اخبار روز سینما

متخصصان مارول به انجمن بین المللی تکنسین های فیلم و تئاتر می پیوندند!/18 ساعت کار گروه جلوه های ویژه هنگام تولید «وانداویژن»!

گروه جلوه‌های ویژه روزی ۱۸ ساعت در فرآیند تولید سریال “وانداویژن” به عنوان بخشی از تیم مارول همکاری کرده‌اند.

یکی از اعضای سابق تیم جلوه های ویژه در سریال “وانداویژن” بیان می کند که اعضای تیم “18 ساعت در روز” کار می کردند تا پروژه را به موقع تحویل دهند.

18 ساعت کار گروه جلوه های ویژه در حین تولید «وانداویژن»

گزارش های هفته گذشته نشان داد که متخصصان جلوه های ویژه در استودیو مارول با پیوستن به انجمن بین المللی تکنسین های فیلم و تئاتر (IATSE) موافقت کرده اند. پس از اعلام این قرارداد، بسیاری از هنرمندان و تکنسین های جلوه های ویژه در مصاحبه های خود دلیل این تصمیم را توضیح دادند.

یکی از این هنرمندان به نام مارک پچ که سابقه همکاری در تولید «وانداویژن» را دارد در گفتگو با «IGN» می گوید:

افزایش تعداد پروژه های مارول در فاز چهارم «جهان سینمایی مارول» فشار زیادی را بر او و همکارانش وارد کرده است.

پچ توضیح می دهد:

وقتی در حال کار بر روی سریال ‘وانداویژن’ بودم، به ما گفته شد که ‘تا سه ماه آینده مرخصی نخواهید داشت مگر اینکه اپیزود دهم را تحویل دهید.’ در آن زمان، ما روزی ۱۸ ساعت کار می‌کردیم. من فکر کردم: ‘چطور می‌توانیم این را تحمل کنیم؟

اضافه کرد:

وقتی شما یک فیلم ۹۰ دقیقه‌ای را اساساً به یک سریال ۱۰ ساعته تبدیل می‌کنید، حجم کار در همان بازه زمانی یا حتی بیشتر از آن، ۱۰ برابر می‌شود. از زمان شروع شیوع ویروس کرونا و روند رو به افزایش استفاده از پلتفرم‌های استریمینگ، ما شاهد بودیم که میزان تقاضا برای مارول به طور قابل توجهی افزایش یافته است و این باعث شده است که وقت و سلامت جسمانی و روانی ما به حدود بالایی برسد.

در ماه ژانویه، برخی از کارشناسان جلوه های ویژه از استودیو مارول به عنوان بزرگترین “قدرت” در صنعت فیلم یاد کردند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا