اخبار روز سینما جهان

۵ سریال کره‌ای که شخصیت زن قدرتمندی دارند؛ از شیطان من تا برخورد

در میان این محصولات فرهنگی، موسیقی (کی پاپ) و سینما و سریال (K-drama) احتمالاً پرطرفدارترین هستند. اما در بین بسیاری از کشورهایی که می خواهند بر چنین بازاری مسلط شوند، مثلاً سریال کره ای و به قول خودشان KDrama چه ویژگی دارد که اینقدر بین مردم کشورها، قاره ها و فرهنگ های مختلف محبوب شود؟

به گزارش روزیاتو، پاسخ به این سوال البته نیازمند بررسی همه جانبه و تخصصی است. اما موضوعی که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت، حضور شخصیت های زن قوی در سریال های کره ای است. شخصیت های زن مستقل و حرفه ای که حضورشان تنها یک شعار توخالی نیست، بلکه خط داستانی اصلی سریال حول محور ویژگی ها و تصمیمات آنها شکل می گیرد.

به همین دلیل در این مطلب نگاهی انداختیم به تعدادی از محبوب ترین و موفق ترین سریال های تولید شده در کره جنوبی که دارای شخصیت های زن قوی هستند و در نتیجه اگر از تماشای زنان با اراده و حرفه ای لذت می برید، از دست ندهید. تماشای این سریال ها

دیو من

کارگردان: کیم جونگ هان

بازیگران: سانگ کانگ، کیم یو جونگ

تعداد قسمت ها: 16

ژانر: فانتزی، کمدی-عاشقانه

5 سریال کره ای که شخصیت های زن قوی دارند; از شیطان من تا برخورد

خلاصه داستان: داستان تخیلی و جذاب این سریال با معرفی جانگ کو وون شیطانی با بازی سانگ کانگ آغاز می شود. شیطانی که قربانیان خود را با پیشنهاد یک معامله وسوسه انگیز به دام می اندازد. در ازای برآوردن خواسته های هر فرد، روح آنها را دریافت می کند و فرد مورد نظر باید 10 سال پس از رسیدن به آرزوی خود به جهنم برود. داستان «شیطان من» اما زمانی جذاب‌تر می‌شود که این شیطان با زنی قدرتمند و مدیرعامل یک شرکت بزرگ به نام دو دو هی با بازی کیم یو جونگ مواجه می‌شود. با پیشرفت داستان، اتفاقات هیجان انگیز و غیرمنتظره زیادی رخ می دهد که احتمالاً نمی دانید چه زمانی به قسمت شانزدهم رسیده اید.

شخصیت قوی زن: در این مجموعه، Do Do He یک زن کاملاً خودساخته است. در همان ابتدای سریال، وقتی جایزه بهترین مدیر عامل کره را دریافت می کند یا وقتی داستان پیش می رود متوجه می شویم که او در دوران دانشجویی شرکتی ایجاد کرده است که بعد از 7 سال در نوع خود بهترین است. متوجه شوید که با چه زن قدرتمندی روبرو هستیم. کسی که جایی می گوید من با کارم ازدواج کرده ام، هر روز ساعت ها کار می کند، سخت ترین تصمیم ها را بدون معطلی می گیرد و در نهایت، حتی زمانی که با یک شیطان یا قاتل درگیر است، باز هم این توانایی را دارد که به یکباره دست بزند. شرکت بزرگ.

5 سریال کره ای که شخصیت های زن قوی دارند; از شیطان من تا برخورد

سقوط بر روی شما

کارگردان: لی جونگ هیو

بازیگران: هیون بین، سون یه جین، سئو جی هی، کیم جونگ هیون

تعداد قسمت ها: 16

ژانر: کمدی-عاشقانه

خلاصه داستان: یون سه ری با بازی سون ی جین که دخترخوانده و وارث است. یکی یکی از قدرتمندترین و ثروتمندترین مردان کره جنوبی در همان ابتدای داستان بر اثر اشتباه هنگام پاراگلایدر در داخل مرز کره شمالی سقوط می کند. یون توسط یک افسر عالی رتبه کره شمالی به نام کاپیتان ری جئونگ هیوک با بازی هیون بین کشف می شود و داستان با تلاش یون برای فرار از کره شمالی و کمک کاپیتان و البته عشق بین این دو شخصیت ادامه می یابد. .

5 سریال کره ای که شخصیت های زن قوی دارند; از شیطان من تا برخورد

شخصیت زن قوی: به گفته بسیاری یون سه ری یکی او یکی از قدرتمندترین شخصیت های زن در تاریخ سریال های کره ای است. ایوان که پس از مرگ مادر اصلی‌اش توسط خانواده‌ای ثروتمند به فرزندی پذیرفته می‌شود، به زودی نشان می‌دهد که چه استعدادی در راه تولید ثروت دارد. او در سنین پایین یک شرکت و برند محصولات مد و زیبایی را از صفر به بالاترین جایگاه ممکن رسانده و فوق العاده حرفه ای، سرسخت و با اعتماد به نفس است. یکی دیگر از چیزهای جالب در مورد ایوان نحوه لباس پوشیدن و ظاهر او است. ایوون به عنوان یک مدیر عامل زن، همیشه بسیار شیک و خوش لباس است و معمولا کت، کت و شلوار و کیف از برندهایی مانند Chanel، Louis Vuitton و Celine می پوشد.

هتل دل لونا

کارگردان: آه چونگ هوان

بازیگران: یو، یئو جین گو، شین جانگ کیون، باه هاه سان

تعداد قسمت ها: 16

ژانر: فانتزی، کمدی، عاشقانه، ترسناک

خلاصه داستان : داستان جذاب این سریال تخیلی حول محور هتلی برای مردگان و البته مدیر جذاب و خوش لباس آن می چرخد. جان منول با بازی یو، زنی است که به خاطر گناهانش مورد نفرین قرار می گیرد تا اینکه کسی را مقصرتر از خودش می یابد تا سازمانی را که مانند هتلی برای مردگان است مدیریت کند. داستان با آمدن گو چانگ سانگ با بازی یئو جین گو جذاب تر می شود. به دلیل قراردادی که پدرش سال ها پیش قبول کرد، گو اکنون باید در این هتل باشد و به عنوان مدیر زیر نظر جان کار می کند.

شخصیت زن قوی: احتمالا در سریال های کره ای شخصیت زن خوش لباس و ترسناک تر از جان منول پیدا نخواهید کرد. اگرچه جان اغلب احمقانه رفتار می کند و به راحتی عصبانی می شود، اما در کار خود فوق العاده ماهر است و تشخیص هوش بالای او دشوار نیست. البته جان طعم بسیار گرانی دارد و گنجه ای پر از محصولات برندهای گران قیمت مانند Givenchy، Gucci، Dior، Miu Miu، Versace، Chloe، Chanel، Nina Ricci و Mara Mara دارد. تماشای لباس انتخابی جان به عنوان مدیرعامل یک سازمان فراطبیعی، مطمئناً بر لذت شما از تماشای این سریال می افزاید.

5 سریال کره ای که شخصیت زن قوی دارند; از شیطان من تا برخورد

تسلیم نشو / اجرا کن

کارگردان: لی جائه هون

بازیگران: ام سی وان، شین سه کیونگ، چوی سو یونگ، کانگ ته آه

تعداد قسمت ها: 16

ژانر: رمانتیک، کمدی، درام، ورزشی

خلاصه داستان : دونده سابق کی سونگ-گئوم با بازی ام سی سی وان تلاش می کند به عنوان مدیر برنامه ورزشکاران کار کند و در عین حال به شدت تنهاست. تنها دوست او مترجمی است که دنیا را میدان جنگ می بیند. ماجرا با آمدن مدیرعامل جذاب یک شرکت قدرتمند در عرصه ورزش و عشق سوزان او جذاب تر می شود و از عشق و تنهایی و قدرت جنون گرفته تا ورزش حرفه ای و شرایط روحی ورزشکاران حرفه ای پس از بازنشستگی را در بر می گیرد.

شخصیت زن قوی: دوران سخت و پرتلاطم کودکی، مدیر عامل زن یک آژانس ورزشی معروف را به لجبازی و صراحت و حتی گاهی بداخلاقی واداشته و سخنانی کنایه آمیز داشته باشد. او در کودکی به دلیل سخت گیری خانواده مجبور به ترک فوتبال شد. او اکنون در بزرگسالی به یک زن مستقل و یک رهبر قدرتمند تبدیل شده است که تعصبی مثال زدنی نسبت به شرکت و کارمندان آن دارد و البته ذوق هنری خوبی دارد.

رویارویی

کارگردان: پارک شین وو

بازیگران: سانگ هی کیو، پارک بو گوم

تعداد قسمت ها: 16

ژانر: ملودرام، عاشقانه

5 سریال کره ای که شخصیت های زن قوی دارند; از شیطان من تا برخورد

خلاصه داستان: با زنی به نام چا سو هیون با بازی سانگ هی کیو آشنا می شویم. زنی که همیشه در طول زندگیش برای دیگران مثل یک دارایی بوده و حتی خانواده ثروتمند و سیاسی اش او را مجبور کردند که برای اهداف خود با پسر یک خانواده ثروتمند ازدواج کند. چا پس از پی بردن به خیانت شوهرش از او جدا می شود. چا در حال حاضر تنها است و مسئولیت های زیادی دارد، از جمله مدیرعاملی هتلی که بر اساس بخشی از طلاق به او واگذار شده است. داستان این سریال و البته زندگی چا با آمدن مردی جالب با روحیه آزاد جذاب تر می شود.

شخصیت زن قوی: چا سو هیون مانند بسیاری از مدیران عامل زن در درام های کره ای و شاید در دنیای واقعی یک معتاد به کار است. او که بعد از طلاق مسئولیت های زیادی دارد نه به عشق و رابطه فکر می کند و نه برای آن وقت دارد. نگاه چا به جهان پس از آشنایی با کیم جین هیوک با بازی پارک بو گوم به تدریج تغییر می کند و به عنوان زنی قدرتمند از خانواده ای با نفوذ، می فهمد که زندگی زیباتر از مبارزه مداوم برای قدرت است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا