اخبار روز

۲۰ گیگ اینترنت رایگان ریاست جمهوری؛ باور نکنید! :: بازتاب آنلاین

به گزارش بازتاب آنلاین، کارشناس پلیس فتا فراجا به شهروندان توصیه کرد: مراقب کلاهبرداری مجرمان سایبری با ترفند دریافت هدیه ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ریاست جمهوری باشید.

ایلنا در خبری نوشت: سرگرد “جواد مختار رضایی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اطلاع رسانی از تبلیغات ریاست جمهوری؛ برای هر کاربر ۲۰ گیگ اینترنت رایگان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند برای دریافت این هدیه با شماره گیری کدهای دستوری همراه اول و رایتل #۶۷۳*۱۰۰* و ایرانسل #۱*۵* هر اپراتور؛ اینترنت رایگان را دریافت نمایند.

کارشناس پلیس فتا فراجا از عموم مردم خواست که به هیچ عنوان فریب پیام و پیامکهایی که از سر شماره های شخصی برای آنها ارسال شده و خواهان نصب اپلیکیشن یا کلیک بر روی لینک های ارسالی را نخورند و در دام مجرمان سایبری گرفتار نشوند.

وی تصریح کرد: مجرمان سایبری با ارسال پیامک یا پیامهایی در شبکه های اجتماعی و پیامرسان‌ها برای دریافت هدیه ۲۰ گیگ اینترنت رایگان به دنبال فریب شهروندان و به دام انداختن طعمه های خود هستند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی fata.gov.ir آماده دریافت گزارشات مردمی است و همچنین کاربران فعال در حوزه فضای مجازی می‌توانند با مطالعه محتوای انتشار یافته در این بستر از اخبار حوادث، روش های مقابله با کلاهبرداری اینتری و غیره مطلع شوند و نسبت به کسب و ارتقاء دانش سواد رسانه‌ای از این سایت بهره مند گردند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا