اخبار ورزشی

یکی دیگر از ستاره های لیورپول در لیست تیم عربستانی!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، بر اساس این گزارش. ورزشیسالن ورزش اتحاد آماده ارائه پیشنهاد بزرگ 40 میلیون پوندی به لیورپول است. فابینیوس، هافبک برزیلی را جذب کند. انتظار می رود نتیجه این انتقال به سرعت مشخص شود.

با این حال، نگرانی اصلی لیورپول در مورد انتقال احتمالی، خلاص شدن از شر هافبک خود بدون جایگزین مناسب است. اگر چه آنها رومئو مسیر از ساوتهمپتون به عنوان یک جایگزین بالقوه در نظر گرفته شده اند و حتی اگر معامله به پایان نرسد حضرت موسی کایسادو علاوه بر این، آنها به خوبی از علاقه چلسی به او آگاه هستند.

فابینیوس او در حال حاضر تا سال 2026 با لیورپول قرارداد دارد و سه سال از قراردادش باقی مانده است. او یکی از بازیکنان کلیدی تیم یورگن است. باشگاه او در فصل 2022-2023 موفق به انجام 49 بازی شد.

همچنین نام کاپیتان جردن هندرسون همچنین به انتقال به عربستان سعودی مرتبط شده است، جایی که او می تواند به هم تیمی سابق استیون جرارد بپیوندد معامله بستن، و این باعث شکست در خط هافبک لیورپول خواهد شد.

اتحاد در بازار نقل و انتقالات حرکت های درستی انجام داده است حلقه کانته و کریم بنزما مهاجم سابق رئال مادرید به خدمت گرفته شد. باشگاه مستقر در جده با جمع آوری یک تیم قوی، که آخرین مورد است، جاه طلبی زیادی از خود نشان داده است. کفش از سلتیکو جذب فابینیوسقدرت بیشتری در ترکیب خود خواهند داشت زیرا سران باشگاه امیدوارند از عنوان قهرمانی خود در لیگ عربستان در فصل 2023-24 دفاع کنند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا