اخبار ارز دیجیتال

۳ میم‌کوین با پتانسیل رشد ۲ برابری در ماه جولای!

بازار میم‌کوین‌ها دوباره داغ شده است و به نظر می‌رسد این روند در نیمه‌ دوم‌ سال ۲۰۲۴ ادامه داشته باشد. در میان میم‌کوین‌های برتر، بانک (BONK)، برت (BRETT) و میو (MEW) با پتانسیل رشد ۲ برابری در این‌ ماه، توجهات را به‌ خود جلب کرده‌اند.

به گزارش رمز ارز نیوز، میم کوین میو در حال حاضر در یک‌ الگوی مثلث قرار دارد و با عبور از سطح فیبوناچی ۳۸.۲۰ درصد، احتمال افزایش قیمت آن به‌ سطح ۵۰ درصد و قیمت ۰.۰۰۵۳۸۷ دلار وجود دارد.

میو در ۴ روز گذشته ۱۷ درصد افزایش قیمت داشته و با توجه به تقاطع مثبت خطوط مکدی و سیگنال در اندیکاتور مکدی (MACD)، احتمال تقویت روند صعودی وجود دارد. با بهبود وضعیت کلی‌ بازار ارز دیجیتال، این کوین می‌تواند با قدرت بیشتری رشد کند و از مقاومت روانی ۰.۰۱ دلار فراتر رود.

قیمت توکن بونک پس از یک تغییر جهت صعودی، با قدرت در حال افزایش است. این توکن به‌ تازگی موفق به شکستن کانال شده و با رشد ۱۲ درصدی در یک‌ روز، کندل سبز بزرگی را تشکیل داده است.

با عبور از مرز ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار، بانک می‌تواند به زودی سطح فیبوناچی ۵۰ درصد را در ۰.۰۰۰۰۳۲ دلار به چالش بکشد و در صورت ادامه روند صعودی، حتی به‌ قیمت ۰.۰۰۰۰۸۳۲۱ دلار برسد. علاوه بر این، تقاطع صعودی در اندیکاتور مکدی، چرخه صعودی را که از خط روند حمایت بلندمدت شروع شده، تقویت می‌کند.

میم‌کوین جدید برت با روند صعودی چشمگیر، همچنان در مسیر رشد قرار دارد. این روند صعودی از یک خط روند حمایتی مهم شروع شده و از حمایت میانگین متحرک نمایی ۵۰ و ۲۰۰ روزه (EMA-۵۰, ۲۰۰) نیز برخوردار است.

برت طی ۱۰ روز گذشته ۲۲ درصد افزایش یافته است و با عبور از سطح ۰.۲۰ دلار می‌تواند به بالاترین قیمت تاریخی خود دست یابد و در ادامه به سطح ۱.۶۱۸ فیبوناچی در قیمت ۰.۳۵ دلار برسد.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا