1000 میلیارد یورو فروش؛ تاریخ سازی در فوتبال

رئال مادرید با کسب درآمد بیش از 1000 میلیون یورو در فصل 2023-2024 به اولین باشگاه تاریخ فوتبال تبدیل شد که به چنین موفقیتی دست یافته است. این در حالی است که ورزشگاه برنابئو در حال بازسازی است و رئال می تواند با استفاده از ظرفیت ورزشگاه جدید خود این درآمد را در فصل آینده به 1300 میلیون یورو برساند.

فلورنتینو پرز درآمد رئال مادرید را “ده برابر” افزایش داد.

به گزارش فارس؛ نشریه اسپانیایی آس در گزارش امروز (چهارشنبه) درباره تاریخ جدید مادرید در سیستم پولی جهان فوتبال گفت: رئال سودآورترین باشگاه تاریخ فوتبال است.

گردش مالی رئال مادرید در فصل 2023-2024 از 1000 میلیون یورو فراتر رفت و این اولین باشگاه در تاریخ فوتبال است که گردش مالی سالانه آن بیش از یک میلیارد یورو است.

رئال مادرید از زمانی که فلورنتینو پرز در سال 2000 هدایت این تیم را برعهده گرفت شروع به رشد کرد و تنها زیر نظر این مربی موفق هفت جام اروپا را فتح کرد.

پرز را موفق ترین سرمربی تاریخ فوتبال می دانند. درآمد رئال در اولین دوره ریاست پرز 100 میلیون یورو بود که طی 24 سال ده برابر افزایش یافت.

گردش مالی رئال مادرید نسبت به فصل گذشته «27 درصد افزایش» داشت، «230 میلیون یورو بیشتر» درآمد داشت و به رکورد تاریخی 1073 میلیون یورو رسید.

طبق گزارش رسانه های مادریدی، درآمد امسال رئال بدون ورزشگاه برنابئو است که در حال بازسازی است و می تواند با استفاده از ظرفیت ورزشگاه جدید خود این درآمد را در فصل آینده به «1300 میلیون یورو» برساند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :