2 پیش بینی متفاوت در مورد قیمت سکه/سکه به مرز 40 میلیون تومان می رسد؟

تحقیقات نشان می دهد که قیمت سکه امامی طی دو هفته گذشته افزایش یافته است که این روند از قیمت های درج شده در سایت اتحادیه طلا و جواهر مشهود است. اما پیش بینی ها درباره ادامه حرکت قیمت سکه امامی متفاوت است.

بازار سکه تهران امروز سه شنبه 14 فروردین ماه در حالی بازگشایی می شود که قیمت سکه امامی در دو هفته اخیر روندی صعودی داشته است.

به گزارش اختاز نیوز، آن طور که از شواهد نشان می دهد این فلز گرانبهای داخلی تا قبل از عید نوروز در محدوده 38 میلیون و 700 هزار تومان بود، اکنون به 39 میلیون و 700 هزار تومان رسیده است. یعنی این فلز گرانبها در کمتر از دو هفته نزدیک به یک میلیون تومان گران شده است.

در شرایط فعلی پیش بینی ها برای توسعه قیمت سکه امامی متفاوت است. اگرچه گروهی از معامله گران با استناد به نوسانات نرخ ارز و طلای جهانی می گویند که روند صعودی بازار سکه به این راحتی کاهش نخواهد یافت، اما برخی دیگر از سوی دیگر بر این باورند که پس از تعطیلات عید نوروز، بیشتر بازار سکه بازارها شروع به فعالیت خواهند کرد. تقاضا نیز تا حدودی افزایش خواهد یافت.

دیگران مخالفند؛ آنها معتقدند سکه در ایام تعطیلات رشد چشمگیری داشته و امروز با دخالت بازارساز مرکزی اصلاح می شود.

بررسی روند توسعه قیمت طلا و سکه از 28 اسفند 1402 تا روز یازدهم فروردین این ماه نشان دهنده روند صعودی قیمت ها است.

این در حالی است که به گفته کارشناسان فنی سکه امروز 40 میلیون تومان محدودیت ذهنی دارد و از سوی دیگر مرز 39 میلیون و 500 هزار تومان برای سکه مهم است. برخی فعالان بازار می گویند در صورت انحراف سکه از این حد، احتمال نزول به انتهای کانال 39 میلیون تومانی وجود دارد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *