آشپزی

این، خوشمزه‌ترین و سریعترین غذایی است که میتوانید تهیه کنید!/ دستور پخت

معمولاً، پخت و پز ناهار نسبت به دیگر وعده‌های غذایی چالش‌برانگیزتر است. به ویژه زمانی که مشغول کاریم و زندگی‌مان پر از سر و صدا است. یا هنگامی که خسته و گرسنه از راه برگشتیم و به یک غذای خانگی نیاز داریم.

 

هر روز، ما بسیاری از خودمان می‌پرسیم که چه غذایی برای ناهار بپزیم؟ این سؤال وقتی دشوارتر می‌شود که ما وقت کافی نداریم و می‌خواهیم به سرعت ناهارمان آماده شود. خوشبختانه، وجود زیادی غذاهایی که به سرعت پخته می‌شوند و برای ناهار مناسب هستند، کمک می‌کند. سیب‌زمینی تابه‌ای یکی از این غذاهای لذیذ است که در نیم ساعت آماده می‌شود.

یک ناهار خوشمزه برای اعضای خانواده در کمترین زمان!

امروز با طرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده به عنوان یک ناهار فوری و خوشمزه در خدمت شما هستیم.

مواد لازم:

سیب زمینی: چهار عدد متوسط

تخم مرغ: ۳ عدد

نمک، فلفل، پاپریکا، آویشن و جعفری: به مقدار لازم

روغن مایع برای سرخ کردن: به مقدار لازم

پنیر چدار: مقداری برای بین مواد (دلخواه است).

یک ناهار خوشمزه برای اعضای خانواده در کمترین زمان!

طرز تهیه:

ابتدا سیب زمینی را پوست بگیرید. سپس آن را رنده کرده و آبکش کنید. حالا تخم مرغ های زده شده را با چنگال اضافه کنید و هم بزنید. جعفری و ادویه ها را اضافه کنید و مخلوط کنید.

یک ناهار خوشمزه برای اعضای خانواده در کمترین زمان!

مقداری روغن در تابه بریزید.
هنگامی که روغن داغ شد، نصفی از مواد سیب‌زمینی را به تابه بیفکنید و با لیسک مانند کوکو سبزی مخلوط کنید. تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید و اجازه دهید مواد به آرامی سرخ شوند. زمانی که زیر سطح سیب‌زمینی‌ها سرخ شد، پنیر را و باقی مانده سیب‌زمینی را هم اضافه کنید. با استفاده از فشار، مواد را فشار دهید. با کمک یک بشقاب، مواد را برگردانید. دوباره روغن را به تابه بریزید و به آن اجازه دهید از طرف دیگری هم پخته شود. وقتی که به طلاایی سرخ شد، از روی حرارت بردارید و آن را در ظرف مورد نظر قرار دهید. با استفاده از گوجه‌فرنگی، خیار و هر آنچه دوست دارید، آن را تزیین کنید.

یک ناهار خوشمزه برای اعضای خانواده در کمترین زمان!

ناهار فوری شما آماده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا