با افزایش قیمت سهام کوین‌بیس (Coinbase)، سرمایه‌گذاران سه ارز دیجیتال را تحت نظر دارند که سودهای کلانی را نوید می‌دهند. قیمت سهام کوین‌بیس در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۲ درصد افزایش یافت و به ۱۵۸.۴۶ دلار رسید. این افزایش قیمت به دلیل موفقیت شبکه لایه ۲ بیس (Base) است که با تسلط بر این بخش، مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش رمز ارز نیوز، یکی از عوامل اصلی افزایش قیمت سهام کوین‌بیس، عملکرد مالی قوی این شرکت است. در سه ‌ماهه دوم سال، کوین‌بیس درآمد ۱.۴ میلیارد دلاری و سود خالص ۳۶ میلیون دلاری را گزارش کرد. این شرکت توانسته است برای شش دوره متوالی EBITDA تعدیل‌شده مثبت داشته باشد که نشان از ثبات مالی آن دارد. ترازنامه قوی این شرکت نیز به ۷.۸ میلیارد دلار رسیده است.

همچنین، پیشرفت‌های قابل‌توجه در وضوح مقرارت و حمایت از قوانین مرتبط با ارزهای دیجیتال به عنوان عامل مهم دیگری برای رشد قیمت سهام کوین‌بیس مطرح می‌شود. نوآوری‌ها، بهبود ویژگی‌های معاملاتی و رشد تراکنش‌ها نیز در راه‌حل لایه ۲ بیس، به چشم‌انداز مثبت کوین‌بیس کمک می‌کند.

در این میان، سه ارز دیجیتال برت، دگن و توشی، مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته‌اند.

توجه: این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست!

ارز دیجیتال برت (BRETT)

برت بزرگ‌ترین میم‌کوین در شبکه لایه ۲ بیس است و در هفت روز گذشته ۱۱.۹ درصد افزایش یافته است. ارزش بازار این رمزارز ۷۶۹ میلیون دلار است و تحلیل‌ها نشان می‌دهند که همچنان پتانسیل صعود بیشتر را دارد. نمودار روزانه قیمت برت الگوی صعودی فنجان و دسته را نشان می‌دهد که در عین حال می‌تواند بخشی از الگوی پرچم صعودی نیز باشد. این موضوع ممکن است قیمت برت را ۹۸ درصد افزایش دهد.

ارز دیجیتال دگن (DEGEN)

رمزارز دگن نیز یکی دیگر از رمزارزهای برجسته در شبکه بیس است. دگن دارای ارزش بازار ۵۱ میلیون دلاری است و طی ماه گذشته ۳۲ درصد کاهش داشته است. با این حال، از پایین‌ترین سطح تاریخی خود بیش از ۱۳۰۰ برابر افزایش داشته است. اکنون با توجه به اینکه قیمت این رمزارز ۹۵ درصد کمتر از اوج تاریخی خود است، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است.

ارز دیجیتال توشی (TOSHI)

توشی نیز یکی دیگر از ارزهای دیجیتال محبوب در اکوسیستم بیس است. توشی علی‌رغم افت ۸۷ درصدی از اوج تاریخی خود، هنوز افزایش بیش از ۵۲۰۰ برابری خود را حفظ کرده است. در حال حاضر، توشی در محدوده تثبیت قیمتی قرار دارد و تحلیل‌ها نشان می‌دهند که احتمال افزایش ۶۸ درصدی و رسیدن به ۰.۰۰۰۰۱۶ دلار برای آن وجود دارد. توشی دارای ارزش بازار ۴۱ میلیون دلاری است و با افزایش قیمت سهام کوین‌بیس، می‌تواند رشد چشمگیری را تجربه کند.

3 coins amid coinbase stock price surge 2 min

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما