اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

یک اسیر صهیونیست در غزه بر اثر اصابت گلوله نگهبانان کشته شد

سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس از کشته شدن یک اسیر صهیونیست و زخمی شدن دو اسیر زن دیگر بر اثر شلیک گلوله افرادی که برای نگهبانی از آنها در نوار غزه ماموریت داشتند، خبر داد.

 

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، « ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای افزود که دو حادثه تیراندازی جداگانه توسط دو سرباز که از اسیران صهیونیست در غزه محافظت می‌کردند، رخ داده است.

 

وی گفت: در دو حادثه جداگانه، دو نفر از نیروهای جذب شده برای نگهبانی از اسرای دشمن، یک اسیر صهیونیست را با شلیک گلوله به قتل رساندند و دو زن صهیونیست اسیر به شدت زخمی شدند که تلاش برای نجات جان آنها ادامه دارد.

 

سخنگوی القسام کابینه رژیم صهیونیستی را مسئول کامل نسل کشی در غزه و واکنش های ناشی از آن بر زندگی اسیران صهیونیست در غزه دانست.

 

ابوعبیده جزئیاتی از هویت این سه اسیر صهیونیست که در حادثه امروز کشته و زخمی شدند را فاش نکرد اما به تشکیل کمیته ای برای اطلاع از جزئیات این دو حادثه که متعاقبا اعلام خواهد شد، اشاره کرد.

 

این اولین بار از زمان آغاز حمله رژیم صهیونیستی به ساکنان نوار غزه از هفتم اکتبر است که نگهبانان اسیران صهیونیست در نوار غزه به سوی اسیران تیراندازی می کنند و به نظر می رسد این اقدام آنها واکنشی به قتل عام های مداوم ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه باشد.

 

حماس اعلام کرده است که از زمان آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه، بیش از ۷۰ اسیر صهیونیست در حملات این رژیم به نوار غزه کشته شده اند.

 

بر اساس اعلام رسانه های فلسطینی برآوردها نشان می دهد که هنوز حدود ۱۲۰ اسیر صهیونیست در غزه در انتظار توافق برای آزادی هستند.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا