پس از پایان مسابقه «گلیاپوچ»، پلتفرم فیلمو یکشنبه ها فصل جدید «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب را منتشر می کند. پژمان بازغی، امیرعلی نبویان، عبدالله روا، علیکا عبدالرزاقی، حدیث میرامینی و… جزو شرکت کنندگان این فصل هستند. در فصل جدید شرکت کنندگان بازی مافیا را انجام خواهند داد.

به گزارش بازتاب آنلاین، مسابقه «گول یا پوچ» به سرپرستی مهران مدیری یکشنبه 29 مهر به پایان می رسد پس از این مسابقه نوبت به «شام ایرانی» سعید ابوطالب می رسد.

سعید ابوطالب در سریال جدید «شام ایرانی» به رقابت بین زوجین پرداخت و به این ترتیب تفاوت ایجاد کرد. تاکنون حضور پژمان بازغی، امیرعلی نبویان، مجتبی شفیعی، سپند امیرسلیمانی، حسین رفیعی، امیر کربلایی زاده، عبدالله روا، الیکا عبدالرزاقی، مونا کرمی، حدیث میرامینی در فصل جدید این مسابقات قطعی شده است. علاوه بر مسابقه غذا، به طور همزمان شاهد مسابقه مافیایی نیز در بین شرکت کنندگان خواهیم بود.

«شام ایرانی» اولین بار در سال 1389 در پی موج استقبال از نمایش «بفرمایید شام» به کارگردانی بیژن بیرنگ تولید شد. دو فصل اول این نمایش چنان مورد توجه قرار گرفت که بسیاری از کارگردانان به فکر تهیه کنندگی آن افتادند. بعدها بیژن بیرنگ، محمد شصتها، سروش صحت و سعید ابوطالب «شام ایرانی» را در چند فصل به شیوه خاص خود تولید کردند. ابوطالب پس از 9 فصل سریال شام ایرانی، آخرین فصل آن را در سال 2019 به روی صحنه برد و سپس این رقابت ها ادامه پیدا نکرد.

ابوطالب پس از «شام ایرانی» وارد ساخت نمایش های واقعیت مافیایی مانند «شب های مافیا»، «ارتش مخفی»، «زاد» و «پدرخوانده» شد و سبک و سیاق مسابقات خود را تغییر داد. او حالا پس از پایان فیلم «پدرخوانده» به ساخت «شام ایرانی» بازگشته است.

هنوز زمان دقیق انتشار قسمت اول این مجموعه مشخص نیست. احتمالا یکی دو هفته بعد از «گل یا پوچ» اکران خواهد شد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما