اخبار روز

100 میلیون وام فوری از بانک رفاه با شرایط عالی

وام فوری هر بانک با سایر بانک ها متفاوت است. سپرده وام فوری در مهر ماه در بین انسان ها به اوج خود رسید. در مورد پرداخت وام های فوری به حساب گیرندگان حمایت شده، خبرهای خوبی وجود دارد. وام فوری این بانک شرایط بسیار خوبی دارد که می توانید از آن بهره مند شوید. بیشتر تحقیق کنید وام فوری ما پرداخت می کنیم

کلیه کارکنان و مستمری بگیران بانک رفاه کارگران رفاه و همچنین مستمری بگیران تامین اجتماعی که وجه نقد برای خرید کالا ندارند می توانند از طرح تسهیلات رفاه کالا این مجموعه استفاده کنند. حداکثر سقف این وام 100 میلیون تومان است و به صورت کارت اعتباری اعطا می شود.

افرادی که قصد دریافت وام 100 میلیون تومانی برای خرید کالای بانک رفاه را دارند، بسته به رده بندی، باید سپرده قرض الحسنه را در یکی از شعب این مجموعه واریز و فیش حقوقی خود را به مدیر تسهیلات ارائه کنند. ضمانت اصلی دریافت این امداد، ارائه فیش حقوقی است. حقوق متقاضی باید برای پوشش 60 درصد مبلغ وام کافی باشد. علاوه بر این، متقاضیان باید ضامن داشته باشند و این را به بانک ارائه دهند. نرخ سود این تسهیلات 15 درصد است و مبلغ اقساط حداکثر ظرف مدت 60 ماه به صورت خودکار از حساب وام گیرنده برداشت می شود.

متقاضیان توجه داشته باشند که وام دریافتی خود فقط برای خرید کالاها و محصولات مختلف در شعب بانک رفاه قابل استفاده است و نمی توانند از کارت اعتباری برای مقاصد دیگر استفاده کنند. در سایت بانک رفاه می توانید لیست فروشگاه های طرف قرارداد بانک رفاه را بیابید.

هدف بانک رفاه از ارائه وام فوری چیست؟

مبلغ اقساط بسته به سقف سقف مبلغ وام، مدت بازپرداخت و نرخ سود 2 میلیون و 378 هزار و 993 تومان است. سود کل تسهیلات 42 میلیون و 739 هزار و 581 تومان است. مبلغ وام و سود آن 143 میلیون و 799 هزار و 581 تومان است.

هدف بانک رفاه با ارائه این طرح تسهیلاتی، حمایت از مشتریان و شرکت های تولید کننده و توزیع کننده کالا و محصولات داخلی است.

برای دریافت وام فوری 200 میلیون تومانی با قیمت پایین در بانک سینا ثبت نام کنید

طرح تسهیلات «میعاد» یکی از طرح‌های ویژه بانک سینا است که برای اعمال دستورالعمل‌های خدماتی ایجاد شده است. سقف اعتبار این طرح 200 میلیون تومان و جزو تسهیلات بانکی مقرون به صرفه است.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، مشتریان بانک سینا که خواهان دریافت وام 200 میلیونی هستند باید سپرده کوتاه مدت با حداقل مبلغ 100 هزار تومان در یکی از شعب این بانک افتتاح کنند. میانگین حداقل سپرده متقاضیان برای این تسهیلات باید 5 میلیون تومان باشد و سه ماه از افتتاح حساب گذشته باشد تا نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند. بر اساس این طرح تسهیلات، برای هر ماه واریز سه ماه بازپرداخت اقساط لحاظ می شود، اما مدت تسویه تسهیلات از 36 ماه بیشتر نخواهد بود. نرخ این تسهیلات 9 درصد بوده و در قالب قرارداد مرابحه به مشتریان پرداخت می شود. اسناد مربوط به این وام بر اساس تایید بانک و شرایط و ضوابط وام در نظر گرفته می شود.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام فوری و مبلغ اقساط

مشتریان در صورت واجد شرایط بودن باید مدارک مورد نیاز برای دریافت این امداد شامل اصل و عکس شناسنامه و کارت ملی خود را به شعبه مورد نظر ارائه و فرم دریافت این امداد را پر کنند.

با احتساب مبلغ وام، مدت بازپرداخت آن و نرخ سود، مبلغ هر قسط ۶ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۹۴۷ تومان است. سود کل تسهیلات به 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان خواهد رسید. مبلغ وام و سود آن 230 میلیون و 83 هزار و 75 تومان است.

شرایط اخذ وام فوری 300 میلیون تومانی از بانک ایران زمین

افرادی که برای رفع نیازهای اولیه خود نیاز به تسهیلات دارند و از مشتریان بانک ایران زمین هستند، می توانند با افتتاح حساب مورد نظر و میانگین مناسب برای وام 300 میلیون تومانی، برای طرح “انتخاب پلاس” اقدام کنند.

بانک ایران زمین بر اساس آخرین به روز رسانی دسته بندی، طرح تسهیلات انتخاب پلاس را برای پاسخگویی به نیازهای تسهیلات خرد مشتریان در بخش خدمات و تکمیل سبد خدمات و محصولات خود توضیح داده است. برای درخواست این وام 300 میلیون تومانی، افتتاح سپرده کوتاه مدت عادی در یکی از شعب این مجموعه ضروری است. پس از افتتاح حساب، حداقل 10 میلیون تومان باید به مدت سه ماه در حساب باقی بماند تا بتوان برای این تسهیلات اقدام کرد. پس از واریز به این حساب، متقاضی یک درصد سود دریافت می کند. ضمانت اصلی اخذ این تخفیف، ارائه ضامن رسمی کسر از حقوق شرکت های دولتی یا خصوصی و وجود اعتبار کار می باشد. نرخ سود این وام 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه است.

مبلغ اقساط وام فوری 300 میلیون تومانی بانک ایران زمین چقدر است؟

با احتساب سقف اعتبار، مدت پرداخت و نرخ سود، مبلغ هر قسط ۱۱ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۹۱۶ تومان است. سود کل تسهیلات 118 میلیون و 64 هزار و 993 تومان خواهد بود. مبلغ وام و سود آن نیز 418 میلیون و 117 هزار و 993 تومان است.

لازم به ذکر است این طرح تسهیلات تا سال آینده اعتبار دارد. ضمناً مشتریانی که این وام را دریافت کرده اند در زمان بازپرداخت سرمایه امکان واریز و برداشت از حسابی که در آن تسهیلات دریافت کرده اند را دارند./کاماپرس

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا