اخبار روز سینما

یک شبکه آلمانی سریال آکتور را برای پخش خرید و دوبله کرد

به گفته روابط عمومی سریال آکتور ، کارگاه تولید «نیما جاویدی»، قرار است این سریال با دوبله فرانسوی و آلمانی توسط پلتفرم و کانال «آرته در اروپا» پخش شود.

اخیراً شبکه فرانسوی آلمانی «آرته» سریال ایرانی آکتور را برای پخش خریداری و با دوبله فرانسوی و آلمانی منتشر خواهد کرد. فصل اول از این سریال در تاریخ 9 می (20 اردیبهشت ماه) روی کانال تلویزیونی و پلتفرم آرته منتشر خواهد شد. این سریال با بازی «نوید محمدزاده» و «احمد مهرانفر» در جدول نمایش کانال «آرته» برای پخش در ساعت پربازدیدترین شبکه در طول هفته قرار گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


یک شبکه آلمانی سریال آکتور را برای پخش خرید و دوبله کرد

به گزارش روابط عمومی این سریال، آکتور ساخته «نیما جاویدی» قرار است با دوبله فرانسوی و آلمانی توسط پلتفرم و کانال آرته در اروپا منتشر شود. فصل اول این سریال در تاریخ 9 مه (20 اردیبهشت ماه) در کانال تلویزیونی و پلتفرم «آرته» منتشر خواهد شد.

بر اساس اعلام سایت آرته، این سریال با بازی «نوید محمدزاده» و «احمد مهرانفر» در برنامه‌های پربازدیدترین ساعت شبکه در طول هفته جا دارد. شبکه آرته یکی از شبکه‌های تلویزیونی معتبر فرانسوی-آلمانی در اروپاست و به عنوان یکی از شبکه‌های فرهنگی معروف است.

آکتور پیش از این جایزه بزرگ جشنواره سریال فرانسه را به دست آورده و در ادامه جایزه بهترین فیلمنامه در جشنواره بین‌المللی درامای سئول در کره جنوبی را کسب کرد.

سریال آکتور

این سریال به کارگردانی «نیما جاویدی» و با بازیگرانی همچون «نوید محمدزاده»، «احمد مهرانفر»، «هانیه توسلی» و غیره درباره زندگی پرفراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر بوده که با قبول یک پیشنهاد ویژه، زندگی‌شان دستخوش ماجراهای پیچیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال آکتور چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا