با آماده شدن بازار رمزارزها برای رالی صعودی ماه اکتبر (Uptober)، بیت‌کوین (BTC) سطوح بالاتر از ۶۴۰۰۰ دلار را هدف قرار داده است. در این میان، با افزایش تقاضا، توکن‌های هوش مصنوعی نیز شاهد افزایش فشار خرید هستند. به همین دلیل، در ادامه این مطلب، به بررسی نمودار بهترین توکن‌های هوش مصنوعی که برای خرید در این هفته مناسب هستند، می‌پردازیم.

این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست!

بیت ‌تنسور (TAO)

به گزارش رمز ارز نیوز، قیمت بیت تنسور با یک برگشت صعودی چشمگیر، در ماه گذشته نزدیک به ۲۰۰ درصد افزایش داشته است. این توکن از حمایت مهم ۲۲۰ دلار بالاتر رفته و اکنون از مرز ۶۰۰ دلار هم عبور کرده است.

با تشکیل الگوی برگشتی کف گرد، انتظار می‌رود که روند صعودی این رمزارز ادامه داشته باشد. همچنین، در شاخص مکدی (MACD)، خط مکدی و خط سیگنال یک تقاطع صعودی تشکیل داده‌اند که نشانه‌ای مثبت محسوب می‌شود.

در حال حاضر، این توکن با جهش ۱۱ درصدی نسبت به روز گذشته، در محدوده ۶۲۷ دلار معامله می‌شود. با توجه به سطوح فیبوناچی، هدف بعدی توکن TAO در سطح ۸۷۸.۱۲۸۹ دلار قرار دارد که با احتمال وقوع آپتوبر در بازار، می‌تواند محقق شود.

نیر پروتکل (NEAR)

قیمت نیر پروتکل هم در ۲۴ ساعت گذشته ۹.۶۳ درصد افزایش داشته و در حال حاضر در محدوده ۵.۱۷ دلار معامله می‌شود. در نمودار روزانه، نیر پروتکل دومین کندل صعودی متوالی خود را به ثبت رسانده و طی چهار روز گذشته ۱۷.۵۳ درصد افزایش داشته است.

با توجه به حرکت صعودی اخیر و عبور از میانگین‌های متحرک نمایی ۵۰ و ۲۰۰ روزه، احتمال تشکیل یک تقاطع صعودی بین این دو میانگین متحرک در حال افزایش است.

3 ai cryptos for uptober rally 2 min

هدف این حرکت صعودی با توجه به سطوح فیبوناچی، رسیدن به سطح ۳۸.۲۰ درصد در ۵.۵۶۱ دلار است. عبور از این سطح و وقوع آپتوبر نیز می‌تواند قیمت را به سمت سطح ۶۱.۸۰ درصد فیبوناچی در ۶.۸۱ دلار سوق دهد.

ورلدکوین (WLD)

ورلدکوین نیز با یک رشد ۳.۲۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به سطح روانی ۲ دلار بازگشته است. قیمت این توکن پس از ثبت الگوی ستاره صبحگاهی در روز جمعه، طی چهار روز تقریباً ۲۵ درصد افزایش یافته است.

در نمودار ورلدکوین نیز، الگوی بازگشتی کف گرد قابل مشاهده است که احتمال ایجاد یک روند صعودی را افزایش می‌دهد. در این الگو، ناحیه خط گردن در سطح ۲.۱۰ دلار، یک ناحیه عرضه بسیار مهم است.

3 ai cryptos for uptober rally 3 min

از طرفی، بازگشت صعودی اخیر باعث ایجاد یک تقاطع صعودی در شاخص مکدی شده است. در سناریوی صعودی، مقاومت‌های کلیدی ورلدکوین در محدوده میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه در ۲.۷۶۸۴ دلار و ناحیه عرضه کلیدی ۴ دلار قرار دارند.

از آنجایی که میانگین متحرک ۵۰ روزه ورلدکوین مثبت است، پیش‌بینی می‌شود که قیمت به سمت میانگین متحرک ۲۰۰ روزه حرکت کند. علاوه بر این، وقوع آپتوبر احتمالاً قیمت این رمزارز را از ۴ دلار فراتر خواهد برد.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما