اخبار روز سینما

ست کردن تیشرت اورسایز در تابستان با 10 روش!

10 روش سکسی برای استایل دادن به تی شرت های بزرگ برای خانم های شیک پوش

به تی شرت های بَگی، گشاد و با قواره بزرگ اورسایز می گویند. این تاپ ها بلند هستند و به زیر کمر برخورد می کنند. این تی شرت ها لزوما برای افراد چاق و دارای اضافه وزن نیست. تی شرت های سایز بزرگ استایل خاص خود را دارند و هر فردی با هر تیپ بدنی می تواند آن را بپوشد.

10 روش جذاب برای پوشیدن تی شرت سایز بزرگ در بهار و تابستان

جادار بودن، راحتی و سبک آزاد بودن این تی شرت ها در بین افراد مختلف دنیا طرفداران زیادی دارد. شاید فکر کنید با انتخاب چنین لباسی دستانتان بسته می شود تا استایل های مختلفی داشته باشید. اینطور نیست. روش های مختلفی برای پوشیدن چنین پیراهن هایی وجود دارد. در زیر برخی از آنها را خواهید خواند.

10 روش سکسی برای استایل دادن به تی شرت های بزرگ برای خانم های شیک پوش

۱. تیشرت اورسایز را با کت های گشاد بپوشید

یکی از روش های خاص برای استایل تی شرت های گشاد، پوشیدن آن ها با کت های گشاد است. این استایل در عین راحتی، کمی رسمی به لباس شما می دهد. در واقع از حالت اسپرت خارج می شود. برای اینکه چنین استایلی جذاب باشد، خوب است رنگ کت و پیراهن را هم طیف انتخاب کنید. پیراهن را درون شلوار یا دامن خود فرو کنید تا شیک به نظر برسید. چنین سبکی گزینه مناسبی برای رویدادهای غیررسمی و نیمه رسمی خواهد بود.

تصویر

۲. از کمربند استفاده کنید

کمربندها بهترین گزینه برای پوشیدن پیراهن های اورسایز  هستند. این اکسسوری ها انحنای کمر شما را خوب جلوه می دهند و شما را جذاب تر می کنند. کمربندهای مشکی پهن گزینه خوبی برای ترکیب با پیراهن هستند. انتخاب رنگ بستگی به سلیقه شما و موقعیتی دارد که در آن قرار دارید. به عنوان مثال، کمربندهای شکل یا رنگ های شاد دیگر نیز برای پوشیدن روی تاپ های گشاد در عصر و مهمانی ها مناسب هستند.

تصویر

۳. با شلوار مام استایل بپوشید

پوشیدن یک تی شرت سایز بزرگ با شلوار به  مام استایل نیز ایده خوبی است. این دو قطعه از نظر استایل در یک گروه قرار دارند و می توانند یک لباس اسپرت جذاب بسازند. راحتی در این سبک آستر نیز بسیار چشمگیر و قابل توجه است. برای یک مراسم دوستانه و موقعیت‌های غیررسمی، با انتخاب یک شلوار مام استایل تا مچ پا و یک تی‌شرت سایز بزرگ، شیک‌تر و راحت‌تر از همیشه به نظر برسید. پیراهن را درون شلوار فرو کنید تا ظاهری جذاب و مرتب به آن ببخشید.

تصویر

۴. با شلوار جین اسکینی بپوشید

اگر دوست دارید تمام قسمت‌های استایل شما گشاد و گشاد نباشد، به خودتان کمک کنید تا شلوارهای لاغر و ساق‌دار را انتخاب کنید. تی شرت هایاورسایز گشاد هستند. شما می توانید با انتخاب شلوارهای متناسب، تعادلی در استایل خود ایجاد کنید. چنین انتخابی برای کسانی که پاهای بلند و متناسبی دارند اما در قسمت بالایی بدن کمی پر هستند بسیار مناسب خواهد بود.

تصویر

۵. نیم بوت ها را فراموش نکنید

لگ یا شلوارهای اسکینی و چسبان بپوشید، یک تی شرت اورساز و نیم بوت به استایل خود اضافه کنید. این ترکیب بسیار جذاب و غیر رسمی است. نیم بوت های خود را همرنگ شلوار یا ساق تان انتخاب کنید تا کشیده تر به نظر برسید. با این کار تعادل را به یک استایل بزرگ و گشاد اضافه می کنید.

تصویر

۶. کت ها و جلیقه های جین را فراموش نکنید

همچنین می‌توانید کت‌ها و جلیقه‌های جین را برای ست کردن با تی‌شرت‌های اورسایز زنانه بپوشید. تی شرت ها و کت های گشاد یا جلیقه های جین ظاهری کاملا اسپرت به شما می دهد. این استایل برای حضور در خیابان و مهمانی های غیر رسمی مناسب است. جلیقه های جین نیز گزینه های خوبی برای ست کردن با تی شرت های سایز بزرگ هستند.

تصویر

۷. پایین تیشرت را گره بزنید

علاوه بر بالا زدن آستین‌ها، می‌توانید با بستن تی‌شرت‌های اور سایز نیز ظاهری جذاب داشته باشید. این باعث ایجاد تعادل در سبک شما می شود. نیازی به گره زدن طرح دار نیست. خیلی ساده، پیراهن را از دو طرف کمر یا روی شکم ببندید و لباس بپوشید.

تصویر

۸. با شلوار بگی بپوشید

برای داشتن یک استایل کاملا راحت و امروزی می توانید از شلوارهای بگ در کنار تی شرت های سایز بزرگ استفاده کنید. برای اینکه استایل شیک تر به نظر برسد، می توانید پیراهن را داخل شلوار قرار دهید. این سبک راحت و زیباست. کسانی که اندام لاغری دارند با چنین گزینه هایی می توانند پرتر و خوش اندام به نظر برسند. انتخاب استایل تک رنگ برای ترکیب شلوار کیف و تی شرت سایز بزرگ نیز گزینه خوبی است.

تصویر

۹. تیشرت و دامن بلند

شاید تعجب کنید و فکر کنید که ترکیب یک تی شرت اورسایز با دامن چندان برای خانم ها جالب نیست. اشتباه نکنید! این سبک نیز جذاب است. یک تی شرت گشاد را با دامن ماکسی یا میدی ترکیب کنید. تی شرت را داخل دامن قرار دهید و یک جفت لباس زیر برای استایل به آن اضافه کنید. نتیجه جذاب خواهد بود. در تصویر بالا یک دامن بلند را می بینید که با یک تی شرت سایز بزرگ ست شده است. ملافه و جوراب با هدف اسپرت و راحت بودن انتخاب شده است. استایل نهایی زیبا و متعادل به نظر می رسد.

10 روش جذاب برای پوشیدن تی شرت سایز بزرگ در بهار و تابستان

۱۰. شلوار چرمی را امتحان کنید

لباس های چرمی و جین انتخاب های خوبی برای پوشیدن تاپ های سایز بزرگ هستند. همه آنها جزو اسپرت ترین گزینه های ممکن هستند و ترکیب آنها نتیجه بسیار جذابی دارد. در تصویر بالا، شلوار چرمی راست با یک کیف ورزشی کوچک و یک تی شرت سایز بزرگ ست شده است. انتخاب جذاب و راحت است، اینطور نیست؟

10 روش جذاب برای پوشیدن تی شرت سایز بزرگ در بهار و تابستان

نوبت شماست

تیشرت های اورسایز در سال های اخیر از محبوبیت زیادی برخوردار شده اند. این تیشرت ها هم راحت اند و هم نمادی از آزادی و رهایی.

10 روش جذاب برای پوشیدن تی شرت سایز بزرگ در بهار و تابستان

سبک رهایی بخش که این لباس ها به صاحبان خود ارائه می دهند، مورد استقبال بسیاری از افراد به ویژه نوجوانان قرار گرفته است. به یاد داشته باشید که لباس های سایز بزرگ برای افرادی که اندازه اندام خاصی دارند مناسب نیست. این استایل برای همه قابل پوشیدن است. آیا شما هم تی شرت های گشاد و سایز بزرگ را دوست دارید؟ چه پیشنهاد دیگری برای ترکیب آنها با استایل دارید؟ ما منتظر نظرات شما هستیم.

 

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا