اخبار روز سینما جهان

۱۰ سریال برتر کره‌ای که در نیمۀ دوم سال ۲۰۲۴ خواهیم دید

در اینجا لیستی از 10 سریال برتر کره ای که در نیمه دوم سال 2024 پخش می شوند را مشاهده می کنید.

به گزارش فرادید، نیمه اول سال 2024 دوران موفقی برای صنعت سرگرمی کره ای بود که با استقبال جهانی از سریال هایی مانند فصل سوم «خانه شیرین» و سریال «دونده دوست داشتنی» همراه شد.

حالا نیمه دوم سال فرا رسیده و لیستی از سریال های جذاب و جدید آماده پخش است. از فصل دوم سریال هیجان انگیز «بازی مختلط» تا درام عاشقانه «همه عشقی که آرزو می کنی»؛ این سریال ها قطعا مخاطبان خود را مجذوب خود خواهند کرد.

فصل اول «بازی مختلط» که در سال 2021 پخش شد، در 28 روز اول بیش از 1.65 میلیارد ساعت تماشا داشته است. یکی این سریال به یکی از پربیننده ترین سریال های نتفلیکس تبدیل شد. این سریال همچنین برنده شش جایزه امی در سال 2022 شد، از جمله بهترین کارگردانی برای هوانگ دونگ هیوک و بهترین بازیگر مرد درام برای لی جونگ جائه.

1. بازی ترکیبی (فصل دوم); بازی مرکب فصل 2

بازیگران: لی جونگ جائه، وی هاجون، لی جی اوک

خلاصه داستان: فصل اول با بقا یکی از 456 شرکت کننده به پایان رسید. در فصل دوم، سونگ گی هون (با بازی لی جونگ جائه) که از بازی جان سالم به در برد، پس از دیدن شخص دیگری که در آن ثبت نام کرده است، وسوسه می شود که دوباره وارد بازی خطرناک شود.

2. تمام عشقی که می خواهید. تمام عشق شما برای

10 سریال کره ای برتر که در نیمه دوم سال 2024 خواهیم دید

بازیگران: بائ سوزی، کیم وو بین

خلاصه داستان : وقتی یک چراغ جادوی غول پیکر (با بازی کیم وو بین) آزاد می شود، با دختری بی احساس به نام گایونگ (بائه سو سی) روبرو می شود که از او می خواهد سه آرزوی او را برآورده کند. چیزی که گایونگ نمی داند این است که این آرزوها یا می تواند برای او خوش شانسی بیاورد یا او را به خاطر گناهانش مجازات کند.

3. سینه تنه

10 سریال کره ای برتر که در نیمه دوم سال 2024 خواهیم دید

بازیگران: سو هیون جین، گونگ یو، جونگ یون ها

خلاصه داستان: No In-ji (سو هیون جین) برای یک آژانس ازدواج قراردادی کار می کند که همسران ایده آلی را برای مشتریان خود فراهم می کند. هان جونگ وون (گونگ یو) یک تهیه کننده موسیقی است که معتقد است همه ازدواج ها منجر به فریب می شود. اما یک سینه اسرارآمیز باعث می شود این دو فرد کاملاً متفاوت با یکدیگر برخورد کنند.

4. Gangnam Bayside; گانگنام بی ساید

10 سریال کره ای برتر که در نیمه دوم سال 2024 خواهیم دید

بازیگران: جو وو جین، جی چانگ ووک

خلاصه داستان: یون گیل هو (جی چانگ ووک) یک دلال قدرتمند است که امور منطقه گانگنام را کنترل می کند. او یک روز با یک کارآگاه طرد شده به نام کانگ دونگ وو (جو وو جین) آشنا می شود که به دنبال دوست گم شده دخترش می گردد. به زودی، شرایطی پیش می آید که گیل هو را مجبور می کند تا به دونگ وو در ماموریتش کمک کند، حتی به قیمت جانش. این آخرین همکاری جی چانگ ووک با دیزنی پلاس پس از موفقیت درام موفق “بدترین شیطان” است.

5. از ستاره ها بپرسید. از ستاره ها بپرس

10 سریال کره ای برتر که در نیمه دوم سال 2024 خواهیم دید

بازیگران: لی مین هو، گونگ هیو جین

خلاصه داستان: ایو کیم (گونگ هیو جین) یک فضانورد کره ای-آمریکایی است که در ایستگاه فضایی کار می کند. گونگ ریونگ (لی مین هو) نیز توریستی است که به طور تصادفی از ایستگاه فضایی بازدید می کند. هنگامی که حوا را ملاقات می کند، بلافاصله شیفته او می شود. اما آیا حوا نیز احساسات ریونگ را متقابل خواهد کرد؟

6. بی نقاب

10 سریال کره ای برتر که در نیمه دوم سال 2024 خواهیم دید

بازیگران: کیم هی سو، جونگ سونگ ایل، لی هی سو

خلاصه داستان : گروهی از خبرنگاران تحقیقی پس از افشای یک داستان جنجالی با خطر از دست دادن شغل خود روبرو می شوند. حالا برای حفظ شغلشان باید پرونده ناپدید شدن بازیگر معروفی را که ۲۰ سال پیش بدون هیچ ردی ناپدید شده بود، حل کنند.

7. ما همه مرده ایم (فصل 2)؛ فصل 2 همه ما مرده اند

10 سریال کره ای برتر که در نیمه دوم سال 2024 خواهیم دید

بازیگران: چو یی هیون، پارک جی هو، یون چان یونگ، لومون

خلاصه داستان: فصل اول با چندین بازمانده آلوده به پایان رسید، از جمله شخصیت اصلی Nam-ra (چو یی هیون) که سعی می کردند انسانیت خود را حفظ کنند و به توانایی های جدید خود عادت کنند. فصل دوم بر روی ماجراجویی جدید Nam-Ra به عنوان یک ترکیب ترکیبی (نیمه انسان، نیمه زامبی) تمرکز دارد زیرا انسان ها او را شکار می کنند.

8. ستمگر ظالم

10 سریال کره ای برتر که در نیمه دوم سال 2024 خواهیم دید

بازیگران: کیم سون هو، کیم کانگ وو، جو یون سو

خلاصه داستان: پروژه مخفی دولت کره جنوبی به نام “ظالم” قرار است منجر به افزایش توانایی های انسان شود. اما زمانی که سازمان های اطلاعاتی آمریکا از قدرت آن مطلع می شوند، امنیت پروژه به خطر می افتد. زمانی که کره جنوبی قصد دارد این سلاح زیستی را به ایالات متحده تحویل دهد، “ظالم” دزدیده می شود و عوامل ماهر دو کشور را وادار می کند تا در ماموریت بازیابی آن شرکت کنند.

9. آقای پلانکتون; آقای پلانکتون

10 سریال کره ای برتر که در نیمه دوم سال 2024 خواهیم دید

بازیگران: وو دو هوان، لی یو می، اوه جونگ سه

خلاصه داستان: هه جو (وو دوهوان) تصمیم می گیرد آخرین سفر زندگی خود را آغاز کند. اما در راه با جو جائه می (لی یومی) پرانرژی آشنا می شود. آیا این برخورد می تواند دیدگاه هه جو را به زندگی تغییر دهد و او را به تلاش برای آینده ای بهتر سوق دهد؟

10. داستان عشق مانند هوا; داستان عشق Choon Hwa

10 سریال کره ای برتر که در نیمه دوم سال 2024 خواهیم دید

بازیگران: گو آه را، چانگ ریول، چانی، سون وو هیون

خلاصه داستان: شاهزاده خانم هوا ری (گو آرا) برخلاف سنت های رایج قصد دارد با فردی که خودش انتخاب می کند ازدواج کند. او یک روز به طور تصادفی تابلویی به نام «چونهوا» از یک فرد ناشناس را می بیند. چهره شخصیت در نقاشی بسیار شبیه به شاهزاده خانم است، بنابراین او با دیدن آن شوکه شده و تصمیم می گیرد نقاش را پیدا کند. در همین حال، چوی هوان (چانگ ریول)، ثروتمندترین تاجر کشور، به عنوان یک نامزد اصلی برای ازدواج با شاهزاده ظاهر می شود. اما آیا شاهزاده جستجوی خود را برای نقاش متوقف می کند و با هوان ازدواج می کند؟

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا