اخبار ارز دیجیتال

۵ رمزارز با احتمال بازدهی بالا در رالی بعدی!

بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر نوساناتی نسبتاً جانبی دارد و برای روند صعودی بعدی خود آماده می‌شود. بسیاری از آلت‌کوین‌ها هنوز نقاط ورود مطلوبی دارند و قیمت‌ آنها به زودی شروع به افزایش خواهد کرد.

به گزارش رمز ارز نیوز، در ادامه چندین رمزارز را برای سرمایه‌گذارانی که بازده‌های عظیم گذشته شیبا اینو را از دست داده‌اند، معرفی می‌کنیم.

بلست‌‌آپ (BLASTUP)

بلست‌‌آپ که لانچ‌پد اصلی بلاکچین بلست (Blast) محسوب می‌شود، اخیراً با پرده‌برداری از نسخه دوم پلتفرم بلست‌باکس (Blastbox) موفق به جذب ۸ میلیون دلار سرمایه شده است.

اکنون سرمایه‌گذاران این فرصت را دارند که توکن‌های BLASTUP را با قیمت نازل در‌ پیش‌فروش خریداری نمایند. به گفته تحلیلگران، قیمت این توکن پتانسیل افزایش بیش از هزار درصدی را دارد و خرید زودهنگام آن می‌تواند بازده زیادی را به ارمغان بیاورد.

سگ کلاه‌دار (WIF)

سگ کلاه‌دار در حال حاضر بین ۱.۵۵ تا ۱.۸۷ دلار در نوسان است. گاوها کمی خسته به نظر می‌رسند اما با نگاهی دقیق‌تر می‌توان به قدرت آنها پی برد.

این توکن هفته گذشته صعودی نزدیک به ۴۰ درصدی را تجربه کرد که می‌تواند مقدمه رشد بیشتر آن باشد. همچنین این توکن طی ۶ ماه گذشته، افزایشی ۷۸.۱۳ درصدی داشته است. چنانچه قیمت بر مقاومت ۲.۰۱ دلار غلبه کند، تا ۲.۳۳ دلار افزایش خواهد یافت.

پپه (PEPE)

قیمت پپه در حال حاضر بین ۰.۰۰۰۰۰۷۹۵ و ۰.۰۰۰۰۱۰۲۶ دلار در نوسان است. علی‌رغم فشارهای نزولی اخیر، گاوها خود را برای بهبود قیمت آماده می‌کنند و هدف آنها غلبه بر نزدیک‌ترین مقاومت در ۰.۰۰۰۰۱۱۳۱ دلار است.

قیمت این توکن تنها در یک هفته بیش از ۲۲ درصد افزایش یافته که از احتمال رشد بیشتر آن در ادامه حکایت دارد. کارشناسان رشد ۴۰ تا ۶۰ درصدی قیمت و رسیدن آن به ۰.۰۰۰۰۱۳۶۲ دلار را پیش‌بینی می‌کنند. قرارگیری اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه اشباع فروش نیز سناریوی صعود قیمت را تأیید می‌نماید.

برت (BRETT)

قیمت برت با نوسان بین ۰.۱۰ تا ۰.۱۴ دلار آماده شروع روندی صعودی است. خرس‌ها اخیراً با کاهش تقریباً ۱۵ درصدی قیمت در ماه گذشته کنترل بازار را در دست داشته‌اند.

با این حال، الگوهای تاریخی حاکی از شروع روندی صعودی در آینده‌ای نزدیک است. اندیکاتور‌های شاخص قدرت نسبی (RSI) و استوکاستیک (Stochastic) با قرارگیری در سطوح اشباع فروش، آمادگی قیمت برای افزایش را نشان می‌دهند.

گاوها می‌توانند در اولین اقدام خود ۰.۱۵ دلار را هدف قرار دهند و در صورت افزایش فشار فروش، قیمت را به ۰.۱۹ دلار برسانند.

ورم‌هول (W)

ورم‌هول (W) علی‌رغم افت اخیر، آماده صعودی چشمگیر است. در حال حاضر این توکن بین ۲۶ تا ۳۰ سنت معامله می‌شود اما طبق گفته تحلیلگران، به زودی رشد قیمت را تجربه خواهد کرد.

رشد ۹.۳۵ و ۲۰.۵۳ درصدی قیمت ورم‌هول طی هفته و ماه گذشته موجب افزایش خوش‌بینی معامله‌گران شده است. اکنون گاوها‌ می‌توانند با در دست گرفتن کنترل بازار، قیمت را به ۳۳ سنت و سپس ۳۷ سنت برسانند.

توجه: این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست!

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا