اخبار روز سینما جهان

یک ایرانی مجلل‌ترین خانه‌ی هالیوود را خرید

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاینششمین دوشنبه مرداد روزنامه اطلاعات 1354 به نقل از خبرگزاری رویترز از بورلی هیلز کالیفرنیا گزارش داد که یک ایرانی مجلل ترین خانه هالیوود را در یک حراجی خرید. متن خبر به شرح زیر بود:

یک تاجر 60 ساله ایرانی به نام نصرالله افشانی برنده مزایده اموال کمدین معروف هارولد لوید واقع در هالیوود شد و خانه این کمدین آمریکایی را که یکی از مجلل ترین خانه های هالیوود است به مبلغ یک میلیون و 600 هزار دلار خریداری کرد. بیش از 11 میلیون تومان).

یک تاجر ایرانی که از دو سال پیش با پرداخت مبلغ زیادی برای خرید خانه در آمریکا زندگی می کند یکی یکی از خانه های مجلل و قدیمی هالیوود است. او به خبرنگاران گفت که انگیزه اش برای خرید خانه این بازیگر معروف ناشی از علاقه شدیدش به هنرپیشه دوران سکوت هالیوود است. این تاجر ایرانی گفت که تصمیم دارد خانه را به همان شکل قبل نگه دارد، اما در عین حال امکان فروش بخشی از زمین وجود دارد.

سو لوید گاستی، نوه 23 ساله هارولد لوید، گفت که او و متولیان ملک تا سه شنبه شب [۷ مرداد ۵۴] او گفت که آنها تصمیم خواهند گرفت که آیا با این معامله موافقت کنند یا خیر. خانواده هارولد لوید به دلیل بدهی به بانک مجبور شدند این ملک 6 هکتاری را که زمانی محل برگزاری مهمانی های مجلل هالیوود بود، بفروشند.

لوید در این خانه میزبان ستاره های موفق هالیوود مانند مری پیکفورد، داگلاس فیربنکس و چارلی چاپلین بود.

خانه هارولد لوید به سبک رنسانس ایتالیا ساخته شده و دارای 44 اتاق و هفت باغ مجزا است. استخر خانه بزرگ است و ابعادی مانند استخر المپیک دارد. این خانه مجلل دارای دوازده فواره و یک زمین گلف است.

ساختمان خانه شامل سالن سینما نیز می باشد. این خانه درخت کریسمس بزرگی دارد که این بازیگر فقید هر سال آن را با پنج هزار زیور گرانبها تزئین می کند.

دیگر شرکت کنندگان در حراج برنده این تاجر ایرانی ارزش خانه خریداری شده را دو میلیون دلار عنوان کردند.

پ.ن: قیمت این خانه به دلار 58 هزار تومان: 92 میلیارد و 800 میلیون تومان.

۲۵۹۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا