در دهه های گذشته انیمه های مبارزه ای و اکشن یکی از محبوب ترین ژانرهای این رسانه بوده است. این ژانر همه چیز را از مبارزات هنرهای رزمی استادانه گرفته تا مشت های مهیج را پوشش می دهد.

به گزارش بازتاب آنلاین، انیمه های زیادی با صحنه های اکشن عالی و انیمیشن های چشمگیر وجود دارد که برای هرکسی کافی است. یکی تا طرفدار تبلیغات خودش شود.

از انیمه‌های کلاسیک مانند «ناروتو» و «بلیچ» گرفته تا انیمه‌های نسبتاً جدیدی مانند «جوجوتسو کایسن» و «دیو قاتل»، نمونه‌هایی از انیمه‌های مبارزه‌ای وجود دارند که در کنار داستان عمیق و توسعه شخصیت‌های فوق‌العاده‌شان در کنار مبارزات به یاد ماندنی‌شان، می‌توانند آن‌ها را حفظ کنند. تو قلاب شدی هیجان زده کردن

10. La Kill را بکش

سال پخش: 2014-2013

شرکت سازنده: Trigger Studio

امتیاز کاربران IMDb برای انیمه: 7.9 از 10

امتیاز کاربران MyAnimeList: 8.03 از 10

در جستجوی قاتل پدرش، ریوکو ماتوای به دنبال سرنخ‌هایی به آکادمی هونوجی می‌رسد. پس از قبولی در این دبیرستان غیرمعمول، ریوکو با چالش‌ها و نبردهای بی‌شماری با دشمنان سرسخت روبرو می‌شود.

«Kill La Kill» به هیچ وجه کم ندارد: نبردهای حماسی خیره کننده، داستان هیجان انگیز و شخصیت پردازی های متنوع، استودیو Trigger با انیمیشن روان و روان صحنه های مبارزه را سرگرم کننده تر کرده است. علاوه بر این، درگیری بین شخصیت های اصلی باعث شده است که نبردهای دیدنی زیادی وجود داشته باشد که تماشای «Kill la Kill» را لذت بخش تر می کند.

9. شامپو سامورایی

10 انیمه اکشن که بهترین مبارزات را دارند

سال پخش: 2004-2005

شرکت سازنده: استودیو منگلوب

امتیاز کاربران IMDb به انیمه: 8.5 از 10

امتیاز کاربران MyAnimeList: 8.5 از 10

موگن و جین دو مبارز جوان هستند که به طور تصادفی جان یک پیشخدمت متکبر به نام فو را از دست یک گروه سامورایی نجات می دهند و در نتیجه این عمل فداکارانه هر دوی آنها به اعدام محکوم می شوند. این بار فو به آنها کمک می کند تا از مرگ فرار کنند، اما در ازای آزادی آنها، فو از موگن و جین می خواهد که به او کمک کنند تا “سامورایی را که بوی گل آفتابگردان می دهد” پیدا کند.

می توانید بگویید “سامورایی شامپو” یکی برخی از بهترین مبارزات انیمه تا به امروز را دارد. مبارزات سریع و واقعی طراحی شده اند. کارگردانی و سبک هنری این انیمه عالی است. همه کاراکترها خاص و منحصر به فرد هستند و حتی سبک مبارزه آنها مختص خودشان است. همچنین، موسیقی استفاده شده در Samurai Champloo فوق العاده است، به خصوص موسیقی آغازین توسط Nojabs. یکی او یکی از تاثیرگذارترین آهنگسازان ژاپنی بود.

8. سرنوشت / صفر

10 انیمه اکشن که بهترین مبارزات را دارند

سال پخش: 2012

شرکت سازنده: Ufotable Studio

امتیاز کاربران IMDb برای انیمه: 8.2/10

امتیاز کاربران MyAnimeList: 8.54/10

در شهر فویوکی، چهارمین جنگ جام مقدس در جریان است که طی آن هفت جادوگر برای جام مقدس با یکدیگر می جنگند. شخصیت اصلی، Kiritsugu Emiya، یک جادوگر است که توسط خانواده آیزنبرن برای پیروزی در این جنگ انتخاب شده است.

مبارزات Fit/Zero به خوبی طراحی شده است و یکی این یکی از بهترین ها در کل مجموعه است. انیمیشن شگفت انگیز و طراحی شخصیت ها دیدنی است. بدون شک “مناسب/صفر” یکی یکی از بهترین انیمه های سریالی و یکی از بهترین های این سبک در مبارزه است.

7. هفت گناه کبیره

10 انیمه اکشن که بهترین مبارزات را دارند

سال پخش: 2014 تاکنون

شرکت سازنده: Studio A-1 Pictures

امتیاز کاربران IMDb برای انیمه: 7.7 از 10

امتیاز کاربران MyAnimeList: 7.63 از 10

جنگجویان معروفی که به اشتباه به هفت گناه مرگبار متهم شده اند، مجبور به فرار می شوند. سالها بعد یکی یکی از متحدان آنها، پرنسس الیزابت، در جستجوی این جنگجویان به امید دیدار با رهبر آنها، ملیوداس، می رود.

مبارزه در هفت گناه مرگبار یک حماسه کامل و به خوبی طراحی شده است. مبارزات شدید زیادی در طول انیمه وجود دارد که در کنار داستان عالی و جلوه های بصری چشمگیر، «هفت گناه کبیره» را می سازد. یکی این انیمیشن به یکی از بهترین انیمه های اکشن تبدیل شده است.

6. سفید کننده

10 انیمه اکشن که بهترین مبارزات را دارند

سال پخش: 2004 تاکنون

شرکت سازنده: Pirro Studio

امتیاز کاربران IMDb برای انیمه: 8.2 از 10

امتیاز کاربران MyAnimeList: 7.95 از 10

ایچیگو کوروساکی که استعداد دیدن ارواح را دارد روزی با خدای مرگ ملاقات می کند که در نبرد با ارواح شیطانی به شدت مجروح می شود و مجبور می شود قدرت خود را به ایچیگو بدهد.

ایچیگو و همراهانش درگیر نبردهای سخت و شدیدی می شوند که هر کدام افسانه ای و به یاد ماندنی هستند. طراحی شخصیت در کنار فضای سینمایی «بلیچ» را به یکی این انیمه به یکی از بهترین انیمه های شونن و اکشن تبدیل شده است.

5. One Punch Man

10 انیمه اکشن که بهترین مبارزات را دارند

سال پخش: 2019-2015

شرکت سازنده: Madhouse Studio

امتیاز کاربران IMDb برای انیمه: 8.7 از 10

امتیاز کاربران MyAnimeList: 8.49 از 10

سایتما ابرقهرمانی است که تنها با یک مشت همه را شکست می دهد، در نتیجه قدرت فوق العاده اش، کسی نیست که بتواند در مبارزات با او برابری کند و برای او خسته کننده شده است. به همین دلیل تصمیم می گیرد همراه با جنس به انجمن قهرمانان بپیوندد و به مبارزه با دشمنان بشریت و هیولاها برود.

“One Punch Man” یک انیمه کمدی اکشن فوق العاده با مبارزات متعدد است که هر کدام بی پایان هیجان انگیز هستند. مبارزات با جزئیات طراحی شده اند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند و One Punch Man را برای طرفداران انیمه های اکشن باید تماشا کنند.

4. Sword Art Online

10 انیمه اکشن که بهترین مبارزات را دارند

سال پخش: 2012-2020

شرکت سازنده: Studio A-1 Pictures

امتیاز کاربران IMDb برای انیمه: 7.5 از 10

امتیاز کاربران MyAnimeList: 7.21 از 10

بازی آنلاین هنر شمشیر آنلاین یک بازی در دنیای واقعیت مجازی است که به بازیکنان خود اجازه می دهد تا با استفاده از ذهن خود به کمک کلاه ایمنی شخصیت های بازی را کنترل کنند. اما به محض ورود به بازی پیامی به آنها می گوید که باید برنده شوند و اگر در بازی ببازند در دنیای واقعی خواهند مرد.

این انیمه یکی یکی از بهترین انیمه های فانتزی است که نبردهای آن به زیبایی طراحی شده و تصاویر پس زمینه دیدنی آن جذابیت بیشتری به آن بخشیده است. این انیمه با دقت بالایی که برای کارگردانی و مبارزات آن به کار می رود، حتی تماشایی تر شده است.

3. جوجوتسو کایسن

10 انیمه اکشن که بهترین مبارزات را دارند

سال پخش: 2020 تا کنون

شرکت سازنده: استودیو ماپا

امتیاز کاربران IMDb به انیمه: 8.6 از 10

امتیاز کاربران MyAnimeList: 8.58 از 10

ایتادوری یوجی دانش آموز دبیرستانی است که انگشت نفرین شده را می بلعد و میزبان جادوگری باستانی و قدرتمند به نام تسوکونه می شود. اکنون یوجی باید به یک جادوگر قدرتمند تبدیل شود تا از قدرت تسوکونه استفاده کند. او در راه آموزش با دشمنان مختلفی روبرو می شود و درگیر نبردهای سختی می شود.

«جوجوتسو کایزن» از نبردها و مبارزات خود برای داستان سرایی به خوبی استفاده می کند و همیشه روایت حوادث و دعواها را متعادل می کند. علاوه بر این، با ایجاد ارتباط عاطفی بین شخصیت ها و مخاطب، تماشای جنگ ها و مبارزات را به تجربه ای متفاوت و معنادار تبدیل می کند. انیمیشن این انیمه نیز در نشان دادن عمق و پیچیدگی روابط و کشمکش های بین شخصیت ها به خوبی عمل کرده است.

2. شیطان کش

10 انیمه اکشن که بهترین مبارزات را دارند

سال پخش: 2019 تا کنون

شرکت سازنده: Ufotable Studio

امتیاز کاربران IMDb به انیمه: 8.6 از 10

امتیاز کاربران MyAnimeList: 8.45 از 10

اعضای خانواده تانجیرو به طرز وحشتناکی توسط یک شیطان کشته شده اند و اکنون او سعی دارد خواهرش را که تبدیل به یک شیطان شده است نجات دهد. تانجیرو به ارتش جن کشان می پیوندد و در سفر خود با قوی ترین شیاطین و دیگر دشمنان سرسخت مبارزه می کند.

تمام نبردهای “شیطان کش” به زیبایی به تصویر کشیده شده است. همراهی موسیقی و انیمیشن حماسی لحظات جنگی این انیمه را خاطره انگیز کرده است.

1. ناروتو

10 انیمه اکشن که بهترین مبارزات را دارند

سال پخش: 2007-2002

شرکت سازنده: Pirro Studio

امتیاز کاربران IMDb برای انیمه: 8.4 از 10

امتیاز کاربران MyAnimeList: 8.00 از 10

ناروتو یک نینجا جوان و میزبان Nine-Tails، یک غول افسانه ای قدرتمند است. او و دیگر نوجوانان روستایش در تلاش برای تبدیل شدن به هوکاگه، رهبر روستا، تمرین می کنند. ناروتو در راه رسیدن به رویای خود، سخت تمرین می کند، دوستان جدیدی پیدا می کند و برای محافظت از دهکده خود با دشمنان قدرتمندی روبرو می شود.

انیمه “ناروتو” طیف گسترده ای از سبک های مبارزه را به نمایش می گذارد: از نبردهای تن به تن تا استفاده از قدرت های نینجوتسو. اما همه نبردها به یک اندازه چشمگیر و هیجان انگیز هستند. با شرورهای به یاد ماندنی مانند پین و مادارا، نبردها بسیار جالب تر می شوند. حتی پس از گذشت سال ها از پخش این انیمه، ناروتو همچنان ادامه دارد یکی همچنان یکی از بهترین انیمه های مبارزه ای و اکشن است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما