۹ بوستان در تهران تعطیل شد +جزئیات

رئیس مرکز هماهنگی عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تعطیلی و محدودیت تردد چندین بوستان و روددره در تهران در پی هشدار وقوع سیل خبر داد.

به گزارش بازتاب آنلاین، رئیس مرکز هماهنگی عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به بارش شدید باران، از تعطیلی ۹ بوستان پایتخت خبر داد و گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم برای حفظ جان خود، به سمت ارتفاعات دربند و دارآباد نروند.

ایسنا در خبری نوشت: پدرام قودجانی در این باره گفت: در پی اعلام هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور، امروز احتمال وقوع سیل جدی است به همین دلیل برای حفظ جان شهروندان، تعدادی بوستان امروز تعطیل شدند.

وی افزود: بوستان های نهج البلاغه در منطقه ۲، تلو، یاس فاطمی، لویزان، بوستان بانوان و باغ پرندگان در منطقه ۴ و جوانمردان، کوهسار و الهام در منطقه 5 امروز تعطیل هستند.

رئیس مرکز هماهنگی عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد: همچنین از تردد در روددره های دربند و دارآباد نیز ممنوع است و افراد اجازه ورود به این مناطق را ندارند.

قودجانی با اشاره به ایجاد محدودیت تردد در چند بوستان دیگر گفت: همچنین در بوستان های جمشیدیه، روددره درکه، گلابدره و خرگوش دره و رود دره فرحزاد و رود دره کن و بوستان پلیس در محدوده منطقه ۴ نیز محدودیت تردد اجرا خواهد شد.

وی از شهروندان خواست با توجه به شرایط جوی از تردد های غیر ضرور طی روز آتی به ویژه در بوستان‌ها و در کنار مسیل‌ها و در نقاطی که سازه های ناپایدار دارند خودداری کرده و در صورت ضرورت ضمن حفظ هوشیاری از تجهیزات ضروری ایمنی استفاده کنند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما