اخبار روز سینما جهان

یک خبر جدید از سریال «بازی تاج‌وتخت»

HBO رسما اعلام کرد که سریال «خانواده اژدها»، پیش درآمد سریال محبوب «بازی تاج و تخت» در 21 آگوست 2024 (30) مرداد 1403) در پلتفرم استریم HBO Max منتشر خواهد شد.

به گزارش بازتاب آنلاین، داستان این سریال 200 سال قبل از اتفاقات «بازی تاج و تخت» می گذرد و داستان خانواده تارگرین، خانواده قدرتمند اژدها سواران را روایت می کند که زمانی بر وستروس حکومت می کردند. این مجموعه بر اساس کتاب “آتش و خون” نوشته جورج آر آر. ساخته مارتین ساخته شده است، داستان هبوط به جنون پادشاه ویسریس اول تارگرین، جنگ داخلی معروف به “رقص اژدها” است که تقریباً خانواده تارگرین ها را نابود کرد، و وقایعی که قرن ها بعد منجر به ظهور دنریس تارگرین، آخرین اژدها سوار شد.

سریال «خانواده اژدها» در 10 قسمت ساخته شد و بازیگرانی از جمله پدی کانسیداین، مت اسمیت، اولیویا کوک، اما دارسی، استیو توسن، ایو بست، سونویا میزونو، فابیان فرانکل، ریس ایفانس، دیمون تارگرین، گراهام مک تاویش، رایان کور در آن حضور داشتند. . ، متیو نیدهام، ایوان میچل، هری پاتر، تام گلین-کارنی، تای تنانت، لئوناردو سوتر، لئو سوتر و بسیاری دیگر.

«خانواده اژدها» توسط اچ بی او و با همکاری کوندال پروداکشنز تولید می شود. میگل ساپوچنیک به همراه رایان کندال گردانندگان این سریال هستند. دیوید بنیوف دی. بی. وایس، جرج آر آر مارتین، وینس جراردیس، باسلم طارق، کلر کلنر و کارلی واری به عنوان تهیه کنندگان اجرایی پروژه حضور دارند.

HBO Max پلتفرم پخش مستقیم HBO برای مصرف کننده است که طیف گسترده ای از محتوای اصلی، از جمله سریال های موفق HBO، فیلم ها، مستندها و عناوین Max Originals را ارائه می دهد. این پلتفرم همچنین دارای یک کتابخانه عظیم از محتوای شخص ثالث مانند فیلم های پرفروش، برنامه های تلویزیونی محبوب و برنامه های کودکان است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا