اخبار روز

یک بانک ایرانی هک شد

بازتاب آنلاین خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ منابع خبری در توییتر از هک شدن یک بانک ایرانی و بررسی جزئیات منتشر شده توسط این گروه هکری خبر دادند.

گروه هکری آی آر لیکس با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود مدعی هک یک بانک شد اما دقایقی بعد آن را حذف کرد. این گروه اعلام کرد که در این مرحله قصد افشای نام بانک هک شده را ندارد و تمامی بانک های کشور باید ایمیل های خود را بررسی کنند.

گروه آی آر لیکس پیش از این «اسنپ فود»، «تپسی»، «اتاق»، «سازمان حج» و چندین شرکت بیمه را هک کرده بود.

این گروه به بانک هک شده 24 ساعت فرصت داده بود تا مذاکره کند.

اطلاعات کامل چندین میلیون مشتری، مشخصات کامل کارت، جزئیات دقیق بانکداری اینترنتی و جزئیات دقیق تراکنش و وام اطلاعاتی است که این گروه ادعا می کند در اختیار دارد.

گروه آی‌آر لیکس در پست خود نوشت: «بعد از مهلت مقرر و در صورت عدم پاسخ یا عدم توافق، ابتدا نام بانک را به همراه نمونه‌ای از اطلاعات هک شده منتشر می‌کنیم و سپس اطلاعات هک شده را به فروش می‌رسانیم. بگذار بالا.” .

  • بیشتر ببینید:
  • آیسان اسلامی از علیرضا دبیر می گوید

بازنشر مطالب از شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر رسانه بازتاب آنلاین نیست.

بانک ایرانی توسط گروهی از هکرها هک شد

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا