18 نفر بر اثر ریزش پل در هند کشته شدند.

بر اثر ریزش پل راه آهن در حال ساخت بر فراز دره ای در شمال شرقی هند، دست کم 18 کارگر جان خود را از دست دادند و “بسیاری دیگر” مفقود شدند.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، ویدیویی که  م- زورامتانگ، رئیس ایالت میزورام منتشر کرد نشان می دهد که سازه فلزی پل شکسته و ستون ها به دره سقوط می کنند.

زورامتنگ گفت که عمیقاً تحت تأثیر این فاجعه قرار گرفته است. وی افزود که تعداد زیادی از مردم برای حمایت از عملیات نجات آمده اند.
سخنگوی راه‌آهن شمال شرق سابیاساچی دیا گفت: «حدود 30 تا 40 کارگر» هنگام فروریختن پل در محل بودند و عملیات نجات در حال انجام بود.

دفتر نخست وزیر هند نارندرا مودی در بیانیه ای اعلام کرد که تلاش های امدادی در حال انجام است و تضمین داده است که هرگونه کمکی به مردم آسیب دیده ارائه خواهد شد. او گفت که از این حادثه متأثر شده و به کسانی که عزیزانشان را از دست داده اند تسلیت گفت.
در این بیانیه آمده است که دولت هند حدود 2400 دلار به خانواده های قربانیان این حادثه پرداخت خواهد کرد.

آشوینی وایشناو وزیر راه آهن نیز با ابراز تاسف از این حادثه ناگوار اعلام کرد که به کشته شدگان و مجروحان این حادثه غرامت جداگانه پرداخت خواهد شد.

همچنین کمیسیونی برای بررسی علل حادثه تشکیل شد. ایالت میزورام در شرق هند و در مرز با برمه واقع شده است و تصادفات در مکان های زیرساختی کلیدی در هند رایج است. حداقل 20 کارگر در اوایل ماه اوت بر اثر سقوط جرثقیل در بزرگراهی در حال ساخت در بمبئی جان باختند.

اکتبر گذشته، ریزش پل در ایالت گجرات در غرب این کشور 130 کشته بر جای گذاشت. در مارس 2016، سقوط یک پل هوایی بر فراز منطقه شلوغی در شرق کلکته حداقل 26 کشته بر جای گذاشت.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *