اخبار روز

یک متخصص دلیل عجیب افزایش بیماری قلبی را به اشتراک گذاشت

به گزارش بازتاب آنلاین، رئیس بیست و چهارمین کنگره جدید قلب و عروق گفت: هدف از برگزاری این کنگره ارائه آخرین یافته های تشخیصی، پیشگیرانه و درمانی در زمینه قلب و عروق و نیز نقش هوش مصنوعی در درمان بیماری های قلبی با بیش از پنج هزار شرکت کننده داخلی و خارجی از کشورهای آمریکای شمالی، آلمان، ایتالیا و ترکیه از 7 تا 30 شهریور ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

مسعود قاسمی با اعلام این خبر افزود: هدف از برگزاری این کنگره بررسی آخرین دستاوردها، دستورالعمل ها و نتایج تحقیقات در زمینه گرایش های مختلف قلبی عروقی در زمینه تشخیص، پیشگیری و درمان و ارائه روش های نوین درمانی و استفاده از آن است. فناوری های جدید متعلق به هوش مصنوعی است. ضمناً این کنگره محلی برای ایجاد شبکه ارتباطی بین محققان رشته های مختلف قلب و عروق و همچنین تبادل نظریات و تجربیات علمی بین اساتید و پزشکان این حوزه می باشد.

تغییرات آب و هوایی جهانی یکی یکی از عوامل افزایش جهانی بیماری های قلبی عروقی است.

مسعود اسلامی، دبیر علمی بیست و چهارمین کنگره به روز رسانی های قلب و عروق نیز اظهار داشت: با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در درمان بیماری های قلبی عروقی از یک سو و چالش های پیش آمده در این حوزه در سال های اخیر از سوی دیگر، نیاز به اطلاع رسانی وجود دارد. اشتراک گذاری بین پزشکان بیش از هر زمان دیگری قابل توجه است.

وی به تغییرات آب و هوایی جهانی اشاره کرد یکی یکی از دلایل افزایش بیماری های قلبی عروقی در سراسر جهان، نیاز به تشخیص زودهنگام بیماری های قلبی به ویژه در زنان است.

اسلام نیز بر لزوم توجه و تمرکز است چربی خون بالا، چاقی و عوارض قلبی عروقی، افزود: به دلیل تشخیص زودهنگام و تمرکز بر کاهش عوامل خطر مرتبط با بیماری های قلبی عروقی یکی یکی از مسائل اصلی در مبارزه با این بیماری ها محسوب می شود. در این کنگره تلاش شد تا با برجسته سازی این موضوعات و تعامل علوم مختلف، دانش پزشکان، متخصصان و صاحب نظران به روز رسانی و ارتقاء یابد.

مسعود قاسمی، رئیس بیست و چهارمین کنگره نوآوری های قلب و عروق، عرضه محصولات جدید دارویی و ارائه آخرین فناوری ها و دستگاه های پزشکی که نقش موثری در تسریع و بهبود بیماران دارند را از دیگر اهداف این کنگره چهار روزه برشمرد.

مژده مزسی مدیر اجرایی این کنگره نیز گفت: این کنگره آخرین نتایج تحقیقاتی، ایده ها و روش های ابداعی را به متخصصان قلب، متخصصین قلب، فلوشیپ بین المللی، بیهوشی قلب، جراحان قلب، فوق تخصص، اکوکاردیوگرافی و الکتروفیزیولوژی ارائه می کند. و فلوشیپ پرستاران قلب و عروق و تخصص قلب ارائه می شود و این همایش دارای بالاترین امتیاز بازآموزی برای پزشکان و پرستاران می باشد.

2333333

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا