اخبار روز

آسیب دیدگی شدید دانش‌آموز ۱۳ ساله با کتک معلم و بستری شدن او در دبیرستان!/جزئیات

همشهری‌آنلاین نوشت: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در زمینه حادثه منجر به مصدوم شدن یک دانش‌آموز کوهدشتی توضیح داد.

رضا عزتی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: حدود 4 هفته پیش توسط دانش آموزان پایه دوم متوسطه اول کوهدشت یکی از همکارانکادر اجرایی در مدرسه فوق پس از «ارتکاب عمل ناشایست و غیرقابل ذکر» آن دانش آموز در مقابل دیدگان سایر دانش آموزان و عصبانیت آنی همکار فرهنگی، وی را هل داد و ضربه زد. این دانش آموز 13 ساله در کلاس درس به زمین افتاد و دچار آسیب دیدگی داخلی شد.

وی ادامه داد: پس از این حادثه ناگوار دانش آموز فوق توسط همکاران مدرسه به همراه اولیای دانش آموز به بیمارستان امام کوهدشت منتقل و در آنجا تحت مداوا قرار گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان یادآور شد: این دانش آموز در حین درمان و بستری شدن در بیمارستان تحت نظارت مستمر و منظم مدیریت و معاونان آموزش و پرورش کوهدشت از جمله خانواده فرهنگی ضراب قرار داشت و ملاقات، معالجه و سرکشی شد. ضمناً در چارچوب رسیدگی به تخلفات اداری، اقدامات اداری لازم از جمله انتقال و لغو ابلاغ همکار فرهنگی از محل و مدرسه محل وقوع حادثه انجام شد.

وی با بیان اینکه حال عمومی این دانش آموز نسبتا مساعد بود، تصریح کرد: در این مدت به دلیل جو عشیره‌ای منطقه و برای جلوگیری از تنش، چند تن از بزرگان ریش‌سفیدان برای میانجی گری، رضایت و جبران نزد خانواده دانش آموز حاضر شدند.  اما خانواده همچنان می خواهند موضوع را به دادگاه ببرند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا