بر اساس گزارش مانیبان به نقل از اقتصاد آنلاین، در بالای این فهرست، Dog Wif Hat (WIF) قرار دارد که در حال حاضر بزرگترین ممکوین در بلاک چین سولانا است و ارزش بازار آن تقریباً 1.7 میلیارد دلار است. Ansem پیش بینی می کند که WIF به ارزش بازار 100 میلیارد دلار خواهد رسید.

انتخاب دوم Ansem، MogCoin (MOG) است که در رتبه دوازدهم در میان برترین memecoin ها قرار دارد و ارزش بازار آن حدود 460 میلیون دلار است. Ansem انتظار دارد ارزش بازار این memecoin با 100 برابر افزایش به 50 میلیارد دلار برسد.

گزینه سوم MemeCoin Mew (MEW) است که ارزش بازار آن 450 میلیون دلار است و Ansem هدف 50 میلیارد دلاری را برای ارزش بازار خود در نظر گرفته است.

بعدی GigaChad (GIGA) با ارزش بازار 195 میلیون دلار است که Ansem می گوید با رشد 250 برابری می تواند به ارزش بازار 50 میلیارد دلار برسد.

علاوه بر این، به گفته این تحلیلگر، MICHI با ارزش بازار 85.5 میلیون دلار، هدف گذاری 10 میلیارد دلاری دارد.

در جایگاه ششم مادر ایگی (MOTHER) با ارزش بازار 71 میلیون دلار قرار دارد که پیش بینی می شود ارزش آن به 5 میلیارد دلار برسد.

مرغ و ماهی دودی (SCF) با ارزش بازار 44 میلیون دلار و هدف 5 میلیارد دلار در رتبه بعدی قرار دارد. آنسم سه انتخاب نهایی خود را به دلیل ریسک بالا فاش نکرده است.

در همین حال مورات یکی چهره‌های برجسته در جامعه memecoin همچنین پیش‌بینی کرده‌اند که این دسته از ارزهای دیجیتال در آینده چرخه صعودی عظیمی را تجربه خواهند کرد.

در مقابل، یکی کارشناس دیگری به نام آلوین کان به ماهیت ناپایدار توکن های میم اشاره کرد و از سرمایه گذاران خواست که محتاط باشند و از استراتژی های مدیریت ریسک استفاده کنند.

با وجود پتانسیل بالا برای سودآوری، بازار memecoin بسیار پرخطر است: 97٪ از این توکن ها بلافاصله پس از راه اندازی از بین می روند.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما