اخبار روز سینما

عصبانیت در حد انفجار یکتا ناصر + تصویر

یکتا ناصر در سال های اخیر حواشی متفاوتی را تجربه کرده است. یکتا ناصر یکی از بازیگرانی است که در اوایل دهه 80 به شهرت رسید و همچنان به عنوان یک بازیگر سرشناس فعالیت می کند. یکتا ناصر چند سال پیش با منوچهر هادی ازدواج کرد و با منوچهر هادی در کارهای مختلفی همکاری داشته است. مدتی است که شایعه طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی در فضای مجازی دست به دست می شود و با وجود تکذیب آن توسط منوچهر هادی در مقطعی، هر از چند گاهی این بحث داغ می شود. آخرین اخبار در مورد یکتا ناصر به خواندن ادامه دهید.

یکتا ناصر که مدتی است به طور غیرمستقیم برای منوچهر هادی پیام هایی به اشتراک گذاشته بود، بار دیگر با انتشار متنی به شایعه جدایی او از این کارگردان سینما دامن زد.

این زوج ماه هاست که اختلافات خود را در فضای مجازی علنی کرده و بارها پیام های غیرمستقیم علیه یکدیگر منتشر کرده اند. البته به نظر می رسد عصبانیت و ناامیدی خانم ناصر بیشتر از منوچهر هادی است و یکتا ناصر پیام های تهدیدآمیزتری ارسال می کند.

نکته جالب اینجاست که در این میان فیلم جدید منوچهر هادی با بازی یکتا ناصر به زودی به نمایش در می آید و برخی رسانه ها احتمال می دهند حاشیه های ایجاد شده توسط این زوج برای فروش بیشتر فیلمشان باشد.

عکس خاص یکتا ناصر با یک متن کنایه‌آمیز

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا