اخبار روز سینما

10 مورد از زیباترین دختران جهان!/ زیبایی وصف نشدنی این دختران را ببینید!

به گزارش پی ام آپ، زیبایی برای هر کسی معنای متفاوتی دارد و افراد ممکن است تفسیرهای مختلفی از آن داشته باشند، اما در برخی موارد، بچه‌هایی با ظاهر منحصر به فرد و جذاب، هزاران نفر را در سراسر جهان به خود جذب می‌کنند. این دختران به عنوان “زیباترین کودکان جهان” معروف شده‌اند. البته همه دختران زیبایی دارند و هیچ کودکی زشت نیست، اما در اینجا در مورد ۱۰ دختر زیبا صحبت می‌کنیم.

آنها اکنون رهبران دنیای مدلینگ کودک و فیلم هستند.

گریلی می

10 مورد از زیباترین دختران جهان!/ زیبایی وصف نشدنی این دختران را ببینید!

Graylee Mae در آگوست 2015 در ایالات متحده آمریکا متولد شد. او در بسیاری از آگهی های تبلیغاتی لباس کودکان کار کرده است. زیبایی این دختر چشمگیر است. به همین دلیل او را به عنوان یکی از زیباترین دختران جهان می شناسند. مای اولین فرزند یک فوتبالیست سابق به نام لنس مور است و ظاهرا زیبایی خارق العاده خود را از مادرش کیسی تریون به ارث برده است.

آناستازیا بزروکوا

زیباترین بچه ها

آناستازیا دختری زیبا از روسیه است که در مسکو به دنیا آمد و اکنون یکی از مشهورترین دختران اروپاست. این دختر کوچولوی بامزه چهره عکس فوق العاده ای دارد. او همچنین استعداد منحصر به فردی دارد که در مدت کوتاهی پیشنهادهایی از برندهای مختلف دریافت کرده است. او برای مجلاتی مانند Vogue Bambini، Harper’s Bazaar، Collezioni و دیگران کار کرده و با برندهایی مانند Moschino، Benetton، Dolores، Pinko، Incanto، MonnaLisa، Armani همکاری داشته است.

اخیرا آناستازیا نیز در سینما ظاهر شد و در فیلم خانوادگی «کهکشان راه شیری» بازی کرد. او همچنین در یک موزیک ویدیو برای پروژه ای به نام «بی خوابی» بازی کرد.

کریستینا

زیباترین بچه ها

کریستینا در خانواده فوتبالیست مشهور روسلان پیمنوف و همسرش گلیسریا متولد شد. او در 3 سالگی وارد حرفه مدلینگ شد و در 4 سالگی با اطمینان روی باند فرودگاه رفت. کریستینا با برندهایی مانند پرادا، باربری، روبرتو کاوالی، دولچه گابانا همکاری داشته است. چشمان زمردی خیره کننده و زیبایی باورنکردنی او راه او را در دنیای مد و صنعت فیلم هموار کرده است.

این دختر علاوه بر مدلینگ به ژیمناستیک ریتمیک نیز می پردازد. او همچنین سال گذشته پس از امضای قرارداد با آژانس مدلینگ LA Models به کالیفرنیا نقل مکان کرد.

جار اجلانا

زیباترین بچه ها

 

این مدل کودک فوق‌العاده زیبا و شگفت‌انگیز است. جار ایجالانا، یک مدل کودک سیاهپوست اهل نیجریه است که در تاریخ 1 ژانویه 2014 در لاگوس، بزرگترین شهر تجاری نیجریه به دنیا آمد. این مدل جوان سیاهپوست توسط بسیاری از نشریات به عنوان زیباترین دختر جهان شناخته شده است و ظاهر زیبایش هزاران نفر در سراسر جهان را به خود جذب کرده است. عکس این دختر زیبا با موهایی فوق‌العاده و چشمانی با ابزار قوی در فضای مجازی بسیار محبوب شده است.

 

چشمان زیبا، پوست کاملاً صاف و موهای بی نظیر او عکاسان بسیاری را به خود جلب کرده است. Jare ljalana پس از انتشار سه پرتره زیبا از او در اینستاگرام، Jare ljalana “زیباترین دختر سیاهپوست جهان” لقب گرفت. او را به دلیل زیبایی خیره کننده اش “باربی سیاه” نیز می نامند.

آناستازیا کنیازوا

زیباترین بچه ها

 

آناستازیا کنیازوا، یک مدل کودک روسی، در تاریخ 10 ژوئیه 2011 در شهر مسکو، روسیه به دنیا آمد. بنا به گفته مادرش، از بدو تولد، مردم به ظاهر غیرمعمول این کودک، به ویژه چشمان آبی درخشانش، توجه داشته‌اند. ظاهر این کودک شامل چشمان آبی درخشان با شکل شبیه به عروسک است که هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند.

 

آناستازیا پس از انتشار چندین عکس خیره کننده از او توسط مادرش در اینستاگرام به شهرت رسید. از آن زمان او یک مدل بوده و برای چندین برند لباس کودکان کار کرده است. او همچنین برای شرکت هایی مانند Amoreco و KISABIANO مدلینگ کرده است.

آنا پاواگا

زیباترین بچه ها

آنا پاواگا یک مدل کودک روسی است. او آخرین مدل کودکی است که از روسیه وارد دنیای مد شده است. آنا در سال 2010 در سن پترزبورگ روسیه به دنیا آمد. او همچنین یکی از زیباترین دختران روسیه است که از سه سالگی به مدلینگ مشغول بوده و برای ده ها برند در سراسر جهان از جمله چین و Vogue Enfants (مکمل Vogue فرانسوی) کار کرده است.

دختر زیبا با ظاهر عروسکی و چشمان سبز خاکستری خود همه را مجذوب خود می کند. در شش سالگی، آنا پاگاوا پس از آنکه از سوی بسیاری به عنوان “زیباترین دختر جهان” شناخته شد، خبرساز شد.

 

علاوه بر فعالیت در حوزه مدلینگ، او همچنین در کمپین‌های تبلیغاتی تلویزیونی نیز شرکت کرده و حتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن نقش‌های سینمایی را بازی کرده است. چهره جذاب او روی جلد مجله‌های معروفی مانند “Erudute”، “Children” و “Billboard” نیز دیده شده است. همچنین، این دختر پیشنهادات بسیاری برای تبلیغ محصولات مختلف کودکان دریافت کرده است.

 

آنا با بازی در «پاییز خلقی» گروه «مارسل» و «مرد کوچولو» آ. مالیشوا و همچنین در نقش اپیزودیک در «دنیای آب» استعداد خود را در دنیای سینما و بازیگری نشان داده است.

زیباترین بچه ها

لورن لوند یک مدل کودک و بازیگر تلویزیون کودکان اهل کره جنوبی است. او در 16 می 2008 در کره جنوبی به دنیا آمد. لورن یکی از محبوب ترین ستاره های کودک در جهان است و به خاطر بازی در سریال تلویزیونی “سلام عزیزم” مشهور است. علاوه بر این، او به عنوان یکی از زیباترین بچه‌های آسیا شناخته می شود. او استعداد، مهارت و خلاقیت بالایی در بازیگری دارد.

لورن لاند نیز به عنوان محبوب ترین بازیگر کودک تلویزیون جهان معرفی شده است. او توسط شرکت های متعددی از جمله Gymboree تایید شده است. همچنین این دختر ناز با برندهای پوشاک بچه گانه مانند Aura Kids، MiniZaru و MiniMe کار می کند.

اعتقاد بر این است که اگر دو نفر از دو کشور و دو نژاد متفاوت با هم ازدواج کنند، فرزندانی فوق العاده زیبا و احتمالا با استعداد به دنیا خواهند آورد. خب، لورن، این ترکیبی از مادر کره ای و پدر کانادایی، نشانگر این موضوع است.

هایلی واسکز

زیباترین بچه ها

 

Haileigh Vasquez، بازیگر و مدل کودک آمریکایی، از طریق اینستاگرام به شهرت رسید. او در سال ۲۰۰۹ در ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد و از سال ۲۰۱۲ به عنوان مدل کودک فعالیت خود را آغاز کرد. Haileigh با همکاری با برندهای مختلفی مانند Motts و AT&T در تولیدات نیکلودئون به عنوان مدل کودک شرکت کرد.

 

Haileigh Vasquez همچنین در The Steve Harvey Show ظاهر شده است. این زیبای جوان به قدری در اینستاگرام محبوب شده است که اکنون بیش از 130000 دنبال کننده دارد.

زیباترین بچه ها

 

گردآوری شده از فرتاک نیوز

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا