اخبار روز

یک روز زیبا با بچه های بزرگ

دارندگان مدال طلای مسابقات جهانی محاسبات ذهنی مهمان بلوبانک سامان بودند

شهریور در این ماه تیم محاسبات ذهنی ایران متشکل از 24 دانش آموز دختر و پسر 6 تا 14 سال موفق به کسب مقام اول مسابقات جهانی محاسبات ذهنی با استفاده از چرتکه در هند شد. این بار کودکان و نوجوانان ایرانی با حداقل امکانات و با هزینه شخصی خانواده ایران را سربلند کردند.

در کمتر از یک ماه، بلو، یک نئوبانک که به نظر می‌رسد در حال طراحی و ایجاد مسیر جدیدی برای انجام «مسئولیت اجتماعی» خود است، از این دانشجویان از سراسر ایران دعوت کرد تا به پایتخت بیایند و روز دیگری را تجربه کنند.

در روز دوازدهم مهر ماه، دارندگان مدال طلای جهان که عضو تیم ملی محاسبات ذهنی هستند. آنها از شهرهای مختلف کشور مانند تهران، همدان، ملایر، کاشان، بندرعباس، مبارکه، قم، کرج و … آمده بودند و از باغ کتاب تهران و مجموعه هایی مانند باغ علم کودکان دیدن کردند و از آبی جوایزی دریافت کردند.

در میانه روز، در مراسمی که برای قدردانی و تشویق کودکان آماده شده بود. نعمت میرزایی، مدیرعامل گروه مندان نو و سرپرست تیم محاسبات ذهنی گفت: کاری که بانک آبی برای حمایت و تکریم این تیم و اعضای آن انجام داده است منحصر به فرد و خاص است و خرسندیم که این نئو بانک به عنوان گروه دانش بنیان نگاه ویژه ای به دانش آموزان نابغه دارد. و تیم محاسبه ذهنی موفق بود. امیدوارم سایر شرکت‌ها و کسب‌وکارها نیز این حمایت را دنبال کنند.»

یک روز زیبا با بچه های بزرگ

لازم به ذکر است بانک آبی سامان همواره توجه ویژه ای به کودکان و نوجوانان داشته است. توسعه یک سرویس بانکی ویژه مانند بلو جونیور یکی از نتایج این رویکرد ویژه است.

BlueJunior، سرویس اختصاصی Blue برای آموزش مباحث مالی به کودکان 7 تا 14 ساله، اپلیکیشن و کارت بانکی خاص خود را دارد، بنابراین والدین می توانند با استفاده از این ابزارها، به فرزندان خود پول، پس انداز، بانکداری و … را آموزش دهند. خودت را خوب تربیت کن

اپلیکیشن BlueJunior از بخش هایی مانند قلک و جوایز استفاده می کند تا کودکان بتوانند مفاهیمی مانند پس انداز و کسب درآمد را به صورت عملی و با پول واقعی بیاموزند. در قسمت پاداش، والدین به ازای هر کار خوب و مثبتی که فرزندشان انجام می دهد، مثلاً هر روز اتاق نظافت یا کمک به کارهای خانه، مبلغی را در نظر گرفته و به حساب او واریز می کنند تا کودک نیز ارزش آن را بیاموزد. اگر پول کافی دارید، می توانید در آینده مسئولیت بیشتری را به عهده بگیرید. آماده باشید و درک درستی از نحوه پرداخت دستمزد برای تکمیل یک کار داشته باشید.

یک روز زیبا با بچه های بزرگ

در منطقه “قلک”، والدین می توانند هدف خاصی را برای فرزند خود تعیین کنند، به عنوان مثال. مثلا خرید دوچرخه، اسباب بازی و غیره. سپس بچه ها مبلغی را که به عنوان جایزه دریافت می کنند در این قسمت ذخیره می کنند و برای رسیدن به هدف تلاش می کنند.

در مراسم تجلیل از تیم حساب ذهنی با چرتکه ایرانی به 24 نفر از اعضای این تیم کارت بانکی بلو جونیور اهدا شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا