اخبار روز سینما جهان

۵ سریال برتر ژاپنی در سال ۲۰۲۴ که نباید از دست بدهید

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، بر اساس گزارش‌ها، اخیراً محتوای ژاپنی در پلتفرم نت‌فلیکس، پس از محتوای کره‌ای و اسپانیایی، در رتبه سوم پربیننده‌ترین محتوای غیرانگلیسی قرار گرفته است.

به گزارش فرادید؛ در حالی که ممکن است بسیاری از ما بلافاصله به انیمه محبوب سال گذشته فکر کنیم، اما نباید از سریال های لایو اکشن ژاپنی نیز غافل شد. سریال هایی مانند «شوگان» و «خانه نینجاها» در کنار دیگر عناوین اخیراً به شکلی هیجان انگیز مخاطب را مجذوب خود کرده اند.

با وجود تعداد کم درام های ژاپنی در سال 2024، این سریال ها با فیلمبرداری با کیفیت، شخصیت های جذاب و داستان های بسیار جذاب می توانند اکثر سلیقه ها را برآورده کنند.

ملکه شروران

خلاصه داستان: دامپ ماتسوموتو همیشه رویای تبدیل شدن به یک کشتی گیر حرفه ای موفق در جامعه ورزشی مردانه را داشته است. در دهه 80 او به معروف ترین و محبوب ترین کشتی گیر زن ژاپن تبدیل شد. این سریال یک درام بیوگرافی مهیج است که سختی های شخصی و دنیای حرفه ای دامپ ماتسوموتو را برای مخاطب آشکار می کند.

درباره سریال: یکی یکی از مهم ترین خط های داستانی که در این درام ژاپنی باید منتظر آن بود، رقابت ماتسوموتو و کراش گال ها (از جمله ناگایو چیگوسا و لاین آسوکا) است. همچنین، چشم به یوریان رتریور است. یک کمدین محبوب ژاپنی که نقش ماتسوموتو را بازی می کند.

کلاهبرداران توکیو

خلاصه: گروهی از کلاهبرداران مبالغ هنگفتی را در بازار املاک به جیب می زنند. با توجه به ارزش چند میلیون دلاری این زمین ها، نبرد بین فریب و حقیقت شدیدتر می شود و با تلاش کارآگاهان برای کشف مغز متفکر پشت این داستان، افراد بیشتری فریب می خورند.

درباره سریال: این سریال بر اساس کتاب پرفروشی با همین عنوان نوشته کو شینجو ساخته شده است.

فراتر از خداحافظ

خلاصه: زندگی ساکو در مهم ترین روز زندگی اش از هم می پاشد. در روز عروسی او با نامزدش یوسوکه، نامزدش در یک تصادف رانندگی می میرد. Saeko که ویران شده، نسبت به اطراف خود بی تفاوت می شود تا اینکه چند ماه بعد به طور تصادفی با Naruse آشنا می شود و رابطه ناشناخته ای با او احساس می کند. چیزی که او هنوز نمی داند این است که ناروس قلب یوسوکه را در پیوند قلب دریافت کرده است.

درباره سریال: به گفته نتفلیکس، درام ژاپنی 2024 توسط یوشیکازو اوکادا نوشته شده است که به خاطر «آثار درام عمیق و احساسی در بین مخاطبان ژاپنی» شهرت دارد.

5 سریال برتر ژاپنی در سال 2024 که نباید از دست بدهید

عاشقانه گمنام

خلاصه داستان : یک شکلات ساز خجالتی اما باهوش در یک کارخانه شکلات سازی کوچک مشغول به کار می شود. اضطراب اجتماعی او کمی کار را دشوار می کند، اما همه چیز به شکل کمدی در می آید زیرا او به تدریج به شخصی مانند خودش علاقه مند می شود. این مجموعه بازسازی فیلم فرانسوی-بلژیکی «رومانتیک ناشناخته» محصول 2010 ژان پیر آمریس است.

درباره سریال: به لطف بازیگران فوق ستاره اش، این سریال یک محصول هیجان انگیز به لیست درام های ژاپنی در سال 2024 است. هان هیو جو بازیگر مشهور کره ای که نقش شخصیت اصلی سریال “دونگ یی” را بازی کرده است ایفای نقش در این سریال

5 سریال برتر ژاپنی در سال 2024 که نباید از دست بدهید

خانه نینجاها

خلاصه داستان : یک خانواده نینجا که یک زندگی عادی دارند، ناگهان وارد یک موقعیت بحرانی می شوند. آنها سال ها مهارت های نینجا خود را کنار گذاشته اند، اما اکنون باید زندگی مخفی خود را برای مبارزه با تهدیدات جدید کشف کنند.

درباره سریال: House of Ninjas اولین بار در نتفلیکس در تاریخ 15 فوریه پخش شد و دارای رتبه 89٪ بینندگان در Rotten Tomatoes و امتیاز 7.2 در IMDb است.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا