفاق برای ما در این فصل نیفتاد و تمرکزمان را از دست دادیم.

وی ادامه داد: در این بازی 6 بر 7 سومین بازی است که با ده بازیکن به میدان می رویم که دو نفر از آنها در تبریز بودند. امیدوارم بچه ها هر چه زودتر به این نتیجه برسند که باید این شخصیت پیروز را به هواداران معرفی کنیم. انشالله اتفاقات خوبی بیفته هیچ چیز تمام نشده است. برخی از رویدادها را باید به فال نیک گرفت.

دروازه بان ملی پوش تراکتورسازی در مورد عملکرد تراکتورسازی در این بازی گفت: امروز قبل از گل اول 2-3 موقعیت خوب داشتیم که متاسفانه تمرکز نکردیم و از آنها استفاده نکردیم و به 10 رسیدیم. در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و با ده بازیکن بهتر از تیم فولاد بودیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم، اما با اشتباه گل دوم را به ثمر رساندیم. سخت است تیم هایی که به اینجا می آیند بهترین بازی های خود را مقابل تراکتور انجام می دهند و شاید گل های کمتری به ثمر برسانند، اما وقتی گل می زنند در دفاع بازی می کنند. همانطور که گفتم باید این شخصیت را بگیریم و انشالله بعد از گلغر یعنی بعد از فیفادی شروع کنیم.

بیرانوند گفت: خوب بازی کردیم و بهتر از فولاد بودیم. تا ده نفر بودیم، ذهن بچه ها خراب شده بود. به هر حال اینکه دو بازی پشت سر هم با ده بازیکن بازی کردیم یعنی تمرکز همه پایین می آید و متاسفانه در آخرین دقیقه نیمه اول گل خوردیم اما در نیمه دوم بچه ها تلاش کردند اما متاسفانه ما نمی توانستیم در مقابل این هواداران افتخار کنیم. من از آنها عذرخواهی می کنم و مطمئن هستم که این افراد جبران خواهند کرد. امیدوارم در چند بازی آینده عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص صحنه های مشکوک داوری در این بازی گفت: با VE که در این فصل آورده اند نمی توانیم به داوری اعتراض کنیم، هر اتفاقی که در محوطه 18 قدم بیفتد قطعا VAR آن را بررسی می کند به VAR متصل است. اگر VAR نبود، شاید اعتراضاتی وجود داشته باشد، اما آنها با این سیستم بررسی می کنند. فکر می کنم داور با کمک VAR قضاوت خیلی خوبی انجام داد و امیدوارم همینطور ادامه پیدا کند.

بیرانوند در مورد جریمه 20 میلیاردی خود گفت: فقط می خواهم بگویم 20 میلیارد را نمی پردازم بلکه 5 میلیاردی را که هیئت مدیره آنها از من گرفتند بابت شیرینی اضافی که به من دادند، پس می گیرم.

او سپس در پاسخ به خبرنگارانی که از او خواستند توضیح بیشتری بدهد، گفت: اگر ادامه دهند، فیلم‌هایشان منتشر می‌شود.

پس از این بحث های جنجالی، بیرانوند بدون پاسخگویی به سوالات باقی مانده در این زمینه، نشست خبرنگاران را ترک کرد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما