اخبار روز

یک خبر خوب صبح شنبه برای همه متقاضیان وام

وام| بانک ملت به اشخاص حقیقی تا سقف 200 میلیون تومان و به اشخاص حقوقی تا سقف 1.5 میلیارد تومان وام نقدی در قالب تسهیلات رشد می دهد.

بانک ملت در قالب طرح رشد، به افرادی که دارای حساب سپرده قرض الحسنه نزد این بانک هستند و میانگین مدت حساب سه تا شش ماهه دارند، وام با نرخ سود بین 1 تا 23 درصد می دهد. اخذ این وام حساب سپرده متقاضی را مسدود نمی کند و در صورتی که وام گیرنده حساب سپرده کوتاه مدت داشته باشد، نرخ سود وام گیرنده به سپرده ای که نزد بانک دارد پنج درصد است.

واجد شرایط دریافت وام رشد بانک ملت

سپرده گذارانی که به بانک بدهی ندارند و یا چک هایشان نقد شده است مشمول این وام هستند. این وام با ضمانت ضامن رسمی می باشد و هزینه اضافی اخذ این وام با احتساب هزینه تسلیم و اعتبار 200000 تومان می باشد.

نرخ سود و سقف تسهیلات رشد بانک ملت

نرخ سود این تسهیلات بین 1 تا 23 درصد است و بستگی به میزان وامی دارد که وام گیرنده از بانک دریافت می کند. حداکثر مبلغ این وام برای اشخاص حقیقی 200 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 1.5 میلیارد تومان است.

شرایط بازپرداخت وام از بانک ملت

حداکثر مدت بازپرداخت این وام 60 ماه تعیین شده است. اگر وام 200 میلیون تومانی با مدت بازپرداخت 60 ماهه و سود 23 درصد دریافت کند باید ماهانه 6 میلیون و 638 هزار تومان واریز شده به بانک را بازپرداخت کند و کل بازپرداخت 338 میلیون است. 365000 تومان./ تجارت نیوز

طرح بانوی ایرانی بانک کشاورزی

حداکثر مبلغ وام طرح بانک ایرانی 200 میلیون تومان و مدت بازپرداخت آن تا 36 ماه است. متقاضیان دریافت وام 200 میلیون تومانی باید در 6 ماه به طور متوسط ​​40 میلیون تومان سپرده داشته باشند و این سپرده بلوکه نمی شود.

نرخ سود این وام 23 درصد، هر قسط این وام هفت میلیون و 741 هزار تومان و کل سود و اصل مبلغ 278 میلیون و 810 هزار تومان است. بازپرداخت این وام نیز با مشارکت ضامن رسمی تضمین می شود.

البته متقاضیان می توانند وام 100 میلیون تومانی با میانگین سپرده 25 میلیون تومانی به مدت چهار ماه در بانک کشاورزی نیز دریافت کنند.

4 شرط اخذ وام نیم میلیارد تومانی بدون ضامن از بانک اقتصاد نوین

هرکس می خواهد از بانک تجارت 200 میلیون تومان وام بگیرد تماس بگیرد یکی از شعب این گروه قبلاً حساب کوتاه مدت عادی یا مستمر افتتاح کرده اند و میانگین دوره حساب حداقل سه تا نه ماهه دارند. در این مدت و در زمان بازپرداخت اقساط وام، در صورت عدم استفاده از حساب، بانک باید پنج درصد سود به مبلغ سرمایه پرداخت کند تا وام گیرنده این کار را انجام دهد. ضرر نکند پس از دریافت وام، افراد بسته به شرایط و ضوابط می توانند در 12، 24 یا 36 ماه نسبت به پرداخت اقساط اقدام کنند.

مبلغ هر قسط بسته به مبلغ وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت 36 ماهه 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان است. سود کل تسهیلات 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان خواهد بود. مجموع سرمایه گذاری و سود آن 280 میلیون و 809 هزار و 995 تومان خواهد بود.

بانک اقتصاد نوین در طرح جدیدی به نام طلبکاران تا سقف 500 میلیون تومان وام بدون وثیقه با نرخ سود 23 درصد می دهد.

بر اساس این طرح، متقاضیان واجد شرایط می توانند با استفاده از وام ارائه شده در این طرح، نسبت به خرید به شعب همکار بانک اختاز نوین اقدام کنند.

متقاضیانی که دارای حساب بلندمدت نزد بانک اختاز نوین و سرمایه گذاران سهام صندوق بازنشستگی این بانک هستند مشمول این وام می باشند. بدیهی است متقاضی برای دریافت این وام نباید به بانک بدهی داشته باشد و یا چک نقدی داشته باشد.

حداکثر مبلغ وام طرح بانک ایرانی 200 میلیون تومان و مدت بازپرداخت آن تا 36 ماه است. متقاضیان دریافت وام 200 میلیون تومانی باید در 6 ماه به طور متوسط ​​40 میلیون تومان سپرده داشته باشند و این سپرده بلوکه نمی شود.

نرخ سود این وام 23 درصد، هر قسط این وام هفت میلیون و 741 هزار تومان و کل سود و اصل مبلغ 278 میلیون و 810 هزار تومان است. بازپرداخت این وام نیز با مشارکت ضامن رسمی تضمین می شود.

البته متقاضیان می توانند از بانک ارضی وام 100 میلیون تومانی با مدت بازپرداخت 24 ماهه با میانگین سپرده 25 میلیون تومانی به مدت چهار ماه نیز دریافت کنند.

بانک ها برنامه های وام زنان را برای حمایت از زنان شاغل و زنان خانه دار ارائه می کنند. در این گزارش شرایط پرداخت وام به زنان در دو بانک توضیح داده شده است دی و کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش تجارت نیوز، یکی یکی از انواع وام های اضطراری که برای حمایت از زنان در نظر گرفته شده و پرداخت می شود، وام اضطراری زنان است. ویژگی که وام فوری را از سایر گزینه های تامین مالی متمایز می کند، روند کوتاه تر تا زمانی است که وام دریافت کنید. این تسهیلات توسط ضامن معتبر، سپرده بانکی یا وثیقه تضمین می شود.

بانک های مختلف این وام را با شرایط مختلف به زنان شاغل و خانه دار پرداخت می کنند. شرایط پرداخت این وام در دو بانک کشاورزی در زیر توضیح داده شده است دی در حال بررسی است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا