اخبار روز سینما

یکی از عوامل فیلم سوپرمن جیمز گان خودکشی کرد

یکی از اعضای گروه فیلمبرداری فیلم سوپرمن جیمز گان در استودیوی تریلیت، در نزدیکی آتلانتا، پس از تلاش ظاهری برای خودکشی در روز چهارشنبه، درگذشت.

ماموران پلیس فایه‌تویل و امدادگران، صبح زود چهارشنبه به مجتمع استودیویی فیلم فراخوانده شدند و یک زن عضو اتحادیه تیمستر را که درگذشته بود در ماشینش پیدا کردند. قربانی ظاهراً با ضرب گلوله، خودکشی کرده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


یکی از عوامل فیلم سوپرمن جیمز گان خودکشی کرد

افسر پلیس فایه‌تویل، در بیانیه‌ای نوشت که بخش او ساعت 6:47 صبح، به استودیوهای تریلیت در جاده سند کریک پس از گزارش مشاهده یک پیمانکار در یک وسیله نقلیه، در محوطه استودیو فراخوانده شده است.

در این بیانیه آمده است:

ماموران و پرسنل پزشکی که رسیدند، این فرد را دیده‌اند که در اثر اصابت گلوله، خودکشی کرده بود. شواهد جمع‌آوری شده هیچ گونه سوءظن جنایی را نشان نمی‌دهد و این تحقیقات ارتباطی با هیچ پروژه در حال انجام استودیو ندارد.

نمایندگان دی سی کامیکس در برادران وارنر، برای اظهار نظر مستقیم در دسترس نبودند.

مرگ این عضو از گروه فیلمبرداری در لوکیشن استودیوی تریلیت در فایه‌تویل رخ داد؛ زیرا تولید فیلم سوپرمن در نزدیکی جایی در حال انجام است که فصل دوم سریال ابرقهرمانی پیس‌میکر نیز در آنجا فیلمبرداری می‌شود.

فیلم سوپرمن جیمز گان

فیلم جدید سوپرمن با بازی «دیوید کورنسوت» در نقش اصلی و «راچل براسناهان» در نقش «لوئیس لین»، طبق به‌روزرسانی اوایل این ماه، نزدیک به پایان تولید است.

این فیلم که اولین پروژه متمرکز بر مرد پولادین است که پس از بیش از یک دهه به پرده بزرگ می‌آید، طبق توضیحات، سوپرمن را دنبال می‌کند که میراث بیگانه خود را با تربیت انسانی‌اش آشتی می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی خودکشی این فرد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reporter

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا