اخبار روز

20 میلیون وام فوری برای وام گیرندگان در 13 شهریور

وام فوری مجموعه ای از وام ها و تسهیلات بانکی فریبنده است. کارآفرینان، زوج‌های جوان، کارآفرینان، جویندگان خانه و به طور خلاصه هر کسی که می‌خواهد از نظر حرفه‌ای، در زندگی و تحصیل تغییر کند. به عنوان کمک می تواند از وام فوری بانک بهره مند شود. وام فوری به کمک افرادی می آید که نیاز فوری به پول زیادی دارند. زیرا مردم همیشه کمبود نقدینگی دارند. بنابراین نیاز به پول نقد برای انجام یک پروژه، مردم را به استفاده از وام های فوری و تسهیلات ارائه شده توسط بانک ها ترغیب می کند. در ادامه به آخرین اخبار از اعتبار فوری ما پرداخت می کنیم

رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری گفت: در دو مرحله حدود 80 هزار نفر برای دریافت وام 20 میلیونی ثبت نام کرده اند که از این تعداد 40 هزار نفر پرداخت شده و 40 هزار بازنشسته دیگر نیز در روزهای آینده پرداخت خواهند شد.

محمد اسدی در خصوص میزان وام پرداختی به مستمری بگیران تامین اجتماعی افزود: وام مستمری بگیران 12 میلیون تومان بود و سال گذشته 213 هزار مستمری بگیر تامین اجتماعی توانستند این وام را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: این مبلغ وام امسال به 20 میلیون تومان افزایش یافته است و کسانی که تاکنون این وام را دریافت نکرده اند می توانند برای دریافت آن ثبت نام کنند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری با اشاره به آمار ثبت نام بازنشستگان برای دریافت وام 20 میلیون تومانی ادامه داد: در دو مرحله حدود 80 هزار نفر برای دریافت وام های 20 میلیون تومانی ثبت نام کرده اند که از این تعداد 40 هزار نفر تاکنون وام خود را دریافت کرده اند. وام. و 40 هزار بازنشسته دیگر نیز در روزهای آینده پرداخت خواهند شد. سپرده می شود

اسدی با اشاره به برخی شرایط اعطای وام 20 میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: اگر بازنشسته ای زیر 77 سال سن داشته باشد و معوقه بانکی و چک نقدی نداشته باشد می تواند برای ثبت نام وام 20 میلیون تومانی برای بازنشستگان اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: وام بازنشستگان زیر 77 سال به صورت غیرحضوری واریز می شود اما بازنشستگان بالای 77 سال باید حضوری مراجعه کنند. از پرداخت وام های ردیف اول غیرحضوری به استان ها خبر داده ایم و وام های ردیف دوم ثبت شده نیز به زودی پرداخت می شود.

شرایط وام فوری 200 میلیونی با سود 12 درصد

بالغ بر 43 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش توسط بانک کشاورزی در قالب «کارت صیادی» برای تامین نیازهای اولیه آبزی پروران پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، رجبعلی قربان زاده، مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان شیلات کشور در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در راستای طرح عمومی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها برای متقاضیان معرفی شده برای تامین سرمایه در گردش برای تامین سرمایه در گردش پایه از قبیل بچه ماهی و خوراک آبزیان با سقف 200 میلیون تومان با سود 12 درصد کارت صیادی صادر شد.

این مسئول افزود: تاکنون بیش از 674 متقاضی به مبلغ 340 میلیارد تومان برای اخذ تسهیلات سرمایه در گردش در حوزه آبزی پروری از سامانه بازارگاه به بانک کشاورزی معرفی شده اند که از این تعداد 165 مورد منعقد شده است.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان شیلات کشور با اشاره به نبود زیرساخت های لازم در سامانه توسعه یافته بانک کشاورزی برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش از سامانه بازارگاه خاطرنشان کرد: نرم افزار ثبت نام توسعه یافته توسط می توان از متقاضیان و تسهیلات دریافتی بانک کشاورزی استفاده کرد. آنها برای بخش شیلات در نظر گرفته نشده اند و نرم افزار جدید باید برای آنها توسعه یابد.

وی همچنین گفت: با پیگیری بانک و وزارتخانه و رفع مشکل نرم افزاری، مزارع آبزی پروری نیز می توانند از منابع عمومی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها از بازار استفاده کنند.

شرایط وام اضطراری 100 میلیونی دولت برای سرپرستان خانوار

در بخشنامه بانک مرکزی به بانک‌های مسکن، کشاورزی، صادرات، بازرگانی، توسعه تعاون و پست بانک-Landesgesellschaft آمده است: «در مورد ابلاغ مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانان جمعیت و مطابق با اجرا. تبصره 1 و 2 بر اساس ماده 69 قانون فوق، با احتساب نرخ تورم سالانه، سهمیه این بانک برای اعطای تسهیلات مذکور 102 میلیارد تومان و مدت بازپرداخت الف حداکثر 10 سال و براساس آن تعیین شده است. اعتبار متقاضیان با اخذ سفته از متقاضی یا ضامن معتبر و با در نظر گرفتن شرایط بودجه به شرح زیر تعیین و تسلیم می گردد. البته دستورالعمل مربوطه متعاقبا ارسال خواهد شد.

الف) خانوارهایی که از سال 1399 دارای دو فرزند بوده و یا خواهند داشت، هر خانواده به مبلغ 130 میلیون تومان.

ب) خانوارهایی که بعد از سال 1399 صاحب فرزند شده یا خواهند شد، هر خانواده مبلغ 110 میلیون تومان.

ج) خانوار دو نفره (زن و شوهر): هر خانواده 70 میلیون تومان.

24,962,051 میلیون تومان سود 18 درصد و بازپرداخت 24 ماهه

سود 23 درصد و بازپرداخت 24 ماهه 26,186,653 میلیون تومان

کل سود وام

21.099.066 تومان

این مبلغ برای تسهیلات اعتباری در نظر گرفته شده است

99,089,224 میلیون تومان سود 18 درصد و بازپرداخت 24 ماهه

مبلغ 128479672 میلیون تومان با سود 23 درصد و بازپرداخت 24 ماهه است.

کل مبلغ وام و بهره

521.159.066 تومان

این مبلغ برای تسهیلات اعتباری در نظر گرفته شده است

599,149,224 میلیون تومان سود 18 درصد و بازپرداخت 24 ماهه

628,539,672 میلیون تومان سود 23 درصد و بازپرداخت 24 ماهه

سپرده جداگانه

هزینه های اضافی

300000 تومان شامل: ارسال و اعتبار سنجی

شرایط و ضوابط

وام گیرنده باید مجوز تجارت داشته باشد

به بانک بدهکار نباشید و چک نقدی نداشته باشید

یک درگاه پرداخت یا حساب متصل به کارتخوان های بانک اقتصاد جدید داشته باشید

طرح پیام بانک اقتصاد نوین فقط برای افرادی اعمال می شود که درگاه های پرداخت یا کارتخوان های متصل به حساب های بانک اقتصاد نوین دارند. با این طرح، متقاضی می تواند 2، 3، 4 یا 6 ماه پس از ایجاد میانگین حساب، بسته به شرایط شعبه مورد نظر، نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کند.

مهمترین نکته در این طرح این است که وام گیرنده دارای پروانه کسب معتبر باشد. اگر خود فرد نتواند از این فرصت استفاده کند، می‌تواند توصیه نامه کتبی برای آشنایی دیگران با نگهداری از تسهیلات ارائه کند.

طرح پیام بسته به نوع قراردادی که فرد با شعبه برای دریافت مزایا دارد و همچنین مدت بازپرداخت و مدت سپرده، سود 4، 18 و 23 درصد دارد.

همچنین متقاضی وام می تواند 200 درصد معدل حساب خود و تا سقف 500 میلیون تومان را دریافت کند و پس از بازپرداخت 12 یا 24 ماهه وام را به شعبه برگرداند.

شرایط وام فوری 200 میلیونی با سود 12 درصد

بالغ بر 43 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش توسط بانک کشاورزی در قالب «کارت صیادی» برای تامین نیازهای اولیه آبزی پروران پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، رجبعلی قربان زاده، مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان شیلات کشور در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در راستای طرح عمومی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها برای متقاضیان معرفی شده برای تامین سرمایه در گردش برای تامین سرمایه در گردش پایه از قبیل بچه ماهی و خوراک آبزیان با سقف 200 میلیون تومان با سود 12 درصد کارت صیادی صادر شد.

رجبعلی قربان زاده افزود: از مجموع تولیدکنندگان آب که برای اخذ پروانه صید در سامانه سیتا ثبت نام کرده اند، یک هزار و 694 متقاضی با مبلغ 221 میلیارد تومان به بانک کشاورزی معرفی شده اند که از این تعداد 319 پرونده دریافت شده است. اعتباری بالغ بر 43 میلیارد تومان از سوی بانک کشاورزی.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا