به گزارش بازتاب آنلاین، هانری از همسالان خود بزرگتر است و بیش از 5 متر طول و حدود 700 کیلوگرم وزن دارد. برای مقایسه: طول معمول تمساح نیل حدود 4.5 متر و وزن آن حدود 410 کیلوگرم است.

به گفته یک پزشک، هنری از سال 1985 در مرکز حفاظت از Crocworld در آفریقای جنوبی زندگی می کند. در این مدت او با حداقل شش تمساح ماده جفت گیری کرد و تخمین زده می شود که بیش از 10000 فرزند داشته باشد. اگرچه تاریخ دقیق تولد او مشخص نیست، اما هر ساله در تاریخ 16 دسامبر جشن تولدی برای او برگزار می شود و او به زودی صد و بیست و چهارمین سال زندگی خود را جشن می گیرد.

تمساح ها و طول عمر باورنکردنی آنها

تحقیقات نشان داده است که کروکودیل ها می توانند بیش از 100 سال در اسارت زندگی کنند. برخی از دانشمندان حتی بر این باورند که کروکودیل ها علائم کمی از پیری را نشان می دهند و ممکن است تحت تأثیر فرآیندی به نام پیری ناچیز قرار گیرند. این بدان معنی است که آنها به طور طبیعی از «پیری» نمی میرند، بلکه فقط در نتیجه عواملی مانند گرسنگی، تصادفات یا بیماری می میرند.

راز طول عمر تمساح

دلیل طول عمر طولانی کروکودیل ها هنوز به طور کامل شناخته نشده است، اما برخی تحقیقات نشان می دهد که میکروارگانیسم های موجود در سیستم گوارش آنها ممکن است نقش کلیدی ایفا کنند. یکی مطالعات نشان داده اند که میکروبیوم های روده کروکودیل و متابولیت های آنها می توانند موادی تولید کنند که به انعطاف پذیری و طول عمر این موجودات کمک می کند.

۵۸۵۸

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما